NemesisBE
Well-known member
Dat was te denken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de twitterlozen: Jakobsen geeft dus op
Dat was te denken.
Ik heb vrijwel exact dezelfde mening als u. Vind hem enorm arrogant overkomen (= al jaar en dag) en hij kijkt eigenlijk nooit in de ogen van de journalist die hem interviewt. Precies zo van: "wat gij nu allemaal vraagt kan mij nu eens geen bal schelen"Het kan zijn dat ik mis ben, maar van het weinig aantal keren dat ik Christoph Roodhooft op tv gezien heb lijkt me dat echt een hatelijke mens.
Tijdens die netflix docu vond ik dat ook al. Voor zo iemand zou ik nooit willen rijden.
Ik heb vrijwel exact dezelfde mening als u. Vind hem enorm arrogant overkomen (= al jaar en dag) en hij kijkt eigenlijk nooit in de ogen van de journalist die hem interviewt. Precies zo van: "wat gij nu allemaal vraagt kan mij nu eens geen bal schelen"
Neen, heb het ook niet voor diene kerel.
Ja dit had geen zin meer he. Dit had niks te maken met het 'einde van zijn contract'.Dat was te denken.
Ooit loopt dat ook eens fout af.![]()
Please pay attention to the riders | 🙏 Please pay attention to the riders. 🙏 S'il vous plait, faites attention aux coureurs. #TDF2023 | By Le Tour de France - Facebook
🙏 Please pay attention to the riders. 🙏 S'il vous plait, faites attention aux coureurs. #TDF2023fb.watch
Gelukkig hebben de meeste coureurs zotte reflexen..

Een paar klassementsrenners zijn er af, maar Pogacar is in orde.Vingegaard die alles zelf terughaalt op 110km van de streep![]()

Maar deze etappe gaat Vingegaard er Pogacar toch nooit afkrijgen? Tenzij die laatste echt slechte benen heeft?De reden dat ze dit doen is omdat Vingegaard gebaat is bij een heel zware etape. Pogacar kan het beste de "korte" inspanningen leveren en is daar beter in dan Vingegaard maar die heeft dan weer beter recuperatie- en uithoudingsvermogen.