Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een rit zeg, ben ik blij dat ik niet moest werken of had geen zak gezien.
Van 2008. Bij u moet corona nog gebeuren zeker. Succes daarmee!Ze hebben 11 jaar moeten wachten maar nu is Cofidis helemaal los.
Yates is nochtans samen met Pogacar gefinisht.1) Dat gaat over bergritten met meerdere zware cols, niet dit soort ritten
2) Adam Yates was al gelost na 3km
Zat op een gegeven moment samen met Simon in een groep achter het peleton, mogelijk een onoplettendheid, maar kon vrij snel samen met Simon de sprong terug maken naar het peleton.Volgens mij hebben ze foutief gemeld dat Yates gelost was?
en geen monument na de opkuis in de kleinere klassiekers.Als Jumbo Visma niet oppast is het straks op het einde van de rit gewoon
- Niks ritoverwinning Van Aert
- Niks ritoverwinning van één of andere knecht
- Niks ritoverwinning Vingegaard
- En ook geen Vingegaard op het hoogste schavotje, want Pogacar gaat ermee heen
.Ik krijg bij het lezen van u post spontane flashbacks naar de laatste week van de Giro. Ook toen stond er een hoop van dit soort berichten hier te lezen maar het was wel Jumbo dat finaal het roze pakte ondanks een imo slechtere uitgangspositie...Jumbo Visma verrichtte tot nu toe berenwerk in deze ronde en woekert met hun krachten in de hoop Pogacar uit te putten.
Vandaag ook alweer - en wat heeft het opgeleverd? Volgens mij helemaal 'niks'?
En het aantal ritoverwinningen tot op heden? Juist ja, de teller staat gewoon nog steeds op '0'
Als Jumbo Visma niet oppast is het straks op het einde van de rit gewoon
- Niks ritoverwinning Van Aert
- Niks ritoverwinning van één of andere knecht
- Niks ritoverwinning Vingegaard
- En ook geen Vingegaard op het hoogste schavotje, want Pogacar gaat ermee heen
![]()
Is Ewan Belg geworden of Jasper Australiër?![]()
Is die ook ziek of zo? Kan toch beter over de bergen dan dit. Kreeg gisteren nog onder zijn voeten van de sportief manager heeft niet veel geholpen dus.