Tour de France 2022

Als Wout hierbij meekan tot de streep is dat wonderbaarlijk te noemen, als ie dan nog zou winnen ... tja ... buitenaards ?

Wout die in het groen op Hautacam wint, zou wel geweldig zijn :cool: :biglaugh:
Raar toch dat iemand in het groen nog überhaupt mee op kop rijdt in de slotklim van een zware bergetappe.
Wel goed, daar niet van...

En ligt het nu aan mij of ziet Van Aert er nu lijkbleek uit?

Als Wout hierbij meekan tot de streep is dat wonderbaarlijk te noemen, als ie dan nog zou winnen ... tja ... buitenaards ?
Gokken op twee paarden zeker?

Ploegleiding: VA voel je je goed? Neen? Of gaat Pinot te snel? Wacht Vingegaard op.
Ja? Probeer wieltjes te zuigen. You never know!
Mislukt dit? Wacht Vingegaard op.

Et voila ..

Hopelijk komt er nog een aanval van pogacar :-)
Ik hoop alleszins niet zoals de laatste klim van gisteren (status Quo tot aan de top).

Moet wel de leukste TDF zijn in jaren, eigenlijk van sinds ik koers volg. Demarrages en aanvalsdrang, enthousiast publiek vooral van in Denemarken al waren het daar "slechts" massasprints en sterke Belgen met 4 overwinningen.

Hopelijk komt er nog een aanval van pogacar :)
Ik hoop alleszins niet zoals de laatste klim van gisteren (status Quo tot aan de top).
Hebben ze daarstraks gezegd: We stoppen ermee, ik leg me erbij neer (Pogacar), of valt ie toch nog aan? Ik hoop het laatste.
Ik vind het ook wel de leukste tour in jaren. Elke dag gebeurt er strijd.

Tour had imo nog leuker geweest als Pogacar niet zo in de fout ging in die rit naar de Granon. Had daar in normale doen toch altijd de schade moeten kunnen beperken tot een minuut a anderhalve minuut.

Raar toch dat iemand in het groen nog überhaupt mee op kop rijdt in de slotklim van een zware bergetappe.
Wel goed, daar niet van...

En ligt het nu aan mij of ziet Van Aert er nu lijkbleek uit?
Zou vrij ongezien en gewoon buitenaards zijn.
Mocht dat zo zijn dan kunnen we effectief zeggen, itt vorig jaar met de Ventoux, ja Wout kan klimmen als een topper en een bergetappe winnen.

Mocht hij winnen dan is het wel duidelijk wie de beste renner van dit moment is. Beste renner van zijn generatie zelfs.
Ik hoop het verdomme echt zo hard! :P

Terug
Bovenaan