Général Zantas
Well-known member
Aantal eerste x boven op een col BC, als dat gelijk is aantal x eerst boven 1e en zo verder
denk ik
Klopt, net via google geverifieerd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aantal eerste x boven op een col BC, als dat gelijk is aantal x eerst boven 1e en zo verder
denk ik
Als Wout hierbij meekan tot de streep is dat wonderbaarlijk te noemen.

Raar toch dat iemand in het groen nog überhaupt mee op kop rijdt in de slotklim van een zware bergetappe.Wout die in het groen op Hautacam wint, zou wel geweldig zijn![]()
![]()
Gokken op twee paarden zeker?Als Wout hierbij meekan tot de streep is dat wonderbaarlijk te noemen, als ie dan nog zou winnen ... tja ... buitenaards ?
Hebben ze daarstraks gezegd: We stoppen ermee, ik leg me erbij neer (Pogacar), of valt ie toch nog aan? Ik hoop het laatste.Hopelijk komt er nog een aanval van pogacar
Ik hoop alleszins niet zoals de laatste klim van gisteren (status Quo tot aan de top).

Dat is om Pinot niet de bollen te gunnen (die mens kapot maken). Is Pinot ne vijand van Jumbo Visma of zo? Mmm ..Van Aert![]()
Zou vrij ongezien en gewoon buitenaards zijn.Raar toch dat iemand in het groen nog überhaupt mee op kop rijdt in de slotklim van een zware bergetappe.
Wel goed, daar niet van...
En ligt het nu aan mij of ziet Van Aert er nu lijkbleek uit?