Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pogacar wil zo de ronde natuurlijk niet winnen, laat Vingegaard vrij vlotjes terugkomen en nu gaan ze wat bijtanken (eten en drinken) .. gelukkig valt ie daar niet ..Zo, dat scheelde niet veel.
Pogacard
Pogacar wil zo de ronde natuurlijk niet winnen, laat Vingegaard vrij vlotjes terugkomen en nu gaan ze wat bijtanken (eten en drinken) .. gelukkig valt ie daar niet ..
Lol en nu Pogacar .. !
Nay ... rustig aan .. t'is een gevaarlijke afdaling ..Doorvlammen nu zoals Pogi
Eerst wel .. hij ging hard .. tot hij merkte dat Vingegaard half gevallen was. Daarna was het wat energie bij tanken.Die versnelde toch.

Van Aert moest eens een obscure Spanjaar zijn ofzo, niet meer normaal dit![]()
Ja inderdaad want t'is nu echt wel wapenstilstand. Geen risico's meer in de afdaling, gewoon alles op die laatste beklimming nu. Man tegen manLijkt me ook gewoon een tactische zet van Vingegaard. Als Vingegaard nu zou vallen voelt Pogacar zich 'verplicht' om hetzelfde doen.

Wel zonde eigenlijk want ik had graag een duel gezien in de afdaling. Uw concurrent zo onder druk zetten dat 'm een foutje maakt om ervan te kunnen profiteren hoort er bij imo. Ik had er dus ook geen probleem van gemaakt mocht Vingegaard zou zijn doorgereden, al denk ik wel dat Pogacar dat wel had dichtgereden.Ja inderdaad want t'is nu echt wel wapenstilstand. Geen risico's meer in de afdaling, gewoon alles op die laatste beklimming nu. Man tegen man![]()
Ik was het hier ook aan het denkenVan Aert moest eens een obscure Spanjaar zijn ofzo, niet meer normaal dit![]()

Kniepijn is duidelijk verleden tijd!Van Aert moest eens een obscure Spanjaar zijn ofzo, niet meer normaal dit![]()