Tour de France 2022

Pogacard
Zo, dat scheelde niet veel.
Pogacar wil zo de ronde natuurlijk niet winnen, laat Vingegaard vrij vlotjes terugkomen en nu gaan ze wat bijtanken (eten en drinken) .. gelukkig valt ie daar niet ..

Lol en nu Pogacar .. !

Lijkt me ook gewoon een tactische zet van Vingegaard. Als Vingegaard nu zou vallen voelt Pogacar zich 'verplicht' om hetzelfde doen.

Geweldig sportief van Vingegaard. Dit gaat WVA geen windeieren leggen. Pogacar heeft de schrik gepakt.

Lijkt me ook gewoon een tactische zet van Vingegaard. Als Vingegaard nu zou vallen voelt Pogacar zich 'verplicht' om hetzelfde doen.
Ja inderdaad want t'is nu echt wel wapenstilstand. Geen risico's meer in de afdaling, gewoon alles op die laatste beklimming nu. Man tegen man :D

ik hoop enkel dat Jonas dan op de slotklim aanvalt en da hem niet gewoon in de wielen blijft hangen,
zou anders wel een beetje een anti-climax zijn van anders een prachtige tour

Ja inderdaad want t'is nu echt wel wapenstilstand. Geen risico's meer in de afdaling, gewoon alles op die laatste beklimming nu. Man tegen man :D
Wel zonde eigenlijk want ik had graag een duel gezien in de afdaling. Uw concurrent zo onder druk zetten dat 'm een foutje maakt om ervan te kunnen profiteren hoort er bij imo. Ik had er dus ook geen probleem van gemaakt mocht Vingegaard zou zijn doorgereden, al denk ik wel dat Pogacar dat wel had dichtgereden.

Lol Pogacar bij de volkswagen en Vingegaard die wacht alsof ze ploegmaats zijn. :rofl:
(Wat wel normaal is in dit scenario natuurlijk)

Die afdeling is gewoon te gevaarlijk door de gravel. Ze hebben gewoon beslist voor wapenstilstand tot aan de voet van hautacam niet meer achter te zoeken

Terug
Bovenaan