Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij probeert tenminste. Liever als 2de ten onder gaan dan gewoon zich neerleggen bij de 2de plaats.Pogacar kan wel echt niet beter. Vingegaard op Hautacam de puntjes op de i.

Ya never know hé. Vingegaard moest nu toch even een gat dichten en dat ging ditmaal iets moeizamer.Kan Pogi wel appreciëren, durft te spelen en te verliezen
"Fenomenaal hoe deze twee koersen"
Vingegaard buiten Granon geen zak gedaan buiten volgen![]()
Dat zeg ik ook niet. Dat is uiteindelijk zijn volste recht, maar dan moet je niet afkomen met "fenomenaal hoe deze twee koersen".Maar niet meer dan logisch natuurlijk als je doel geel is natuurlijk. Waarom zou hij risico pakken?
Het uitmuntend counteren door de gele trui van diverse aanvallen is toch even "fenomenaal" dan de aanvallen van de uitdager?Dat zeg ik ook niet. Dat is uiteindelijk zijn volste recht, maar dan moet je niet afkomen met "fenomenaal hoe deze twee koersen".

Dat zeg ik ook niet. Dat is uiteindelijk zijn volste recht, maar dan moet je niet afkomen met "fenomenaal hoe deze twee koersen".
Het uitmuntend counteren van diverse aanvallen door de gele trui is toch even "fenomenaal" dan de aanvallen van de uitdager?
kZou niet weten wat de gele trui nog meer moet doen om "fenomenaal" te fietsen hoor.
Van Aert moest eens een obscure Spanjaar zijn ofzo, niet meer normaal dit![]()