Tour de France 2022

Vingegaard hoeft zich niet eens recht te zetten en Kuss lijkt me een goeie dag te hebben. Pogacar zal het moeilijk krijgen vrees ik.

Edit: Ow Ow daar gaat Thomas

Kan Pogi wel appreciëren, durft te spelen en te verliezen
Ya never know hé. Vingegaard moest nu toch even een gat dichten en dat ging ditmaal iets moeizamer.
Het zal wel op de laatste beklimming moeten gebeuren. Nu zal het wel wapenstilstand zijn tot dan.

Dat zeg ik ook niet. Dat is uiteindelijk zijn volste recht, maar dan moet je niet afkomen met "fenomenaal hoe deze twee koersen".
Het uitmuntend counteren door de gele trui van diverse aanvallen is toch even "fenomenaal" dan de aanvallen van de uitdager? :unsure:
kZou niet weten wat de gele trui nog meer moet doen om "fenomenaal" te fietsen hoor.

Dat zeg ik ook niet. Dat is uiteindelijk zijn volste recht, maar dan moet je niet afkomen met "fenomenaal hoe deze twee koersen".

Pogacar is natuurlijk de smaakmaker met z'n aanvallen maar om zo vlot te volgen verdient toch ook respect.

Ik vermaak me in elk geval met deze twee!

Wie gaat het gat nu dichtrijden natuurlijk. Pogacar gaat toch niet de ganse afdaling en vallei voor zich nemen met Vignegaard in het wiel.

Terug
Bovenaan