Play4 The Sky Is the Limit S6

We zijn het er allemaal over eens, tot nu toe is er maar 1 iemand die er boven uitsteekt en dat is Yves Maes. Die man heeft poten aan zijn lijf en lijkt mij capabel genoeg om gewoon superbeton mee over te nemen. Joshua valt ook best te pruimen. De rest kan mij voorlopig niet bekoren...
 
We zijn het er allemaal over eens, tot nu toe is er maar 1 iemand die er boven uitsteekt en dat is Yves Maes. Die man heeft poten aan zijn lijf en lijkt mij capabel genoeg om gewoon superbeton mee over te nemen. Joshua valt ook best te pruimen. De rest kan mij voorlopig niet bekoren...
De Vlaamse Lagerfeld toch ook? Zijn vrouw buiten beschouwing natuurlijk
 
Eén van die getuigenissen op zijn website is van Diane Van Landuyt, Chief Executive Officer (CEO) & Founder bij UpHouse.immode.
CEO... dat mens runt op haar eentje een "immokantoor" van bij haar Thuis.


Geloven die dat nu werkelijk zelf, of zijn dat gewoon simpele zielen? Ik zou als ondernemer eerlijk gezegd beschaamd zijn om me op zo een toestanden te vertonen.
Omzet x3 en winst zelfs x5 hé. :rofl: Allemaal dankzij de peptalk van de Nicolas. :rofl:

Edit: lig al strike van de comments hier alleen. Moet dat programma ook eens gaan kijken.
 
Laatst bewerkt:
top advies :) :rolleyes:


"Wil je een blaaskaak worden? Ga dan naar trainingen van De Bruyn en speel ze na. Vraag ook 90 euro inkom aan naïeve zelfstandigen"

Die kerel zijn opleidingen komen in aanmerking voor de KMO-portefeuille. Dat betekent dus dat de zelfstandigen die die onzin volgen worden gesubsidieerd. Maw. belastingsgeld betaalt 30% van het inschrijvingsgeld voor zo'n onzin.
 

Wil je een succesvolle webshop? Kopieer gewoon Jeff Bezos!
Misschien gek, maar ik vind het nog aimabel.

Hij is compleet losgeslagen en heeft geen besef van geld, economie of zelfs gewoon de realiteit zelve. Maar je ziet imo dat het niet echt zijn eigen schuld is en hij probeert toch oh zo hard. Ik zie daar echt een lummeltje van 7 jaar staan die winkeltje speelt. Die gooit wat buzzwords naar een stel falende ondernemers en denkt dat hij werkelijk iets heeft gedaan. Maar ik vermoed (vrees) dat hij het oprecht meent allemaal. Die denkt echt dat rijk worden een keuze is en dat het makkelijk bereikbaar is met minder dan 40 uur werken per week.

En zo iemand die gewoon zijn achterlijke zelve is vind ik dan weer sympathieker dan zo een 'boerke van de kempen' die bij elke twee zinnen probeert uit te doen schijnen dat hij nog 'normaal' is en niet in overvloed leeft en doet alsof het hem echt een reet kan schelen of zijn fleske duur is of niet maar dan wel constant brol koopt dat een gemiddeld jaarloon is voor een ander.

Dan heb ik liever ne Maes die zegt van : "Hupla, zoveel verdiend en de centen worden uitgegeven, want ik vind dat object/die activiteit leuk."

En bij die dokter in Londen heb ik een beetje het gevoel dat die op zijn tandvlees zit. Ik kan volledig mis zitten, maar dat lijkt me echt ene die WAANZINNIG boven zijne stand is gaan leven en elke maand eens naar die revolver in zijn nachtkastje kijkt. Niets lijkt ook oprecht bij die mens, van zijn reacties, gezichtsuitdrukkingen tot zijn interacties met zijn madam. Maar bon, ik kijk dan ook naar dat programma om de freaks van in den tijd van Jambers een beetje te zien weer. Dus ik vind het allemaal prima.
 
En bij die dokter in Londen heb ik een beetje het gevoel dat die op zijn tandvlees zit. Ik kan volledig mis zitten, maar dat lijkt me echt ene die WAANZINNIG boven zijne stand is gaan leven en elke maand eens naar die revolver in zijn nachtkastje kijkt. Niets lijkt ook oprecht bij die mens, van zijn reacties, gezichtsuitdrukkingen tot zijn interacties met zijn madam. Maar bon, ik kijk dan ook naar dat programma om de freaks van in den tijd van Jambers een beetje te zien weer. Dus ik vind het allemaal prima.
Hij spuit die Botox ook bij zichzelf in hé, dus niet te veel op zijn gezichtsuitdrukkingen afgaan.
 
"Kopieer Jan De Nul..." Hahahaha, dat is echt billenkletsen dit :ROFLMAO:
De gezichten van sommige deelnemers van zijn cursus waren ook wel hilarisch. Zo van 'WTF doe ik hier?'
Die botox dokter vanuit Londen vond ik ook supergrappig, "ik zeg tegen m'n klanten, je moet het gebruiken dat je het niet ziet, zoals bij mezelf".
Als ik die mens zijn gezicht zie, lijkt hij wel het gezicht van een ander getransplanteerd te hebben zo onnatuurlijk, hahaha.
Ik kan bij al die personages alleen maar denken, "what a world we live in...". Zelfs Maes, de sympathiekste van de hoop, ik zou er binnen het uur de muren vanop lopen, zo zenuwachtig die mens is.
 
Hahaha die Nicolas in dat Youtube filmpje: "natuurlijk, ge leeft geen 100 jaar waarschijnlijk niet meer". HAHAHAHA, dit is toch wel het betere stand-up comedian werk.:laugh:
 
Je kan er mee lachen maar The Sky is the Limit gaat hier wel in fout vind ik. Schandalig dat charlatans een podium krijgen. Alhoewel ik denk dat het hem ook zal schaden deze beelden.

Hij adverteert altijd op Facebook, en na wat negatieve commentaren begint hij gewoon met een nieuwe campagne zodat alles weg is. Waar dan opnieuw mensen negatieve reviews op nalaten. Man man man
 
Op zijn website staat zo een gratis video met een sessie van een dik half uur. Daar laat hij foto's zien van hoe hij half de wereld rondreist en zegt hij dat je moet reizen voor je persoonlijke ontwikkeling. Hij toont onder andere foto's van Dubai, New York en Zwitserland. Compleet weg van de realiteit die kerel.
 
Ik volg het niet echt, maar als ik die filmpjes van die academy guru bekijk heb ik precies het gevoel dat Lesly ann poppe daar ieder moment voor die camera gaat springen.

Wellicht mijn hersenen die ergens een zeker vorm van bv marginaliteit proberen te linken of zo...
 
Terug
Bovenaan