Play4 The Sky Is the Limit S6

Ik vind het op zich eigenlijk nog wel een interessant figuur onze Nicholas. Er wordt over gepraat dus job well done zeker Boeckx? The Sky is the Limit is toch ook niet echt een programma over rijke mensen, eerder een programma over ondernemers met nen hoek af (of de meeste toch). De echte rijke mensen in Vlaanderen ga je niet snel zien in zo 'n stoefprogramma zien peins ik.
 
Ik vind het op zich eigenlijk nog wel een interessant figuur onze Nicholas. Er wordt over gepraat dus job well done zeker Boeckx? The Sky is the Limit is toch ook niet echt een programma over rijke mensen, eerder een programma over ondernemers met nen hoek af (of de meeste toch). De echte rijke mensen in Vlaanderen ga je niet snel zien in zo 'n stoefprogramma zien peins ik.

Bwa, Willy Naessens en wijlen Philip Cracco vallen toch wel onder de noemer rijke mensen denk ik.
 

Wil je een succesvolle webshop? Kopieer gewoon Jeff Bezos!
Ik had bij die mens altijd zoiets van 'die doet mij aan iemand denken'. Bij de screen van deze video viel het mij te binnen.
Tis precies een kruising tussen showbizz Bart en Jommeke...

Iemand uit men omgeving dweept ook met die gast en ik vind het echt erg. Als je het gesprek nog maar in de richting stuurt van 'tis mss toch maar ne kwakzalver' krijgt ge de hele bullshit bingo over u kop uitgegoten.
Dat ge bij de eerste aanblik al niet doorhebt dat dat ne charlatan is ...
 
Je kan er mee lachen maar The Sky is the Limit gaat hier wel in fout vind ik. Schandalig dat charlatans een podium krijgen. Alhoewel ik denk dat het hem ook zal schaden deze beelden.

Hij adverteert altijd op Facebook, en na wat negatieve commentaren begint hij gewoon met een nieuwe campagne zodat alles weg is. Waar dan opnieuw mensen negatieve reviews op nalaten. Man man man
Inderdaad en nog straffer: die charlatan staat geregistreerd bij Vlaio. Hierdoor kunnen zijn cursisten een subsidie krijgen om naar die onzin te gaan luisteren. Dat betekent dus dat de maatschappij participeert in de financiering van die charlatan.
 
Bwa, Willy Naessens en wijlen Philip Cracco vallen toch wel onder de noemer rijke mensen denk ik.
Het lijstje echte rijken wordt elke reeks kleiner.

Dacht dat diene van Soudal ook 's heeft meegedaan? Staat op plaats 50 van de rijkste Belgische families. Willy Naessens valt net uit de top 100 (102). Cracco (familie) staat rond de 220. Voor de rest niemand in de top 500 op het eerste zicht. Ik had diene Vandenbrande (Kontrimmo) en Kriekels (Jaga) wel in die top verwacht. Nu die lijst is ook niet volledig, maar geeft wel een indicatie.

In elk geval, sukkelaars zijn het natuurlijk ook niet.
 
Het zijn inderdaad geen sukkelaars. Maar het lijkt mij dat de focus meer en meer verschoven is naar excentrieke of spraakmakende figuren, zou mij verbazen moest de familie Colruyt ineens in dit programma zou opduiken

Helemaal akkoord, het zijn er idd met een hoek. Het moet natuurlijk ook "goeie" tv opleveren.
 
Ik had bij die mens altijd zoiets van 'die doet mij aan iemand denken'. Bij de screen van deze video viel het mij te binnen.
Tis precies een kruising tussen showbizz Bart en Jommeke...

Iemand uit men omgeving dweept ook met die gast en ik vind het echt erg. Als je het gesprek nog maar in de richting stuurt van 'tis mss toch maar ne kwakzalver' krijgt ge de hele bullshit bingo over u kop uitgegoten.
Dat ge bij de eerste aanblik al niet doorhebt dat dat ne charlatan is ...
Op zijn Google reviews sprak iemand slecht over zijn opleiding van €94. Hij antwoordde dat je het volledige traject moet volgen om écht resultaten te zien. Daarmee bedoelt hij dus dat je hem nog een paar duizend euro moet geven.
 
Kijkcijfers is wat hetzelfde als clickbait. Content is al langer bijzaak.

Nuja, ergens logisch dat er wat meer excentrieke figuren uitgenomen worden. Iemand die op een berg geld zit en dagelijks gewoon opstaat-koffie drinkt-gazet leest-in zwembad duikt-eet-gaat slapen; levert niet echt televisie op...

Also; moest ik in het rijtje van die mannen passen qua financiële cijfers, geen haar op mijn hoofd zou er aan denken om mee te doen met zo'n programma. Maw ge moet ook nog mensen vinden die hieraan willen meedoen. Ben eveneens oprecht benieuwd of ze hier uberhaupt een soort vergoeding voor krijgen. Die Superbeton, das toch gewoon pure reclame... Dien Yves Maes heeft imo geen reclame nodig, dus wat haalt em hier vraag ik mij af
 
Dat heb je toch door? Die hebben allemaal een gebrek aan aandacht. Yves Maes is vroeger heel veel gepest geweest. Die zit vol met wraakgevoelens en wil imponeren met cijfers op de nationale televisie. Ze hebben dit allemaal nodig, om hun beter te voelen.

ps: ik vind die mensen van Latem Leven veel normaler dan die in TSITL
ps2: ik blijf er bij, onze Nicolas had dit beter niet gedaan, dat gaat zich tegen hem keren vrees ik
 
Iemand uit men omgeving dweept ook met die gast en ik vind het echt erg. Als je het gesprek nog maar in de richting stuurt van 'tis mss toch maar ne kwakzalver' krijgt ge de hele bullshit bingo over u kop uitgegoten.
Dat ge bij de eerste aanblik al niet doorhebt dat dat ne charlatan is ...
Was ook mijn eerste gedacht, wat een charlatan, verkoper van gebakken lucht.
Erger is het echter dat je daar die ondernemers, pardon entrepreneurs, zit zitten die volle bak meedoen met zijn danspasjes en luidop zijn domme slogans uitschreeuwen...

Anderzijds kan je het die kerel niet kwalijk nemen dat hij met holle slogans, het instampen van open deuren en het verkondigen van algehele debiliteiten toch zijn kost kan verdienenen.
 
Plaatsvervangende schaamte als ik die 'ondernemers' daar zie dansen voor die Nicolas terwijl ze daar dan nog eens voor betalen ook.
 
Terug
Bovenaan