Play4 The Sky Is the Limit S6

De meeste van die "nieuwe" rijken uit dit programma hebben amper smaak of klasse.
Ze ademen een behoorlijk fake sfeertje uit en het zijn karaktertjes waar ik met plezier in een boogscheut omheen loop.
Tot nu toe vind ik ze (buiten hun geld dan) behoorlijk zielig overkomen, en voel ik weinig anders dan plaatsvervangende schaamte.
Idd, alleen Willy Naessens heeft klasse
 
Volgende week maakt JCVD zijn opwachting. Het lijkt meer op een gesponsorde cameo dan dat hij zich uitgebreid laat filmen, dus denk dat het hoogstens over 2 afleveringen gespreid is.
 
Ik had de Frederik paar dagen geleden voor mij aan de benzinepomp met zene Cadillac, hij was keihard naar mene auto aant kijken, en begon er wat vragen over te stellen, keitoffe kerel wel ze.
Diene koopt er zo 10 als hij wilt, kvond dat wel leuk, abnormaal hoelang diene daar 98 heeft staan vullen ook.
 
Ik had de Frederik paar dagen geleden voor mij aan de benzinepomp met zene Cadillac, hij was keihard naar mene auto aant kijken, en begon er wat vragen over te stellen, keitoffe kerel wel ze.
Diene koopt er zo 10 als hij wilt, kvond dat wel leuk, abnormaal hoelang diene daar 98 heeft staan vullen ook.
Van een boerke van de kempen had ik nu wel 95 verwacht.
 
Die de Bruyn is toch echt een loser, wat is er nu "business" aan die zijn classes? Gewoon wat luid staan roepen, 2012 liedjes gebruiken en basic Wikipedia info. Doorzien die ondernemers dat dan niet?
 
Ik had de Frederik paar dagen geleden voor mij aan de benzinepomp met zene Cadillac, hij was keihard naar mene auto aant kijken, en begon er wat vragen over te stellen, keitoffe kerel wel ze.
Diene koopt er zo 10 als hij wilt, kvond dat wel leuk, abnormaal hoelang diene daar 98 heeft staan vullen ook.
U aanspreken en iets over uw auto vragen deed die gewoon om lowkey te stoefen met zen Cadillac.
 
Die de Bruyn is toch echt een loser, wat is er nu "business" aan die zijn classes? Gewoon wat luid staan roepen, 2012 liedjes gebruiken en basic Wikipedia info. Doorzien die ondernemers dat dan niet?
Die heeft inderdaad iets teveel naar de Guru op Netflix gekeken *Life Will Never Be The Same*
 
Make your move yes yes YES!!!

Ik kreeg nogal een groot Jordan Belfort gevoel bij die Nicolas. Als ik die NDBA website bekijk weet ik wel genoeg maar blijkbaar is er een vraag naar dat soort (Amerikaanse?) toestanden, goed voor hem zeker hé, heeft niemand last van uiteindelijk tenzij zijn bank(en) misschien als hij zijn schulden niet meer kan/wil aflossen.
 
Ivm de figuur rond Nicolas De Bruyn; ik vond het al bij al nog meevallen als ik het hier op voorhand eerst las.

Zijn eerste impressie en de beelden komen mogelijks soms wat karikaturistisch over, doch als ge dat vergelijk met dien dikke Dave en zijn masterclass naar de bergen of was het weeral.... Alsook lijkt het dat hij effectief iets aan het opbouwen is (met wiens of welk geld weet ge natuurlijk niet)
Akkoord zijn seminar heeft een hoog 'powermove'-gehalte, maar hij vraagt er ook 'maar' €94 incl btw voor. Ik denk dat ge voor dat bedrag geen zotte toestanden moogt verwachten als dat vergelijkt met andere opleidingen. Om dit de nummer 1 business academy te noemen, zoals geafficheerd op zijn webstek, is uiteraard een brug te ver.

Dien Yves Maes maakt wel goeien tv imo. Niks mis met die kerel, en zijn verhalen en wat em doet toch wel 'boeiend' binnen het kader van dit programma.
 
Terug
Bovenaan