Play4 The Sky Is the Limit S6

Die beddenmadam heeft toch zero inhoud, het enige wat die doet is paraderen en van die hints geven dat ze seks wilt.

Frederik zijn uitleg houdt geen steek: " liever 100 euro op de rekening en een wafel in Knokke eten, dan 1 miljoen op de rekening en een droog gebraad in een ocmw rusthuis".

"Zich afvragen hoe andere ondernemers met een rolls rijden, er staat gvd 1 in zijn garage".

Die kerel wilt laten uitschijnen dat hij eenvoudig is en niet materialistisch, maar eigenlijk is hij dat wel een stuk.
 
met zijn fles van 3 of 6 euro maar dan op den achtergrond wel lege flessen dom perignon en ruinart.
En op instagram toch ook ibiz, tomorrowland, beachbars, etc maar wel verkondigen dat thuis beter en goedkoper is.
vreemd gegeven idd, voor de rest ziet dat er wel ne normale kerel uit.
 
Ik ben die stukken over Frederik en Jopi toch ook beu gezien. Bij Maes leren we tenminste elke keer iets bij over zijn 'imperium' en ambities.
 
met zijn fles van 3 of 6 euro maar dan op den achtergrond wel lege flessen dom perignon en ruinart.
En op instagram toch ook ibiz, tomorrowland, beachbars, etc maar wel verkondigen dat thuis beter en goedkoper is.
vreemd gegeven idd, voor de rest ziet dat er wel ne normale kerel uit.

Heb de indruk dat hij dat vooral zo wil laten uitschijnen. Geloof er geen ballen van.

Heeft ook zelf niks opgebouwd ook. Alles gekregen van generatie op generatie?
 
  • Leuk
Waarderingen: Nrt
Na 3 afleveringen ben ik teleurgesteld, elk van de personages blijft bij 1 gimmick. Jopi en zijn vrouw hangen al geruime tijd rond die miljardair, Frederik voelt zich telkens te min en Yves Maes vermeldt elke keer vanwaar hij kwam.
die vrouw van Jopi, wat een simpel geval.
wat had die ook aan, en dan nog eens paraderen voor haar zoon :wtf:
 
Heb de indruk dat hij dat vooral zo wil laten uitschijnen. Geloof er geen ballen van.

Heeft ook zelf niks opgebouwd ook. Alles gekregen van generatie op generatie?
Ik denk dat Frederik na zijn "succes" in het vorige seizoen een soort van typetje heeft gebouwd waaraan hij zich wil spiegelen. Hij is idd een 3e generatie industrieel van Superbeton dus een simpel boerke van de Kempen leven heeft die nooit gekend. Het lijkt ook niet dat hij zijn personage veel diepgang heeft gegeven dus hij houdt zich aan een strak script (met veel herhaling) waar je als kijker makkelijk kunt door zien.

Boeckx stuurt de vragen wss ook naar de "Hoeveel kost dit?" en "Ben je nog altijd een gewone mens?" richting waardoor je altijd hetzelfde hoort. De ene kandidaat begint dan "Da's een Ferrari, da's een Rolls" en de andere "ja, maar ik ga ook maar gewoon kakken".
 
Frederik is groot geworden onder de paraplu van oma, je kan niet de ene kant modeshows lopen en tegelijk de ruwe aannemer spelen.

Cru gezegd, hij zit via via in mijn omgeving. Maar hij omringd zich met totaal de verkeerde mensen.

De meuter verwerkt het meeste tonnen puin. Maar in restafval/bouw en sloop zal Maes groter zijn denk ik.

Wij verwerken jaarlijks ook 150 000ton mengpuin en betonpuin. Maar in omzet valt dat nogal mee hoor.
 
Och. Ze zijn allemaal redelijk vol van hun eigen.

Die Frederik doet zich voor als 'simpel boerke', maar die heeft inderdaad zoals hierboven al is gezegd altijd rijkelijk geleefd. Altijd maar dat benadrukken van hoe sober hij is... echt irritant. Wel een zeer knappe vriendin.

Maes is op zich wel sympathiek, maar die benadrukt ook weer hoeveel geld hij op een dag/week/jaar ophaalt. Hij is daar trots op. Terecht, maar hij schept er graag over op.

Dan komt Jopy misschien nog het beste over, maar dan heb je zijn vrouw weer die nog graag wil laten zien dat ze nog altijd sexappeal heeft.

Ik vind het in ieder geval weer vermakelijk.
 
Frederik is groot geworden onder de paraplu van oma, je kan niet de ene kant modeshows lopen en tegelijk de ruwe aannemer spelen.

Cru gezegd, hij zit via via in mijn omgeving. Maar hij omringd zich met totaal de verkeerde mensen.

De meuter verwerkt het meeste tonnen puin. Maar in restafval/bouw en sloop zal Maes groter zijn denk ik.

Wij verwerken jaarlijks ook 150 000ton mengpuin en betonpuin. Maar in omzet valt dat nogal mee hoor.

Is/was dat een model misschien? ;)
 
Frederik is groot geworden onder de paraplu van oma, je kan niet de ene kant modeshows lopen en tegelijk de ruwe aannemer spelen.

Cru gezegd, hij zit via via in mijn omgeving. Maar hij omringd zich met totaal de verkeerde mensen.

De meuter verwerkt het meeste tonnen puin. Maar in restafval/bouw en sloop zal Maes groter zijn denk ik.

Wij verwerken jaarlijks ook 150 000ton mengpuin en betonpuin. Maar in omzet valt dat nogal mee hoor.
Meng- en betonpuin zijn ook niet de meest winstgevende stromen in de afvalwereld. ;)
 
Begint meer en meer op Don't Worry Be Happy te trekken, maar dan in dit geval zijn het marginalen met geld.
Hoewel de Maes precies nog ne normale is.
 
De meeste van die "nieuwe" rijken uit dit programma hebben amper smaak of klasse.
Ze ademen een behoorlijk fake sfeertje uit en het zijn karaktertjes waar ik met plezier in een boogscheut omheen loop.
Tot nu toe vind ik ze (buiten hun geld dan) behoorlijk zielig overkomen, en voel ik weinig anders dan plaatsvervangende schaamte.
 
Terug
Bovenaan