The sky is the limit: All stars

Allé Maes en Naessens geven het toch allebei toe: als je alle regels volgt en luistert naar uw boekhouder dan kom je er niet. Die zullen ook wel offshore rekeningen gehad hebben.

Allé Maes en Naessens geven het toch allebei toe: als je alle regels volgt en luistert naar uw boekhouder dan kom je er niet. Die zullen ook wel offshore rekeningen gehad hebben.
Dat zijn dan ook twee verschrikkelijk gierige gasten. Die Maes doet niets anders dan klagen over hoe duur alles is en die Willy zit te pingelen om een paar duizend euro te verdienen op wat paarden met tientallen miljoenen op de bank.

En luisteren naar de boekhouder, die hebben beide een paar keer all-in gegaan. Sommigen overleven dat, meesten niet. Ik ken zo een paar die naar de klote zijn gegaan.

Ge kan perfect nog ondernemen in België. Het is wel logisch dat die archaïsche sectoren het moeilijk krijgen. En dat je vergunningen moet hebben. Dat heeft ook te maken met het feit dat die begonnen met niets en kleine klussen deden (dat geeft geen kat 100% aan) en nu zetten die mastodonten neer. Dat is ook het verschil.

Man man die hypnose, wat was dat 😂 die vrouw gewoon in het gebrekkig Nederlands een blad aflezen. 😂
Daar betalen mensen dan ook nog 280 euro voor... :crazy:

Ik weet niet hoe dat bij u zit, maar in zijn situatie had ik alles al lang verkocht en stond mijn wekker niet om 4u om in dit apenland te gaan werken :D
En waarom zou hij zijn bedrijf verkopen …hij koopt nu zijn auto’s gewoon aan op de zaak en hij zal ook wel een visa hebben op naam van de zaak zekers . ;)

Ik wil niet lachen met iemand zijn jeugdtrauma's, maar dat stukje bij die van Kriekels was verdorie gouden tv :rofl: . Dat mensen daarvoor betalen is wel heel erg.

Die Maes figuur is echt wel teenkrullend. De manier waarop hij praat, hoe hij praat enzovoort. Ik hoop dat we die echt ni te veel gaan zien..

Die is denk ik groot geworden door zijn grote mond. En over lijken gaan, ook altijd belangrijk om groot te worden.

Eigenlijk is die van de Nil nog het interessantste, terwijl daar eigenlijk het minste gebeurd.
Weet wel niet hoe blij die andere hotelgasten zijn als ze een van haar saucissen in de gang hangt voor de geur :rofl:
En dan Van vlees en bloed liggen kijken, haast een sketch van In de gloria :bow:
De gasten hebben daar geen last van haar sossissen :) Die heeft daar haar eigen soort apartement apart , we zijn daar al een paar keer geweest in dat hotel en haar daar tegengekomen , wreed toffe madam en altijd in voor een praatje :) 's morgens zagen we die dus nooit aan het ontbijt en 's avond ook niet. Enkel 's middags at ze daar aan het zwembad en twaren toch geen sossissen dan zenne :)

Die is denk ik groot geworden door zijn grote mond. En over lijken gaan, ook altijd belangrijk om groot te worden.
Heeft toch ook wat bereikt en het volledig op zijn eigen gedaan. Hij was volgens mij ook enorm zenuwachtig voor het overleg met Willy aan zijnst em te horen en wou zich vooral profileren.

In die zijn eerste seizoen vond ik die nog wel wat sympathiek, maar nu was dat echt een grote opschepper.
Ik zou het allemaal niet willen hebben. Die man moet toch vol stress en zorgen zitten: groot stuk grond, een hoop paarden, weer een bedrijf erbij, nog wat bouwwerken, immo,........ Dat is toch alle dagen iets.
Wat moet je ermee, zeggen onze noorderburen. Een jongensdroom? Ik heb hier ook 2 paardenliefhebbers in huis, maar een paard komt er niet in, want je kan geen dag van huis. Zelfs voor de konijnen moeten we een oppas zorgen als we een weekend weg zijn.
Hij heeft wel personeel voor die paarden, maar die hebben hun 4 weken verlof ook en de weekends.
Ge moet een beetje uw luxe hebben in het leven en ook voldoende geld, maar dat obsessief materialisme (zo noem ik dat) maakt mij toch niet gelukkig.

Ik zou het allemaal niet willen hebben. Die man moet toch vol stress en zorgen zitten: groot stuk grond, een hoop paarden, weer een bedrijf erbij, nog wat bouwwerken, immo,........ Dat is toch alle dagen iets.
Wat moet je ermee, zeggen onze noorderburen. Een jongensdroom? Ik heb hier ook 2 paardenliefhebbers in huis, maar een paard komt er niet in, want je kan geen dag van huis. Zelfs voor de konijnen moeten we een oppas zorgen als we een weekend weg zijn.
Hij heeft wel personeel voor die paarden, maar die hebben hun 4 weken verlof ook en de weekends.
Ge moet een beetje uw luxe hebben in het leven en ook voldoende geld, maar dat obsessief materialisme (zo noem ik dat) maakt mij toch niet gelukkig.
Als je die bezig ziet dan is het al een mirakel dat die nog geen hartaanval gekregen heeft van de stress. Oud gaat die niet worden, maar dat beseft hij zelf ook. Heeft hij al een paar keer gezegd.

Terug
Bovenaan