Play4 Temptation Island

kay-gell

Well-known member
Crowdfunder FE
Hoezo is hier nog geen topic voor?

Benieuwd wat er dit seizoen allemaal gaat gebeuren :D

Delphine die het woord "echt" om de 2 zinnen gebruikt is voorlopig mijn grootste ergernis. :unsure:
 
Het leeft ook precies niet zo meer heb ik de indruk. Gouden tijden van Gringo gaan nooit meer terugkomen. Je moet tegenwoordig al echt een lobotomie ondergaan hebben om hier als koppel nog aan te willen deelnemen.
 
De makers hebben het wel goed aangepakt. Sinds die verkrachtingszaak is het not done om over verleiders te spreken, dus nu moeten die verleiders zogezegd serieus daten in de hoop verliefd te worden. :laugh:

Die optie om saaie koppels weg te sturen is in dat opzicht ook prachtig. Dat zet er net meer druk achter om iedereen zich tegen zijn goesting te laten openstellen.
 
Ben blij dat ze dit jaar eens een wat meer "doorsnee" koppel hebben gecast ipv de traditionele ex on the beach types. Alhoewel, als je ziet hoe psycho die Delphine is is dat toch ook niet echt normaal.
 
Ik vraag me af hoe ze het dan oplossen als er een koppel naar huis vliegt... Hebben ze dan nog 10 koppels in de wachtrij staan?
 
Ben blij dat ze dit jaar eens een wat meer "doorsnee" koppel hebben gecast ipv de traditionele ex on the beach types. Alhoewel, als je ziet hoe psycho die Delphine is is dat toch ook niet echt normaal.
Nico deed mee aan ex on the beach.

Die Wouter is maar een enge gast
 
Viktor kan nu toch echt niet presenteren he.. Moet precies na 3 woorden in een zin een seconde nadenken over het vervolg.
 
Laatst bewerkt:
De makers hebben het wel goed aangepakt. Sinds die verkrachtingszaak is het not done om over verleiders te spreken, dus nu moeten die verleiders zogezegd serieus daten in de hoop verliefd te worden. :laugh:

Die optie om saaie koppels weg te sturen is in dat opzicht ook prachtig. Dat zet er net meer druk achter om iedereen zich tegen zijn goesting te laten openstellen.

Verkrachtingszaak?
 
Ik dacht dat die Valentino in het verleden een kortstondige relatie had met onderstaande siliconenbimbo ? Als je de Everest al hebt beklommen dan doe je Temptation inderdaad om echte liefde te vinden.

a6o-RN6-N-700b.jpg
 
Terug
Bovenaan