Play4 Temptation Island

Als ze gelukkig zijn met wat ze doen en hoe ze er uit zien, wie zijn wij dan om te judgen?

Maar als ze gelukkig zijn, goed voor hun.
Ik geloof daar geen reet van.
Als je "gelukkig" bent doe je volgens mij niet mee aan een programma waar je van weet dat de meeste een sheve schaats gaan rijden of waar je je voor duizenden tv kijkers belachelijk maakt/laat maken.
 
Ik geloof daar geen reet van.
Als je "gelukkig" bent doe je volgens mij niet mee aan een programma waar je van weet dat de meeste een sheve schaats gaan rijden of waar je je voor duizenden tv kijkers belachelijk maakt/laat maken.

Why not? Eddy Wally was toch ook ne gelukkige mens.

Als je de kans krijgt om daarmee een luxe-leventje kan leiden, al is het maar tijdelijk, en je neemt dat erbij dan is dat toch jouw keuze.
Ik versta niet waarom iemand anders daar niet gelukkig van zou kunnen zijn.
Ik zou het ook niet doen, maar als zij het willen doen 🤷‍♂️
 
De meesten zien het gewoon als opstap naar veel volgers op social media en bijgevolg een mooie bijverdienste. Eerlijk gezegd, ik weet al niet meer wie er twee seizoenen geleden mee deed. Dus ergens is het wel een verleiding (temptationnnnnnn)
 
Why not? Eddy Wally was toch ook ne gelukkige mens.

Als je de kans krijgt om daarmee een luxe-leventje kan leiden, al is het maar tijdelijk, en je neemt dat erbij dan is dat toch jouw keuze.
Ik versta niet waarom iemand anders daar niet gelukkig van zou kunnen zijn.
Ik zou het ook niet doen, maar als zij het willen doen 🤷‍♂️
Ik denk dat we beide een andere invulling hebben van "gelukkig" zijn Kay :)

En toevallig ken ik de wallys van heel dichtbij, mijn tante woonde 2 huizen van hem.
En zo "gelukkig" was die niet hoor.
Al van in de jaren 80 veel miserie met management en schulden al vroeg hij veel geld voor zijn optredens en waren het er ook veel.
En zelfs jaren na zijn dood nog steeds gedoe met zijn (verdwenen) geld.
Hij was zelfs opgenomen na zijn aanslepende ziekte in een OCMW rusthuis!

Dan ook nog eens begin de jaren 2000 het gedoe van zijn dochter (sorry edit: dochter van zijn dochter) , opnames en verhalen van slechte vrienden, verdwenen geld en drugs.
Maar daar is wellicht ook weer een apparte thread met te vullen :)

Nothing is what it seems, en imo al zeker niet op tetteneiland. :biglaugh:
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat we beide een andere invulling hebben van "gelukkig" zijn Kay :)

En toevallig ken ik de wallys van heel dichtbij, mijn tante woonde 2 huizen van hem.
En zo "gelukkig" was die niet hoor.
Al van in de jaren 80 veel miserie met management en schulden al vroeg hij veel geld voor zijn optredens en waren het er ook veel.
En zelfs jaren na zijn dood nog steeds gedoe met zijn (verdwenen) geld.
Hij was zelfs opgenomen na zijn aanslepende ziekte in een OCMW rusthuis!

Dan ook nog eens begin de jaren 2000 het gedoe van zijn dochter (sorry edit: dochter van zijn dochter) , opnames en verhalen van slechte vrienden, verdwenen geld en drugs.
Maar daar is wellicht ook weer een apparte thread met te vullen :)

Nothing is what it seems, en imo al zeker niet op tetteneiland. :biglaugh:

Maar dat is toch onmogelijk voor jou om te zeggen of die mensen gelukkig zijn die aan TI deelnemen of niet?
Dat bedoel ik maar, if it makes them happy why not? Het is hun leven.

Als hen dat gelukkiger maakt dan aan de band te staan 🤷‍♂️
 
De naturelle look van onze Belgische vrouwen, bij de koppels maar ook bij de verleidsters, valt toch echt elk jaar op tov de barbiepoppen die Nederland afvaardigt.

Nico is weer zo ne kerel die niet beseft wat voor een goei vrouwke hij heeft en meteen alles te grabbel gooit voor iemand die hij 1 dag kent. Donna mag gerust komen uithuilen bij mij.

En Delphine mist serieus een paar vijzen met haar gecontroleer, en dan laten ze die beelden zien van de 2 minuten dat Bert eens wat los gaat terwijl die de overige 23u58 van de dag zit te bleiten 😅
 
De naturelle look van onze Belgische vrouwen, bij de koppels maar ook bij de verleidsters, valt toch echt elk jaar op tov de barbiepoppen die Nederland afvaardigt.

Nico is weer zo ne kerel die niet beseft wat voor een goei vrouwke hij heeft en meteen alles te grabbel gooit voor iemand die hij 1 dag kent. Donna mag gerust komen uithuilen bij mij.

En Delphine mist serieus een paar vijzen met haar gecontroleer, en dan laten ze die beelden zien van de 2 minuten dat Bert eens wat los gaat terwijl die de overige 23u58 van de dag zit te bleiten 😅
Volgende keer zegt ze zelfs dat ze al eens een camera in huis gehangen heeft zonder dat hij het weer. Crazy as f*ck is die.
 
Nico is weer zo ne kerel die niet beseft wat voor een goei vrouwke hij heeft en meteen alles te grabbel gooit voor iemand die hij 1 dag kent. Donna mag gerust komen uithuilen bij mij.

Goja tis zeker een knap ding, maar die komt toch ook wel enorm controlerend over.
Eerst en vooral wat verwacht ze eigenlijk als ze ne werkloze Charel vindt die meedeed aan ex on the beach?

Dan ook bij dat kampvuur... 'dan kunnen we stoute dingetjes zeggen' aleja die Nico is duidelijk wel even dom als hij eruit ziet (en dat zal niet makkelijk zijn)
Maar die weet toch ook dat dat wel opgenomen was. Dat leek mij eerder zo een domme opmerking... Proberen grappig te zijn.

Nu goed los van intenties is dat een vrij vage uitspraak (kan perfect al lachend bedoeld zijn)
En die Donna flipt daar nogal. Dag job! Waren de eerste woorden uit haar mond. Het zou mij niet verbazen als die bij alles wat haar niet aanstaat dreigt met hem werkloos te maken...

Die kickt volgens mij op het feit dat ze haar vriend bij haar familie kan laten werken, dan heeft ze plots veel macht over haar vriend.

Vraag mij af hoe ze zou reageren als de relatie fout afloopt en haar familie zo iets heeft van 'ja die Nico is idd ne dwazen. Maar wel ne harde werker we gaan die niet buitensmijten voor u'
 
Terug
Bovenaan