Play4 Temptation Island

Laat ze morgen meekijken, kwestie van goede voorbeelden ook te tonen...
Wel, toen mijn zoon 2 was, nam ik elke vrijdag verlof en keken we samen naar de aflevering van donderdagavond. Ik heb nog ergens een foto dat hij met één hand in de zij en een andere aan zijn kin staat te keuren met op de achtergrond de tv met eentje in bikini die net uit water komt.
 
Chapeau aan zijn vriendin dat die het 10 jaar volhoudt bij zo ne leugenachtige kleuter en dan nog een week gezwegen heeft daar se.
Chapeau? Wat is er chapeau aan om bij zo'n paljas te blijven? Das gewoon niet kunnen/durven/willen alleen zijn denk ik.
U vent heeft wat dingen fout gedaan... Ofwel blijf je erbij maar vergeef je het hem ofwel stamp je hem buiten. Maar erbij blijven en hem zitten filmen en bij elke ruzie dat terug in zijn gezicht gooien? Das gewoon belachelijk, punt.
Ik keur Bert den bleiter zijn gedrag absoluut niet goed he, dat is gewoon een zielig ventje, maar zij is imo redelijk gestoord. In elk geval is dat een ferme toxic relatie, die al jaren te lang aan de gang is.

Donna lijkt me dan weer gewoon naar daar gekomen om Nico te dumpen, en als het effe kan op de meest overdreven manier mogelijk. Kwestie van wat langer in de belangstelling te staan dan ofzo? Ik hoop dat het framing is van de productie uit want nu komt ze echt over als een enorme aandachtshoer en dramaqueen. Nico's gedrag voor ze naar daar vertrokken zal haar waarschijnlijk wel een reden gegeven hebben maar het lijkt alsof ze toch nog heeft meegedaan omdat ze graag die week congé en de instagram likes wou.

Die 2 Hollandse dames lijken me gewoon naïef. Bij beiden heb ik ook het gevoel dat ik naar testbeeld staar als ik in hun ogen kijk. Beetje zoals bij Victor - het charisma van een kamerplant - Verhulst.
 
Ofwel ga je uit elkaar ofwel vergeef je elkaar. Maar blijven en stiekem filmen en je partner dan nog te kakken zetten op tv.. Dat plots al die mannen daar haar 'snappen'.. Serieus ?

Anyhow die 2 verdienen elkaar. Beiden label.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben toch gestopt met kijken. Gewoon voor het feit dat er zoveel prachtige series en documentaires zijn. Dan ga ik mijn tijd niet meer aan dit verspillen.
 
Ik ben toch gestopt met kijken. Gewoon voor het feit dat er zoveel prachtige series en documentaires zijn. Dan ga ik mijn tijd niet meer aan dit verspillen.
Ik vind dit toch anders ook een fantastische documentaire ze. Wat gebeurt er als je (2 keer) 12 randgevallen in 1 villa steekt en volpropt met drank en er een laagje drama bovenop giet.

Dat het grappig is erbovenop is een bonus ;)
 
Vrij saaie aflevering.

Die Donna en Delphine zijn 2 zotte vrouwen die elkaar daar hebben zitten opjutten denk ik.
 
Vrij saaie aflevering.

Die Donna en Delphine zijn 2 zotte vrouwen die elkaar daar hebben zitten opjutten denk ik.

Ja beetje een teleurstelling. 2 afleveringen op rij die cliff hanger gebruiken dat Donna iets te horen gaat krijgen is lame.
 
Wat voor zever was dat eigenlijk dat het nu plots halverwege het kampvuur gedaan was.. Dat is toch ook de eerste keer?
 
Vrij saaie aflevering.

Die Donna en Delphine zijn 2 zotte vrouwen die elkaar daar hebben zitten opjutten denk ik.
Qua opjutten is die presentatrice toch wel het toppunt.

Gans het idee achter dit seizoen van ‘De connectie’ aangaan is gewoon zo’n hopeloze poging om wat pit in het programma te krijgen na een saai seizoen vorig jaar.
 
Bert en Delphine die voor een kind aan het proberen waren.
Typisch zo een koppel dat denkt dat hun fucked up relatie te redden is door ne kleine te werpen.

Sjans dat het er niet van gekomen is voor dat kind.
 
Ok heb eerder de indruk dat dit het enige bijzondere is dat gaat gebeuren.

Ze rekken da precies nog meer als andere jaren.

Veel cringe momenten bij de belgische koppels. Dan zijn de meest normale nog julia & wouter.
Ook dikke tetten :drool:
 
Terug
Bovenaan