Play4 Temptation Island

Spijtig dat Julia haar vriend gaat bedriegen want Wouter is eigenlijk de enige normale van heel de hoop 😛
Ze heeft groot gelijk voor beter te gaan. Hij neemt haar precies maar voor nu terwijl hij verder zoekt als ge hem hoort ( ook voor Temptation). Dus ga ervoor Julia zou ik zeggen
 
Ze heeft groot gelijk voor beter te gaan. Hij neemt haar precies maar voor nu terwijl hij verder zoekt als ge hem hoort ( ook voor Temptation). Dus ga ervoor Julia zou ik zeggen
Ja want al die verleiders die meedoen aan dat programma en daar zo hun best doen om de dames aandacht te geven zullen dat blijvend doen na het programma, jaren aan een stuk tot ze gelukkig samen sterven.
 
Die Aylin zo hysterisch :rofl: ze zit toch zelf met een andere gast bezig

Bert of Delphine, weet niet wie de meest gestoorde is
 
Allee den Bert mist een ander meisje thuis da op hem zit te wachten.
Ge kunt 't ni verzinnen.

En da zijn dan mensen die zelfstandig kunnen wonen en een job hebben. :rofl:
 
Allee den Bert mist een ander meisje thuis da op hem zit te wachten.
Ge kunt 't ni verzinnen.

En da zijn dan mensen die zelfstandig kunnen wonen en een job hebben. :rofl:

Lijkt mij dat 't bij Bert allemaal wat naar zijn hoofd gestegen is. Plotsklaps vaak in het centrum van de belangstelling staan doet soms vreemde dingen met mensen. Op dat vlak kan ik na deze aflevering die Wouter een stuk beter pruimen. Zoals hij zegt is 't met Bert eigenlijk niet meer om aan te horen. Langs de andere kant zit er bij die Delfine toch ook een vijs los.
 
Misschien kan Bert mee doen aan "de redders" . Qua acteerprestaties zou em daar perfect tussen passen.
Been there, done that:
1275622026.gif
 
Lijkt mij dat 't bij Bert allemaal wat naar zijn hoofd gestegen is. Plotsklaps vaak in het centrum van de belangstelling staan doet soms vreemde dingen met mensen. Op dat vlak kan ik na deze aflevering die Wouter een stuk beter pruimen. Zoals hij zegt is 't met Bert eigenlijk niet meer om aan te horen. Langs de andere kant zit er bij die Delfine toch ook een vijs los.
Bert is gewoon een karikatuur.
Het niveau van deze temptation is ook gewoon bedroevend.

Die Delfine is trouwens nu 20kg afgevallen. Dat had ze beter voor temptation gedaan :0
 
Dus een zekere Kevin is niet het enige lief van Delphine en Bert heeft ook al een andere? Ik kan er echt niet meer aan uit. :laugh:
 
Ja hallo, wat is me dat daar. Delphine is toch een platvloerse boerinne en Bert, geen woorden voor eigenlijk. Ik voel bij sommige zaken die hij uitkraamt echt plaatsvervangende schaamte 🙈
Misschien ben ik mis, maar waaruit leidde hij overigens af dat Delphine hem bedrogen heeft omdat ze zei dat hij niet haar enige lief is? Kan toch dat ze voor hem nog vriendjes heeft gehad?

Thanks trouwens aan degene die hier zei dat Nico op die dude van Stranger things lijkt, ik doe nu niet anders dan naar zijn mond kijken, ik zie gewoon niks anders meer 😆
 
Ja da's wel triest, ik dacht net dat het zo was dat de verleiders/verleidsters er alles aan moesten doen om de 4 mannen/vrouwen te verleiden maar Bert heeft zo weinig succes dat hij zelf aan de slag moet :rofl:
 
Ja da's wel triest, ik dacht net dat het zo was dat de verleiders/verleidsters er alles aan moesten doen om de 4 mannen/vrouwen te verleiden maar Bert heeft zo weinig succes dat hij zelf aan de slag moet :rofl:
Dit jaar is de opzet precies anders: de vrijgezellen zijn er nie enkel om te verleiden maar zelf ook op zoek naar een ideale partner. En dan denk ik da Bert idd nie in die bovenste schuif komt te liggen :p
 
WAT is er nu vandaag gebeurd?

Buiten 51x zeggen dat ze een klik en een connectie hebben 😡

Qua acteerprestaties zijn ze allemaal top. De vrouwen acteren gewoon dat ze verliefd zijn om hun man te kloten. En bij de mannen acteren de vrouwen want kussen zit er niet in. Laat staan sex. Nu ja, ik snap ze wel met zulke 4 domme gasten.
 
WAT is er nu vandaag gebeurd?

Buiten 51x zeggen dat ze een klik en een connectie hebben 😡

Qua acteerprestaties zijn ze allemaal top. De vrouwen acteren gewoon dat ze verliefd zijn om hun man te kloten. En bij de mannen acteren de vrouwen want kussen zit er niet in. Laat staan sex. Nu ja, ik snap ze wel met zulke 4 domme gasten.

Ik vraag me af in welke mate het bij de vrijgezellen ook om acteerwerk gaat.

Neem nu Laure. Die runt haar eigen zaak en komt op televisie toch op z'n minst over als van gemiddelde intelligentie. Ik kan maar moeilijk geloven dat zo'n vrouw dan over de spanne van een paar dagen iemand als Nico ziet aanpappen met een andere vrouw, vervolgens een biechtvideo over zijn bedrog ziet maken, dan te zien krijgt wat die Donna daar zelf over verteld, en vervolgens denkt ohlala die'n Nico ik heb er vlinders voor.

Bol het eens af zeg :sop:
 
Ik vraag me af in welke mate het bij de vrijgezellen ook om acteerwerk gaat.

Neem nu Laure. Die runt haar eigen zaak en komt op televisie toch op z'n minst over als van gemiddelde intelligentie. Ik kan maar moeilijk geloven dat zo'n vrouw dan over de spanne van een paar dagen iemand als Nico ziet aanpappen met een andere vrouw, vervolgens een biechtvideo over zijn bedrog ziet maken, dan te zien krijgt wat die Donna daar zelf over verteld, en vervolgens denkt ohlala die'n Nico ik heb er vlinders voor.

Bol het eens af zeg :sop:
Ghoja ik vind die heel naïef overkomen. Al die vrouwen van de koppels trouwens.
 
Terug
Bovenaan