Play4 Temptation Island

Heb een halve aflevering gezien, het niveau is echt bedroevend.
Het eerste nieuwe seizoen was leuk. Maar nu is het echt wel huilen met de pet op.
 
Het is gewoon zielig. Je hebt dus een vrouw die haar vent niet vertrouwt en hem zonder zijn medeweten filmt en dat zomaar op tv gaat vertellen alsof het normaal is, een vrouw die een mop van haar man niet begrijpt ('dan kunnen we vieze dingetjes zeggen'), er compleet om flipt en de relatie beëindigt en een vent die het als probleem ziet dat zijn vrouw zich... amuseert?
 
Het is gewoon zielig. Je hebt dus een vrouw die haar vent niet vertrouwt en hem zonder zijn medeweten filmt en dat zomaar op tv gaat vertellen alsof het normaal is, een vrouw die een mop van haar man niet begrijpt ('dan kunnen we vieze dingetjes zeggen'), er compleet om flipt en de relatie beëindigt en een vent die het als probleem ziet dat zijn vrouw zich... amuseert?

Mocht de rollen omgekeerd zijn en Nico een vrouw dan stond half het land al in rep en roer bij wijze van spreken.
Dit is gewoon onaanvaardbare terreur in een relatie.
Allee stel u voor dat daar ne man toegeeft dat em verborgen camera's plaatst om zijn vriendin in het oog te houden.
 
Ik vind het nog zieker dat een vrouw camera's installeert hoor, een man is meestal nog tech-minded en tech freak, die zou al camera's opstellen voor de veiligheid en fun zonder er een vrouw aan te pas komt, de stap om dat te gaan doen is een beetje kleiner, met wat achtergrond is dat ingesteld op een half uurtje. Die vrouw daarentegen die heeft dat tegen haar zin allemaal moeten technisch uitzoeken en navragen buiten haar normale kringen.

Wat platvloers seksisme past altijd wel in een topic als dit.

Maar gij meent dees echt wow. :laugh:
 
Die dame blijft ziek in mijn ogen. Een breuk is gewoon het beste wat die dame kan overkomen.

ik zou ook bij de hrn gaan met zo’n geval
 
Bij deze neem ik mijn woorden over Delphine terug.
Wat een zielig, leugenachtig wezentje die Bert.

Zijn vriendin dwingen te zwijgen over zijn bezoek aan de hoeren ("maar ik kon het niet")
Alsof het dat beter zou maken, als het al waar is.

En Victor die hem dan nog wat komt troosten. Hij had hem gewoon een veeg rond zijn oren moeten geven.

En zeker toen hij aan de groep zei dat ze hem "beschuldigde" van naar de hoeren te zijn gegaan.
Dat Victor zijne bek niet open trekt en zegt "hoezo beschuldigen? Ge hebt 't zelf 2 minuten geleden toegegeven pannekoek"

Kon de Bert weer zijn typische rol spelen van persoon die onrecht wordt aangedaan om te beginnen janken en zichzelf neer te zetten als 't slachtoffer om getroost te worden.
Serieus wat issues als ge op die manier door het leven stapt en ge daarop kickt se.

Chapeau aan zijn vriendin dat die het 10 jaar volhoudt bij zo ne leugenachtige kleuter en dan nog een week gezwegen heeft daar se.
 
‘K vind die Delphine nog altijd een zottin.

Ff een speciale bijeenkomst opstellen om voor gans vlaanderen te verkondigen da uwe vriend naar de hoeren is geweest.
En dan nog ies wenen alsof ge verkracht zijt.

Ze was al aant zagen dat den Bert hem elken dag aftrekt.

Waarom zou dienen bert niet moge janken? In principe steekt ze ook een mes in zijne rug.

Hij vraagt zijne partner om niets te zeggen daarover. Maar ze hebben net geen extra journaal ingelast om het aan iedereen te verkondigen. Lijkt mij ook wel iets fout.

ik hoop dat ze elkaar nu altijd maar meer wille kloten haha.

opt eind van de rit, moet ge toch het volledige verhaal weten om te kunnen oordelen.

voort zelfde geld deed die delphine al een half jaar haar benen toe, en heeft die gast een hoog libido.

Soit van alles wa ik gezien heb, vind ik bert normaler (wel nen blijter) dan zijn zotte boerinne
 
‘K vind die Delphine nog altijd een zottin.

Ff een speciale bijeenkomst opstellen om voor gans vlaanderen te verkondigen da uwe vriend naar de hoeren is geweest.
En dan nog ies wenen alsof ge verkracht zijt.

Ze was al aant zagen dat den Bert hem elken dag aftrekt.

Waarom zou dienen bert niet moge janken? In principe steekt ze ook een mes in zijne rug.

Hij vraagt zijne partner om niets te zeggen daarover. Maar ze hebben net geen extra journaal ingelast om het aan iedereen te verkondigen. Lijkt mij ook wel iets fout.

ik hoop dat ze elkaar nu altijd maar meer wille kloten haha.

opt eind van de rit, moet ge toch het volledige verhaal weten om te kunnen oordelen.

voort zelfde geld deed die delphine al een half jaar haar benen toe, en heeft die gast een hoog libido.

Soit van alles wa ik gezien heb, vind ik bert normaler (wel nen blijter) dan zijn zotte boerinne
Allee kom.
Daar al een heel week de zielige uithangen omdat ge ooit es één keer een vrouw gekust hebt 5 jaar geleden en doen alsof uw vriendin daarom zo jaloers is.

Als ge iets of wat eerlijk zijt dan vertelt ge uw hoeren avonturen erbij.
Hij kan misschien wel een reden gehad hebben maar daar constant de geslagen hond spelen, janken en doen alsof em zo braaf is,...
 
Er van uitgaande dat hij de waarheid spreekt.
Heeft hij ze niet geneukt, dus hoeft ze toch ni jaloers te zijn want ‘t lukt hem ni op een ander.

(soit moeilijk te geloven maar kom)

hij heeft zitten blijten omdat hij ze miste.
ik vind da nu ni direct zwaar schijnheilig.

zij is gewoon een zotte vrouw. En ze had door dat ze zo afgeschilderd werd, dus begint ze dingen boven te halen (die mss uitgepraat waren? Of…) om zichzelf minder zot te doen lijken.

als ze hem niet kon vergeven, had ze hem al eerder moeten dumpen, nee ff hem te kakken zetten voor heel vlaanderen.

ik vind ze elkaar waard.

Als ge na 10jaar elkaar zo belachelijk maakt op tv, kunde er beter mee stoppen

maar wel dikke props voor temptation island haha, daarom kijke de toch 🤣

goeie casting haha
 
Er van uitgaande dat hij de waarheid spreekt.
Heeft hij ze niet geneukt, dus hoeft ze toch ni jaloers te zijn want ‘t lukt hem ni op een ander.

(soit moeilijk te geloven maar kom)

hij heeft zitten blijten omdat hij ze miste.
ik vind da nu ni direct zwaar schijnheilig.

zij is gewoon een zotte vrouw. En ze had door dat ze zo afgeschilderd werd, dus begint ze dingen boven te halen (die mss uitgepraat waren? Of…) om zichzelf minder zot te doen lijken.

als ze hem niet kon vergeven, had ze hem al eerder moeten dumpen, nee ff hem te kakken zetten voor heel vlaanderen.

ik vind ze elkaar waard.

Als ge na 10jaar elkaar zo belachelijk maakt op tv, kunde er beter mee stoppen

maar wel dikke props voor temptation island haha, daarom kijke de toch 🤣

goeie casting haha

Ja tis wel een fijn seizoen so far.
Benieuwd wat de Simon nog gaat opbiechten 😅
 
In welke aflevering ziet ge dat? Of kijken jullie vooruit? Wel de teaser gezien errond, mr t geheim is me niet gekend.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan