Play4 Temptation Island

Ik vraag me af in welke mate het bij de vrijgezellen ook om acteerwerk gaat.

Neem nu Laure. Die runt haar eigen zaak en komt op televisie toch op z'n minst over als van gemiddelde intelligentie. Ik kan maar moeilijk geloven dat zo'n vrouw dan over de spanne van een paar dagen iemand als Nico ziet aanpappen met een andere vrouw, vervolgens een biechtvideo over zijn bedrog ziet maken, dan te zien krijgt wat die Donna daar zelf over verteld, en vervolgens denkt ohlala die'n Nico ik heb er vlinders voor.

Bol het eens af zeg :sop:
Idd. Daarom dat die Nico geen schijn van kans heeft, is gewoon een performance

Triestig. Zowel voor Nico als voor die Laure. Gewoon om een insta influencer te worden en niet meer te moeten werken na TI. Ach ja, de nieuwe tijd 😒
 
Plotsklaps een relatie beginnen met iemand van wie je weet dat hij/zij is vreemdgegaan gebeurt naar mijn ervaring even goed in de 'hogere' kringen. Ik kan nu wel zeggen dat ik dat zelf nooit zou doen, maar blijkbaar gebeurt het overal.

Ik ken zelfs een koppel waarvan het trouwfeest eigenlijk geregeld was voor slechts één van beiden die oorspronkelijk met iemand anders zou trouwen op die dag. :unsure: En dan heb ik het hier over iemand met een doctoraat in de exacte wetenschappen die over het algemeen echt heel intelligent en ook niet batshit crazy is.

En eerlijk: ik vind die Nico niet eens zo'n slechte gast. Misschien ben ik wat bevooroordeeld omdat ik hem als kind kende. Daar was -los van dat het niet de allerslimste was- echt totaal niks mis mee.
 
Liefde en intelligentie, da staat toch wel los van elkaar?

Buiten da constant gelul over diene klik vinnek de nico nog wel meevallen.

Den jimmy is ook genen hoogvlieger peisik ze :p
 
Den jimmy klapt zoals Jeroen Perceval en ik erger mij daar enorm aan :D
Nico zou in het privéleven wel vaker zulke toeren uitsteken (bedriegen, denigrerend gedrag,...) maar dat zou ook wel eigen zijn aan de groep mensen waar hij mee optrekt (mijn schoonzus zat zowat in dezelfde uitgaanswereld en kent daar dus veel volk)

Julia begrijpt de dingen ook niet zo bijster goed. Fantastische plottwist om 8 afleveringen lang te zeiken dat Wouter haar niet goed genoeg behandeld om dan die andere body builder toch maar zo te laten omdat hij te lief is en ze liever iemand heeft als... Wouter XD
Lijkt me op zich een lief kind hoor maar daar heb je toch iets te vaak momenten dat het licht wel brandt maar dat er niemand thuis is.

Efrain is eigenlijk gewoon een lul.

Over Bert en Delphine ga ik het gewoon niet hebben. Die zijn nog zieliger dan Timtation.
 
Het wordt nu wel heel erg zielig voor Bert.

Dat Hollands wijf schoot wel heel erg uit haar kram puur omdat Bert gezegd had tegen de mannen dat zij de ideale vrouw was en dat hij de ballen had om haar na een afwijzing toch opnieuw te vragen. Om daar nu zo hard over te gaan roepen en tieren tegen hem. Als hij gevoelens heeft so what? Hij heeft toch niet gezegd dat dat wederzijds was? Dat heel eiland kotst die Bert uit.

Maar die gedraagt zich ook zo irritant, een vent krijgt een rode lamp en Bert ga zich plots in de aandacht werken door in camera continue tips te geven als “ga nu niet opnieuw je hand tegen de deur meppen, dat haalt niks uit, niet opnieuw uw hand bezeren nu, zij is dat niet waard hè, geen gekke dingen doen weer”

Ik dacht dat hij zou reageren BERT sebiet een hand op uw bakkes! Maar ik denk dat voor het concept van de show de mannen elkaar moeten steunen en niet mogen afstoten misscchien.
Het woord mafkees was nochtans de perfecte omschrijving voor hem.
 
Bert is zowat de Sonny van vorige TI aan het worden.
Iedereen heeft door dat 't ne leugenaar is en niemand moet em nog.
Heerlijk.
 
Bert is zowat de Sonny van vorige TI aan het worden.
Iedereen heeft door dat 't ne leugenaar is en niemand moet em nog.
Heerlijk.
Van blind getrouwd? Was da ook ne leugenaar? Ma das achteraf uitgekomen dan ofzo?

De wouter is nog de slimste van al precies. Denk dat die en zijn madamme er nog best gaan uitkomen.

En als den efrain het nu ni verpest als hij da te horen krijgt zalt mss ook nog goe komen.
 
Van blind getrouwd? Was da ook ne leugenaar? Ma das achteraf uitgekomen dan ofzo?

De wouter is nog de slimste van al precies. Denk dat die en zijn madamme er nog best gaan uitkomen.

En als den efrain het nu ni verpest als hij da te horen krijgt zalt mss ook nog goe komen.

Nee da was ook tempation island.
Niks anders als liegen, doen alsof em de redder in nood was voor alle vrouwen en heel veel inzat met de andere mannen hun miserie.
Tot een van die mannen vroeg of die überhaupt wist hoe zijn vriendin heette. Wist em niet eens na 2 weken.

Ettertje was 't.
 
Bert 🤣🤣 Dacht zekerst dat hij de vrouwen zou kunnen uitkiezen. Hij heeft pech met het nieuwe love or leave concept.
 
ik word echt kotsmisselijk van het woord "oprecht".
Als je dat 3x in 2 zinnen gebruikt over iemand da ge 4 dagen kent en waar ge van weet dat die u gewoon wil binnen doen :wallbash:
 
Waarom stelt Bert ook altijd vragen aan zichzelf om ze te beantwoorden?

"Denk ik nog aan Delphine?"
"Ja maar, het doet mij niets"

"Heb ik het gevoel dat ik vrijgezel ben?"
"Ja"

"Heb ik mij bij een hoer laten masseren?"
"Ja"
 
Waarom stelt Bert ook altijd vragen aan zichzelf om ze te beantwoorden?

"Denk ik nog aan Delphine?"
"Ja maar, het doet mij niets"

"Heb ik het gevoel dat ik vrijgezel ben?"
"Ja"

"Heb ik mij bij een hoer laten masseren?"
"Ja"
Zijn hersenen hebben iets meer tijd nodig om iets over te brengen. Daarom koopt hij zichzelf wat tijd door vragen te stellen en zelf te beantwoorden :wink:
 
Waarom stelt Bert ook altijd vragen aan zichzelf om ze te beantwoorden?

"Denk ik nog aan Delphine?"
"Ja maar, het doet mij niets"

"Heb ik het gevoel dat ik vrijgezel ben?"
"Ja"

"Heb ik mij bij een hoer laten masseren?"
"Ja"
ja dit dus ook he, die gast wordt met de aflevering irritanter.

"er bloeit misschien iets tussen mij en Kim"
5min later:
"Maar Kim, ik heb da toch helemaal niet gezegd"

En die Nico gaat dan nog wat liggen stoken in da badje
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ik zeg het, Wouter gaat als enige zijn vriendin houden.
Alle anderen gaan poepen, behalve Bert.
 
Terug
Bovenaan