Play4 Temptation Island

Dacht eigenlijk dat die meer voor de mannen was tbh aan zijn manieren soms.
Speelt in zijn voordeel met ‘Fientje’ misschien.

Ze smijten daar wel steeds de meest belachelijke donkere jongens binnen die van begin tot eind roepen hoe ze alles gaan afneuken binnen een straal van 100km en voorlopig is Joopie de enige die succes heeft gehad. Hij heeft wel een stevige kogel moeten vangen, maar de eerste ‘W’ is binnen.
 
Speelt in zijn voordeel met ‘Fientje’ misschien.

Ze smijten daar wel steeds de meest belachelijke donkere jongens binnen die van begin tot eind roepen hoe ze alles gaan afneuken binnen een straal van 100km en voorlopig is Joopie de enige die succes heeft gehad. Hij heeft wel een stevige kogel moeten vangen, maar de eerste ‘W’ is binnen.
Hij mag ze hebben :p
 
Heel de week gewacht op den Bert en nu laten ze maar 2 koppels zien, nog een week!

En ja stom dat die Wouter alsnog uit elkaar is, zag er niet goed uit de Corona heeft zijn werk/fitness serieus aangetast denk ik. Jammer dat ze er niet samen uit raakten.

Viel mij ook op dat Wouter duidelijk fysiek heeft geleden onder die werklast.

Donna... Ja, die ziet dienen Nico dus nog graag hé. Ze is verstandig genoeg om te zien voor wat het is wel. Maar ik zat echt te denken als de Nico hier nu al zijn kaarten gewoon op tafel legt en oprecht berouw toont is ze in staat van hem terug te pakken.

Ze zal van haar ouders ook wel gehoord hebben dat je een werknemer niet kan ontslaan omdat de relatie bands dochter ermee is fout gelopen
 
Ja die Wouter zag er echt slecht uit.

Dat die hersenloze geit dat dan niet kan begrijpen dat die mens dan even geen tijd heeft om prinsesje haar bad te vullen met rozenblaadjes wil ook veel zeggen zeker?

Hij mag aan een kant blij zijn dat hij er vanaf is want daar ben je toch niks mee.
 
Ik ben blij voor Wouter dat het gedaan is. Ziet er mij een moeilijk geval uit, die poppemie. Een echte Barbie die alle dagen zaagt over vanalles en nog wat.
 
Ik ben blij voor Wouter dat het gedaan is. Ziet er mij een moeilijk geval uit, die poppemie. Een echte Barbie die alle dagen zaagt over vanalles en nog wat.
Ja toch?
Die Wouter zag er van voor de start de grootste nitwit uit van allemaal, en nu blijkt dat gewoon de meest down-to-earth en slimste kerel van de hoop. Ik zou naar ginder willen rijden om een fitness abonnementje te pakken om 'm te steunen.
 
Ja toch?
Die Wouter zag er van voor de start de grootste nitwit uit van allemaal, en nu blijkt dat gewoon de meest down-to-earth en slimste kerel van de hoop. Ik zou naar ginder willen rijden om een fitness abonnementje te pakken om 'm te steunen.
Kan je toch gewoon even doen, zal wel niet ver zijn en je kan er een daguitstap van maken! 2 in 1
 
Ik ben blij voor Wouter dat het gedaan is. Ziet er mij een moeilijk geval uit, die poppemie. Een echte Barbie die alle dagen zaagt over vanalles en nog wat.
En dan vooral haar gezeik van "ja Niels is té, dat is niet wat ik wil. Ik vind het goed dat ik er wat voor moet werken" Om dan een na een maand thuis toch terug het princesje te willen zijn. Weten wat je wil he meiske...
 
En dan vooral haar gezeik van "ja Niels is té, dat is niet wat ik wil. Ik vind het goed dat ik er wat voor moet werken" Om dan een na een maand thuis toch terug het princesje te willen zijn. Weten wat je wil he meiske...

Dat zei ze toch vrij letterlijk wat ze wilt? :unsure:
 
Grappig dat Bert en Delphine elkaar alles verwijten, maar wie spreekt er nu de waarheid 😛 .
Heb een sterk vermoeden dat Bert wel de meest eerlijke is .

Verder best saai
 
Dat stuk van die twee die uit Temptation waren gegooid, who cares. Gaan ze nog samen een 'taato' zetten, en 2 weken later is 't gedaan :rofl:
Da's één van de beste stukjes Temptation ooit imo. :laugh: Die tattoo ('to infinity and beyond, dat betekent toch iets van oneindig he?') en die awkward kus, gevolgd door een fragment van 'twee weken later'. Die mensen waren 8,5 jaar samen. Zij was ook al eens vreemdgegaan. Dit was beter dan alles van Efra-ien en Wouter dit seizoen.
 
Terug
Bovenaan