Play4 Temptation Island

Enkel NL heb ik ergens gelezen want de Victor presenteert niet.

Kan wel zijn dat ze Wannabe Gilles De Coster aan de deur hebben gezet. Ik heb ergens gelezen dat die Nederlandse presentatrice hem ook gewoon een balletje vond.
 
Victor heeft dan ook het presenteertalent van een diepvrieskroket.

Die zei dingen op een dergelijke toon dat ik begon te denken dat iemand een koude revolver tegen zijn ballen hield ten alle tijde.

Vriendelijke jongen, maar die heeft nu eens niks van talent.
 
Wat was er bezig? Begint toch pas in het najaar...?

Laatste jaren toch niet se.
Heb al paar keer FB herinnering gehad dat ik deze periode zaterdagmorgen aan t kijken was met koffiekoeken.

En 't seizoen is ook al in december opgenomen.
 
Laatste jaren toch niet se.
Heb al paar keer FB herinnering gehad dat ik deze periode zaterdagmorgen aan t kijken was met koffiekoeken.

En 't seizoen is ook al in december opgenomen.
Er is toch lustig gepost in deze topic in november 2021 nochtans?
 
Love or Leave is nu twee keer in het najaar uitgezonden hoor.

Seizoen 1 startte in november 2020 en eindigde begin februari 2021. Seizoen 2 begon in september en eindigde eind november, dus nu 3 maanden geleden.

De gewone Temptation begon altijd in februari, dat klopt wel.
 
Love or Leave is nu twee keer in het najaar uitgezonden hoor.

Seizoen 1 startte in november 2020 en eindigde begin februari 2021. Seizoen 2 begon in september en eindigde eind november, dus nu 3 maanden geleden.

De gewone Temptation begon altijd in februari, dat klopt wel.

Ah dan is 't zo dus.
En net gisteren de Bert in Hasselt gezien.

I want it back 😭😰
 
De Nederlander Gianni van der B. (29), die bekend werd doordat hij twee jaar geleden werd weggestuurd van ‘Temptation island’ , is vorige week opgepakt. Hij wordt er onder meer van verdacht betrokken te zijn bij het grootste crystal methlab ooit in Nederland. :biglaugh::biglaugh:
 
Mooi! De persoon in kwestie censureren om vervolgens echt alle info voor een easy google search mee te delen.

Ik hoop toch ten zeerste dat niemand mij ooit eens beticht van iets ergs, want als ge het niet hebt gedaan zijt ge alsnog vertrokken richting een jaar miserie.
 
Terug
Bovenaan