Play4 Temptation Island

Blijkbaar had ze Bert ook al bedrogen tijdens hun relatie. Er is daar een foto van naar boven gekomen. En die Aylin heeft ook ergens in een interview gezegd dat ze "team Bert" is.

Die Bert doet het precies niet slecht met zijn zwembad en zijn villa in dat laatste filmpje dat ze toonden.
 
Da's één van de beste stukjes Temptation ooit imo. :laugh: Die tattoo ('to infinity and beyond, dat betekent toch iets van oneindig he?') en die awkward kus, gevolgd door een fragment van 'twee weken later'. Die mensen waren 8,5 jaar samen. Zij was ook al eens vreemdgegaan. Dit was beter dan alles van Efra-ien en Wouter dit seizoen.

Dat leek mij een stukje geregisseerd door de mannen van de Buurtpolitie, zou akward dat het alleen maar geacteerd kan zijn :laugh:

Waarom heeft trouwens niemand het over Fiona? Zij is het echte slachtoffer in de storm tussen Bert en Delphine.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Blijkbaar had ze Bert ook al bedrogen tijdens hun relatie. Er is daar een foto van naar boven gekomen. En die Aylin heeft ook ergens in een interview gezegd dat ze "team Bert" is.

Die Bert doet het precies niet slecht met zijn zwembad en zijn villa in dat laatste filmpje dat ze toonden.
Geen Aylin te bespeuren trouwens na TI. Reden van gekend?
 
Geen Aylin te bespeuren trouwens na TI. Reden van gekend?
Denk dat we die sowieso niet veel meer gaan zien.

Volgens mij is dat ook niet zo 1 die mee doet voor de instagram volgers. Ik had er eigenlijk een totaal andere eerste indruk van dan hoe ik ze dan in de verdere afleveringen zag.
 
Ze is gestart als psycho, dan heeft Bert die rol wat overgepakt. Maar op het kampvuur konden zelfs viktor en miss decolleté niet tegen de leugens van Delphine. Bert kwam er toen weer wat beter uit.

Zit er eigenlijk nog iemand in team delphine :p
Mijn tenen krullen als die spreekt.

En die 2 mee die tattoo 🤣 overduidelijk aan die kus dat er al iets mis was.

Die kerel had ook wel precies geen voortanden
 
Aflevering gemist :X

Ik dacht dat heel Vlaanderen achter Delphine stond? Wat is er dan veranderd?
 
Aflevering gemist :X

Ik dacht dat heel Vlaanderen achter Delphine stond? Wat is er dan veranderd?
Ontkennen van hitsige audiofragmenten, van haar Dreamdate, tijdens het kampvuur.

Joop en Chelsey ondertussen een koppel geworden?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Avi
Met enige vertraging gekeken. Vond het toch een top seizoen.
Van de 4 initiële koppels zijn er 3 uiteen en hoe 😅

Bert den hoerenloper die soa's doorgeeft aan Delphine die naar ander venten kijkt als ze zich aftrekken.

Het happy koppel dat een tattoo laat zetten samen om dat ze zo gelukkig zijn samen
*3 weken later*
"Ja hij heeft me bedrogen"

Daarvoor kijkt ge toch he 😍:rofl:

Compassie wel voor Wouter, leek me in het begin ne dwaas maar bleek ne brave harde werker die er voor anderen stond en den Bert door had.


En Efrain, mad propz dat die met zo een drama queen kan samen blijven.
Maar ze zijn wel mooi samen en blijkbaar gelukkig 💁‍♂️

Eigenlijk zouden er 3 seizoenen per jaar moeten zijn van dit programma.
 
Het was in elk geval een pak vermakelijker dan de afgelopen seizoenen :D

Ergens hoop je elk seizoen wel op een koppel dat er zonder problemen doorkomt, gewoon om u geloof in de mensheid wat de redden, maar die drama maakt het programma natuurlijk dus dat zat dit seizoen wel goed.

Compassie voor Wouter idd. Maar uiteindelijk gaat die snel genoeg beseffen dattem beter af is zonder high maintenance barbie.
Efrain en Aylin begrijp ik niet goed hoe dat werkt, maar het werkt precies wel dus hey, zij content alleman content denk ik dan maar.

Zit er eigenlijk nog iemand in team delphine :p
Zijn er dan effenaf mensen die in een team zaten? Dat zijn toch gewoon 2 psychopaten bij elkaar? Had ik niet geweten dat het voor de aandacht was had ik nu al compassie met Bert zijn nieuwe vlam...
 
Het was in elk geval een pak vermakelijker dan de afgelopen seizoenen :D

Ergens hoop je elk seizoen wel op een koppel dat er zonder problemen doorkomt, gewoon om u geloof in de mensheid wat de redden, maar die drama maakt het programma natuurlijk dus dat zat dit seizoen wel goed.

Compassie voor Wouter idd. Maar uiteindelijk gaat die snel genoeg beseffen dattem beter af is zonder high maintenance barbie.
Efrain en Aylin begrijp ik niet goed hoe dat werkt, maar het werkt precies wel dus hey, zij content alleman content denk ik dan maar.


Zijn er dan effenaf mensen die in een team zaten? Dat zijn toch gewoon 2 psychopaten bij elkaar? Had ik niet geweten dat het voor de aandacht was had ik nu al compassie met Bert zijn nieuwe vlam...

Psychopaten zou ik dat niet noemen. Dat zijn twee mensen die 10 jaar geleden waarschijnlijk heel gelukkig waren maar dan gaandeweg uit elkaar groeien. Niet abnormaal bij koppels die van op een vroege leeftijd samen zijn. Je veranderd nu eenmaal als mens.

Ze hebben alle twee een paar vuile trekjes maar uiteindelijk zie ik daar gewoon twee mensen die elkaar nu verachten en veel te lang zijn samen gebleven.
 
Psychopaten zou ik dat niet noemen. Dat zijn twee mensen die 10 jaar geleden waarschijnlijk heel gelukkig waren maar dan gaandeweg uit elkaar groeien. Niet abnormaal bij koppels die van op een vroege leeftijd samen zijn. Je veranderd nu eenmaal als mens.

Ze hebben alle twee een paar vuile trekjes maar uiteindelijk zie ik daar gewoon twee mensen die elkaar nu verachten en veel te lang zijn samen gebleven.
Als ge die ronduit psychopatische blik van Delphine zag terwijl ze loog en Bert zichtbaar slecht deed voelen... Holy crap. Doet me toch lichtjes vermoeden dat zij Bert tot waanzin heeft gedreven op die 10 jaar tijd en dat we daarom een raaskallende idioot op ons bord hebben gerekregen. Het irritantste aan Bert is het feit dat die fake façade van hem op niets trekt en elke mens stoort zich daar én kijkt er recht door heen. Als ge daar twee weken noodgedwongen mee op hotel zit en ge kent die mens totaal niet en die zit daar wat uit elkaar te vallen terwijl hij rare verhalen in het rond zit te zwieren...

Bon, allemaal speculatie natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Het nieuwe seizoen is ondertussen gefilmd (of wordt nog gefilmd)
Op een juice channel zien passeren dat een van de vrijgezelle mannen blijkbaar coke had gekocht op het strand en die mannen beloofd had later te betalen (ze zitten op de Domenicaanse)
Had hij dus niet gedaan, zijn die gewapend de vrouwenvilla binnen gevallen op zoek naar hun geld. Die vrijgezel is dus mogen beschikken :laugh:
 
Het nieuwe seizoen is ondertussen gefilmd (of wordt nog gefilmd)
Op een juice channel zien passeren dat een van de vrijgezelle mannen blijkbaar coke had gekocht op het strand en die mannen beloofd had later te betalen (ze zitten op de Domenicaanse)
Had hij dus niet gedaan, zijn die gewapend de vrouwenvilla binnen gevallen op zoek naar hun geld. Die vrijgezel is dus mogen beschikken :laugh:
Terug Nl/Be?
 
Terug
Bovenaan