Stel jezelf voor

BlackOccult

Well-known member
Crowdfunder FE
Nu nieuwe leden en vaste waarden van het 9 l i v e s-forum aan het overstappen zijn, is het misschien fijn om nog eens een "stel jezelf voor"-rondje te doen. Zo leren we elkaar meteen wat beter kennen.

Naam:
Leeftijd:
Woonplaats:
Studies/diploma's:
Werk:
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?):
Extra info/foto?
 
Het is rustig op het werk, dus vooruit :) :

Naam: Werner
Leeftijd: 42 :(
Woonplaats: Roosdaal
Studies/diploma's: Accountancy-Fiscaliteit
Werk: High security alarm operator
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): Gamen op pc, filmkes, series, lezen, miniature painting (vnl 40k)
Extra info/foto? Ik ben zoals velen hier er al bij sinds games.telenet.be. 17 jaar getrouwd en twee zoontjes.
 
Laatst bewerkt:
Naam: Kjell
Leeftijd:34, volgend weekend 35
Woonplaats: Hasselt
Studies/diploma's: communicatie
Werk: vastgoed
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): thai boks, Thailand, fitness, lopen, probeer wat acrobatie,...
Extra info/foto? Kaka
 
Laatst bewerkt:
Naam: Carl
Leeftijd: 33
Woonplaats: Gent
Studies/diploma's: Bachelor Maatschappelijke Veiligheid
Werk: Overheid
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): Rotsklimmen, musicaddict, film, reizen. (Oh zo cliché, maar ik smijt me op alle vier vrij hard :D)
Extra info/foto? Musicmoderator in dit toffe stulpje. Meer muziek: https://www.last.fm/user/Carlvdb
 
Naam: Lode
Leeftijd: 26
Woonplaats: Hoeselt
Studies/diploma's: Geen, verschillende geprobeerd, maar niks afgemaakt
Werk: accounting, maar wil terug naar de logistiek (waar mijn vorig werk was)
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): haat tv kijken, luister graag harde(re) rock genres, passie voor mtb, probeer sportief te leven wat niet altijd lukt
Extra info/foto? Wordt normaal gezien in april papa van mijn eerste zoon 😁
 
Naam: Ben
Leeftijd: 33
Woonplaats: Geel
Studies/diploma's: Bachelor Toegepaste Informatica
Werk: Technical Designer (ERP)
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): Vooral tv kijken (series) en gewoon wat surfen op het internet, zo ver mogelijk van sport en/of enige vorm van beweging blijven
 
Naam: Erebeon
Leeftijd: 34
Woonplaats: 't stad
Studies/diploma's: ICT en een klein beetje biochemie
Werk: procesoperator metaal raffinage (umicore)
Hobby's of interesses: wetenschap & technologie, science fiction literatuur, film (alles), muziek (beetje van alles maar vooral zot op experimentele electronica), hedendaagse kunst, reizen, filosofie, transhumanisme, museums, muziekfestivals (2021🤞) tentakel hentai, oh en chicks with dicks ofc.
 
Laatst bewerkt:
Naam: Roel
Leeftijd: 28
Woonplaats: Boortmeerbeek
Studies/diploma's: Handelsingenieur aan de VUB
Werk: Data consultant, maar op zoek naar een nieuwe uitdaging
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): Basketbal, concerten & festivals, wandelen met de hondjes, ...
Extra info/foto? Trouw ondertussen al 3x uitgesteld dankzij corona. Mogen in mei onze eerste kindje verwelkomen
 
Naam: xAnyana
Leeftijd: 27
Woonplaats: Kortrijk
Studies/diploma's: Kantooradministratie
Werk: Administratieve job
Hobby's of interesses: Films, series, muziek (main genre is vooral EDM maar kan van alles wat wel smaken), gamen (al is dat nu op een laag pitje, PS5 volgend jaar tho), boardgames en ook een grote liefde voor katten 🐱
 
Laatst bewerkt:
Naam: Annelies
Leeftijd: 29
Woonplaats: Begijnendijk
Studies/diploma's: Bachelor Maatschappelijk Werk
Werk: Coach voor personen met een handicap
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): Zwemmen, series, muziek. Op vlak van games verliefd op Ori and the Will of the Wisps en verliezen in Mario Kart 8. Eet graag pasta en drink graag wijn.
Extra info/foto? Forummoderator sinds september 2018.
 
Naam: Joren
Leeftijd: 35
Woonplaats: Rollegem /Kortrijk
Studies/diploma's: biotechniek wetenschappen
Werk: aankoper
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): gaming (nu rdr2 op ps4 en wz op pc) / muziek (metal) / koken
Extra info/foto ik ben vooral een lurker. Ik geniet al een dikke 15 jaar mee van de info, fun en het drama op 9lives en plan dit hier verder te zetten. Misschien een poging tot iets meer activiteit nu.
 
Naam: Gregory
Leeftijd: 33
Woonplaats: Waregem
Studies/diploma's: Technische, elektrische installaties
Werk: Bewakingsagent sinds 2007
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): Fotografie, webdesign, voetbal
 
Naam: Gerd
Leeftijd: 34
Woonplaats: Lokeren
Studies/diploma's: A2 Informatica (nog MCT gedaan, maar opgegeven)
Werk: Verkeersleider bij Infrabel
Hobby's of interesses: Muziek, Series, Films, Auto's, Games, slapen,...
Extra info/foto: Gelukkig getrouwd en vader van 3 schatten van kinderen (nu 11, 9 en 6)

83506443_10221833079317626_7964485253739839488_o.jpg
 
Naam: Joeri
Leeftijd: 33
Woonplaats: Kaprijke
Studies/diploma's: Elektromechanica
Werk: Technicus bij Lotus Bakeries (weekendjob)
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): Boardgames, videogames, pretparken, musicals
Extra info/foto? Gescheiden, 2 kindjes, nu opnieuw samen met iemand sinds 3.5 jaar.
 
Naam: Jeroen
Leeftijd: 41
Woonplaats: Ieper
Studies/diploma's: TEW optie bedrijfsfinanciering en Sociaal werk optie Advisering (daarnaast nog Pol&Soc, Burg. Ir. en extra jaar informatica)
Werk: Business Analist
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): politiek, atletiek, alles met cijfers
Extra info/foto?: 14 jaar samen met vriendin. Twee kinderen: bijna 7 en bijna 11.
 
Leeftijd: 31
Woonplaats: Brugge
Studies/diploma's: MA geschiedenis + MA cultuurwetenschappen
Werk: contentmanager
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): boardgames, videogames, fantasy literatuur, eten
Extra info: getrouwd, twee kindjes (2 en 1). Op de voorloper van dit forum terechtgekomen als 11-jarige snotneus. Basically grootgebracht dus met het forum. Ooit nog redactielid en mod geweest.
 
Naam: Recipe4Hate of 'den teelbal'
Leeftijd: 32
Woonplaats: regio Genk
Studies/diploma's: Multimedia en communicatietechnologie
Werk: (freelance) Web developer, Web designer, Casual Game Developer
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): Longboarden, Gitaar, TTRPGs, Roguelite en MetroidVania games op de switch, AAA singleplayer op de Xdoos, alles van muziek, maar vooral de -core (metalcore, hardcore, post-hardcore) en -punk (punkrock, poppunk, skatepunk) en chillstep genres, Breaking Bad en Better Call Saul zijn voor mij de beste series ooit.
Extra info/foto? Hoewel ik tattoos met de vleet verzamel, krijg ik het echt benauwd van piercings te zetten. Ik word daar echt misselijk van achteraf. Aja en ik heb vaak een gekleurde haardos.
 
Naam: Jeroen
Leeftijd: 41
Woonplaats: Ieper
Studies/diploma's: TEW optie bedrijfsfinanciering en Sociaal werk optie Advisering (daarnaast nog Pol&Soc, Burg. Ir. en extra jaar informatica)
Werk: Business Analist
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): politiek, atletiek, alles met cijfers
Extra info/foto?: 14 jaar samen met vriendin. Twee kinderen: bijna 7 en bijna 11.
Altijd gedacht dat gij Jean-Pierre zou heten.
 
Terug
Bovenaan