Stel jezelf voor

Naam: Vincent
Leeftijd: 36
Woonplaats: Waregem
Studies/Diploma's: Secundair - Kantoorautomatisatie en gegevensbeheer, daarna Grafisch Vormgever/ Desktop publisher (afgemaakt, maar niets mee gedaan wegens zelfkennis ivm deadlinestress 🙁
Werk: administratief medewerker bij het O.M.
Hobby's en interesses: Gitaar, muziek luisteren (diverse genres), prutsen met allerhande software, tekenen, gamen, lezen (voornamelijk Thrillers en Fantasy), films kijken (voorliefde voor rampenfilms en sociale drama's)
Extra info: Had een profiel aangemaakt op 9lives net voor de shutdown. Hier dan weer verder, om hopelijk veel interessante (of onnozele) discussies te voeren 😉. Crappy profielfoto is intentional.
 
Laatst bewerkt:
Naam: Wim
Leeftijd: 44
Woonplaats: Bornem
Studies/diploma's: Toegepaste Informatica (economie-wiskunde in het secundair)
Werk: Zelfstandige in IT en administratief medewerker op een advocatenkantoor (van mijn madam) en aan het omscholen tot Asbestdeskundig Inventarisatie
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): zéér occasioneel gamen, meer netflixen en werken voor het kantoor
Andere hobby's: lopen, skieën, gitaar spelen, LEGO

Extra info/foto? Getrouwd en papa van 2 zonen (15 en 12)
 
Naam: Kevin
Leeftijd: 35
Woonplaats: Loppem
Studies/diploma's: van alles iets geproefd maar geëindigd met de politieschool
Werk: Zelfstandige in machinebouw
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): zoals Wim ook het werk, daarnaast koers en mtb (actief en passief) en uitgaan (gaat er maar niet uit)
extra info: 3 x nageslacht rondlopen, in usa gewoond & gewerkt. Rustig is het nooit in mijn hoofd. De rust wil ik wel, maar als ik hem dan heb verveelt het me.
 
Chris
51
Gent
Studies: klinische psychologie en experimentele
werk: Gitaar leerkracht (meer psychologie dan wat anders soms) en gitarist bij Neosun (prog rock/stoner)
Ongeveer tien jaar geleden bij 9lives maar het spoor bijster geraakt, nu toevallig op deze gebotst
Cool! Ne maat heeft uw band aangeraden na jullie optreden op Headfest in Antwerp Music City (kon der jammer genoeg ni bij zijn).
 
Ik wist niet dat dit topic hier bestond, zal ook eens mijn ding doen:

Naam: hou ik liever privé, mij naam komt niet zoveel voor en kan met locatie nogal snel aan mij gelinkt worden
Leeftijd: 39
Woonplaats: ergens in de regio van de hoek West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen & Henegouwen
Studies/diploma's: MCT
Werk: IT projectmanagement in de zeer ruime zin voor een overheid
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): Lezen (vrij brede smaak maar geen chicklits en zo), muziek (ook hier weer breed maar met een lichte voorkeur voor indie rock, metal & "Duystermuziek", radio switcht tussen Stubru, Willy, Classic 21 & Radio Paradise - af en toe een optreden maar dat staat nu wat op een laag pitje met kinderen en opvang regelen); buiten komen (in de zin van fietsen, wandelen, foto's trekken onderweg); een kleine obsessie met het hoge Noorden.
Extra info: Al jaaaaren aan het meelurken van ver in de 9lives tijd, nu wat actiever hier.
 
Naam: Robin
Leeftijd: 23
Woonplaats: Vilvoorde
Studies: master in de politieke wetenschappen binnekort ook master na master in internationaal en Europees recht
Werk: binnekort stage bij de permanente vertegenwoordiging van Belgie bij de VN te Geneve op afdeling mensenrechten.
Hobbys: gitaar spelen, films zien, concertjes, gamen en tussen door wat zwemmen
 
Naam: Robin
Leeftijd: 23
Woonplaats: Vilvoorde
Studies: master in de politieke wetenschappen binnekort ook master na master in internationaal en Europees recht
Werk: binnekort stage bij de permanente vertegenwoordiging van Belgie bij de VN te Geneve op afdeling mensenrechten.
Hobbys: gitaar spelen, films zien, concertjes, gamen en tussen door wat zwemmen
Ik had je minstens 30 geschat voor één of andere reden :D
 
Account laten verwijderen een hele tijd geleden, maar nu dus terug. Hallo. :unsure:

Leeftijd: 30
Woonplaats: West-Vlaanderen
Studies/diploma's: middelbaar onderwijs
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): muziek (voornamelijk stoner & doom, space en psych rock), taal, lezen, natuur, dieren, zwemmen.
 
Account laten verwijderen een hele tijd geleden, maar nu dus terug. Hallo. :unsure:

Leeftijd: 30
Woonplaats: West-Vlaanderen
Studies/diploma's: middelbaar onderwijs
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): muziek (voornamelijk stoner & doom, space en psych rock), taal, lezen, natuur, dieren, zwemmen.
Welkom terug!
Alles ok?
 
Zit hier nu toch al een jaar of twee dus me toch maar eens voorstellen dan.
Naam:
Nico
Leeftijd: 28
Woonplaats: Geboren in Wilrijk, getogen in Meeuwen-Gruitrode, woonachtig te Hanoi, Vietnam.
Studies/diploma's: Professionele Bachelor Elektronica-ICT
Werk: Iets met computers
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?):
- Sport: Zelf een tijd voetbal gedaan maar tegenwoordig is het enkel nog powerliften/gym in general. Volg het voetbal wel nog in combinatie met oa Strongman competities.
- Muziek: Hiphop/Metal/EDM/Rock/Kpop/Jpop/Riddim
- Games: vooral RPG's maar tegenwoordig enkel nog tijd om wat Hearthstone op de gsm te spelen tussendoor.
- Tv/series: Community, Parks and Rec, Top Gear, maar ook de betere HBO of Netflix serie.
- Films: grote horror film fan maar eigenlijk gewoon cinema fan in general.
- Boeken: vooral fictie met de nadruk op mijn favoriete genre: Fantasy.
Extra info/foto?
3 katten en een vriendin.
Ik merk dat mijn Nederlands niet zo goed meer is door ondertussen 5 jaar iedere dag bijna uitsluitend Engels te praten/schrijven/lezen. Mijn excuses voor de soms cringy zinsbouw/spelling/Nederengels. :(
 
Terug
Bovenaan