Stel jezelf voor

Dat zal wel op dit moment, als Belgische restauranthouder.
Klopt, maar ik ga al sinds 2001 naar de Nederlandse Hardcore party's en heb in Nederland een even groot sociaal netwerk dan hier in België.
Maar, er komen bij ons wel de laatste tijd meer en meer Nederlanders in het restaurant.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Naam: Stefaan
Leeftijd: 42
Woonplaats: De Pinte (binnenkort Astene)
Studie/diploma: Leerkracht lager onderwijs
Werk: E-learning Development
Hobby's: Nu de kinderen wat ouder beginnen te worden kan ik terug enkele uurtjes per week gamen (voeg me gerust toe als friend op PSN of Xbox Live), kwaliteitsvolle series bekijken, crypto traden
Extra info: Ik was ook al actief op 9lives, maar vooral als lurker. Het leven als vader en echtgenoot; en vrienden die naar het buitenland trekken heeft echter mijn vriendenkring gedecimeerd. Daarenboven heeft mij vrouw het niet zo begrepen op gaming, crypto en andere nerdy onderwerpen. Dus kom ik het hier maar uitleggen. :LOL:
 
Naam: Peter
Leeftijd: 45
Woonplaats: Pajottenland
Studie: Handelswetenschappen toen masters nog licentiaten waren.
Werk: zelfstandige
Hobby's: Gitaar, snowboarden, fietsen,
Bezigheden: optredens als notoire muziekliefhebber. Ook ben ik graag bezig met aankopen en verkopen van bijzondere objecten (design/vintage/kunst).
Extra info: just ask :)
 
Naam: Kevin
Leeftijd: 36
Woonplaats: Waasland
Studies/diploma's: Grafische wetenschappen
Werk: Drukker
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): Vooral gamen op de PS5, voornamelijk Destiny 2 nog steeds met een hoop kameraden. Daarnaast ook een fervente autoliefhebber ook inzake modificaties aangezien ik ook de sociale media van het modificatie bedrijf van mijn kameraden beheer. Ook nog Amerikaanse comics alhoewel dit momenteel op een laag pitje staat.
Extra info/foto? Ik zat ook al op 9lives maar heb blijkbaar een jaar onder een steen geleefd en de start van BeyondGaming volledig gemist, shame on me. Maar bij deze ben ik hier toch eindelijk geraakt 😅
 
Naam: DéWé
Leeftijd: 32
Woonplaats: Indonesië
Studies/diploma's: Transporteconomie & Internationale Betrekkingen
Werk: Beheer van logistiek & opslag bij een distributiebedrijf
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): tennis, voetbal, (internationale) politiek, actualiteit, boeken (zowel fictie als non-fictie), nu en dan nog eens gamen (PC/Xbox). Sinds 2020 wat supply chain opleidingen via edX aan het volgen, en een occasionele pogingen om wat programmeren aan te leren.
Extra info/foto? Actief sinds Telenet Games maar helaas de overgang van 9lives naar BG gemist :) In een ver verleden nog als "Desertwolf" i.p.v. DéWé.
 
Naam: Glenn
Leeftijd: 36
Woonplaats: Roeselare
Studies/diploma's: Professionele Bachelor Logistiek Management
Werk: Planner/Dispatcher (Transport)
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?):
Vooral gamen (PS5) al is dat heel wat minder dan vroeger.
Sport, zowel actief als passief. 1x/week minivoetbal (vooral herfst/winter) & 1 à 2 keer per week gaan lopen (vooral lente/zomer).
Film -, muziek - en boekenliefhebber, brede smaak.
Ga graag eens op restaurant.
Extra info?
9 jaar samen, papa van twee.
Volg het forum al een paar jaar passief (vooral het gamegedeelte). Me nu toch eens voorgenomen om wat actiever deel te nemen :)
 
Naam: Jochen
Leeftijd: 32
Woonplaats: Tielt-Winge
Studies/diploma's: Professionele Bachelor Lichamelijke Opvoeding & Bewegingsrecreatie en Postgraduaat Esports Business Architect
Werk: Opvoeder in middelbare school te Leuven.
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?):
Gamen: Vooral competitieve games zoals Rocket League en Fifa. Af en toe ook een co-op game zoals COD, It takes two,...
Sport: Fervente padeller!
Film -, muziek - en boekenliefhebber: Mix van alles!
Extra info/foto?
Sinds vorige week verloofd, 8,5j samen met mijn vriendin en kinderloos.
Zit hier al verschillende jaren en altijd fijne deals kunnen maken in de B&S thread.
 
Naam: Jochen
Leeftijd: 32
Woonplaats: Tielt-Winge
Studies/diploma's: Professionele Bachelor Lichamelijke Opvoeding & Bewegingsrecreatie en Postgraduaat Esports Business Architect
Werk: Opvoeder in middelbare school te Leuven.
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?):
Gamen: Vooral competitieve games zoals Rocket League en Fifa. Af en toe ook een co-op game zoals COD, It takes two,...
Sport: Fervente padeller!
Film -, muziek - en boekenliefhebber: Mix van alles!
Extra info/foto?
Sinds vorige week verloofd, 8,5j samen met mijn vriendin en kinderloos.
Zit hier al verschillende jaren en altijd fijne deals kunnen maken in de B&S thread.
Hoe verloofd? En die van mij zegt niks. Proficiat alletwee! Leuk kerel!
 
Naam: Elly
Leeftijd: 37
Woonplaats: Midden Limburg
Studies/diploma's: menswetenschappen

Werk: NMBS
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): Koken, eten, festivals ,lezen, dutjes
Extra info/foto? : Mama van een energieke twee-jarige belhamel

Welk middelbaar? Op zich niet zo heel veel plaatsen die menswetenschappen aanbieden in midden limburg :p
 
Naam: Glenn
Leeftijd: 37
Woonplaats: Geraardsbergen
Studies/diploma's: Maatschappelijk werk
Werk: Verzekeringen/expertises
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): Games waaronder Old School RPGs zoals Baldur's Gate, Grand Strategy (Crusader Kings), sport games (FM, Fifa) etc.
Andere hobby's: lopen, lezen, schrijven van korte verhalen, klooien met het Korg keyboard, Premier League wedstrijden bekijken.

Extra info/foto? Getrouwd. Dochter van 9 lentes die houdt van Lord of The Rings, The Simpsons; oude FC De Kampioenen afleveringen.
Haat K3 en Nielsje Debladblazer.

Mental self-five voor opvoedingskunsten!
 
Naam: Baumel
Leeftijd: 31
Woonplaats: Namen
Studies/diploma's: Informatica
Werk: IT Consultant
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): Lezen, geschiedenis, politiek, actualiteit.
Andere hobby's: talen, beleggen (ETFs en crypto's), mechanical keyboards.

Extra info/foto? Franstalig, hier om mijn Nederlands te verbeteren.
 
Naam: Baumel
Leeftijd: 31
Woonplaats: Namen
Studies/diploma's: Informatica
Werk: IT Consultant
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): Lezen, geschiedenis, politiek, actualiteit.
Andere hobby's: talen, beleggen (ETFs en crypto's), mechanical keyboards.

Extra info/foto? Franstalig, hier om mijn Nederlands te verbeteren.

Is er een forum zoals dit in het frans?

Zou handig zijn om mijn frans een beetje meer te onderhouden.
 
Naam: Jens
Leeftijd: 33
Woonplaats: Melsele
Studies/diploma's: Kantooradministratie & gegevensbeheer + commercieel webverkeer
Werk: ondersteunde dossierbeh
Haha commercieel webverkeer.
ik heb dit ook gedaan in 2003 in kortrijk, om zo ook net zoals jouw, mijn BSO diploma "op te waarderen" naar een TSO.

Maar wat een ramp was die richting, amper 5 mensen in klas, stond nog in zijn kinderschoenen, en uiteindelijk vrij snel terug afgevoerd.
Met als gevolg je qua sollicitatie's daar werkelijk niets mee bent.

Pas op, wel veel geleerd dat jaar, programmeren (vooral ASP) voor het eerst;
website's maken (dreamweaver, ook al afgevoerd dacht ik), broncode's analyseren
... Uiteindelijk immens veel geleerd, maar alles is nu reeds achterhaald wel.
Voelt het voor jou ook zo aan?
 
Terug
Bovenaan