Stel jezelf voor

Naam: Beau
Leeftijd: 35
Studies/diploma's: HBO Cultuur & Kunst
Werk: Zelfstandig kunstenaar
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): Zeilen, naar de bioscoop en mijn kinderen
Extra info/foto?: not much to say :D

Naam: G.
Leeftijd: 31
Studies/diploma's: Bachelor LO/BR
Werk: Leerkracht LO/preventieadviseur Coaching in bijberoep
Hobby's of interesses: Wielrennen, Triathlon, F1, films, E-sports, Beleggen en crypto
  • Games: CS:GO en race sims
  • Films: Adventure en true crime al heb ik een heel brede smaak
  • Music: Rock en punk maar zoals hierboven heel brede smaak
  • Sports: Zwemmen, fietsen, lopen
  • Series: Stranger things
Extra info: Samenwonend met mijn vriendin en papa van een leuke dochter
Vroeger al actief op 9-Lives onder de nickname Thugman (don't ask)

Naam: Thomas
Leeftijd: 24
Studies/diploma's: Logistiek management
Werk: operations care bij een logistieke dienstverlener

Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): Ik speel piano, en ik ga proberen mijn gewoonte om naar de gym te gaan terug op te pakken :sarcastic:. Ik ben eigenlijk niet echt zo'n gamer, behalve als je een sporadisch potje World of Tanks en Animal Crossing spelen met mijn lief meetelt natuurlijk. Momenteel heb ik het erg druk al ben ik nogal verslingerd aan de tv-serie Suits.

Extra info/foto: een foto ga ik achterwege laten, dat wil ik jullie niet aandoen :eek:. Ik was actief op 9lives maar vooral als lurker en postte eigenlijk alleen in het politiek en actualiteit forum. Ik stond bekend als Lothiriel1996 maar aangezien Lothiriel niet ingenomen is hier heb ik dat jaartal maar gewoon laten vallen. Ik kwam er onlangs achter dat 9lives ter ziele is gegaan omdat ik nog eens een blik kwam werpen op het forum. Ik moet zeggen dat dit nieuwe forum er puik uitziet, dus geweldig werk!

Naam: C.
Leeftijd: 30
Studies/diploma's: gewoon middelbaar diploma. Wel geprobeerd voor Taal en Letterkunde (zowel Nederlands/Engels als Engels/Zweeds) maar hoewel ik intelligent genoeg ben, is blokken is echt niet aan mij besteed. Uitstel gedrag en 'het zal wel lukken mentaliteit. Niet dus :'D
Werk: FOD Financiën.
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): Lezen (voornamelijk fantasy maar sta open voor bijna alle genres), schrijven, gamen (voornamelijk RPGs), verder luister ik vaak naar muziek (filmmuziek, metal, rock,...) en ging ik regelmatig naar concerten waarvan regelmatig ook in het buitenland. Voor een favoriete band zelfs meerdere concerten per tour.
Extra info/foto?: Ik was voornamelijk een lurker op het oude forum en ik lurk hier ook al een tijdje.

Laatst bewerkt:
Haha en dan maar ambtenaar geworden? Sorry was een binnenkopper.. 😁

Wat is de favoriete band?
Hahaha ja! Nooit gedacht dat ik bij de overheid zou eindigen :D het was normaal maar een tijdelijk contract maar ze raken niet meer van mij af :P

Mijn favoriete band is The Rasmus. Fan sinds het horen van In the Shadows (2003 of 2004?) en daar eigenlijk nooit uitgegroeid 😅

Hahaha ja! Nooit gedacht dat ik bij de overheid zou eindigen :D het was normaal maar een tijdelijk contract maar ze raken niet meer van mij af :p

Mijn favoriete band is The Rasmus. Fan sinds het horen van In the Shadows (2003 of 2004?) en daar eigenlijk nooit uitgegroeid 😅
Bestaan die nog 🙃

Naam: C
Leeftijd: 37 jaar
Studies: middelbaar diploma, nu Italiaans aan het volgen via avondschool
Werk: programmeur voor CNC laser en ponsmachines (soms ook operator)
Hobby's: ik speel zelf nog voetbal, fietsen, wandelen, gamen, reizen,... qua muziek hou ik echt van bijna alle soorten muziek, filmmuziek vind ik wel vet en als ik dan een favoriete band moet kiezen doe dan maar Rammstein.

Naam: Tatiana
Leeftijd: 37
Studies/diploma's: Bachelor leerkracht secundair onderwijs Ne-bio-gesch + Master of Science in Management (Engelstalige Bedrijfskunde)
Werk: leerkracht secundair derde graad

Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?):
sport: jaren HIIT/krachttraining + joggen
muziek: ruim opgegroeid met alternatieve muziek jaren '70, metal (death en black), gothic rock/industrial/noize, stoner rock/sludge, punk, enz.
Nog steeds (pre- en post-corona) elke week optredens bezoekend, liefst underground optredens
games: opgegroeid met Commodore 64, Atari, Nintendo (Game & Watch, Gameboy en consoles), pc (toen je games nog van 'iets wat op i'net
leek' moest downloaden met de telefoonlijn), Sony, enz. Teveel games om op te noemen, laatste jaren iets minder actief door tijdsgebrek.
films/series: Viking, Peaky Blinders, enz.

Extra info: Jarenlang een lurker, ook op 9lives. Tijdens coronatijd las ik graag de coronathread, aangezien daar geregeld zeer zinnige en intelligente dingen geformuleerd werden (op heel wat uitzonderingen daar gelaten). Ik ben dankbaar voor de cijfers die er telkens geplaatst werden en vond troost in mensen die -net als ik- vasthielden aan waarden en normen en de regels vooral volgden ter bescherming van anderen.
Ik lees ook graag andere onderwerpen, van politiek tot games.

Naam: Tatiana
Leeftijd: 37
Studies/diploma's: Bachelor leerkracht secundair onderwijs Ne-bio-gesch + Master of Science in Management (Engelstalige Bedrijfskunde)
Werk: leerkracht secundair derde graad

Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?):
sport: jaren HIIT/krachttraining + joggen
muziek: ruim opgegroeid met alternatieve muziek jaren '70, metal (death en black), gothic rock/industrial/noize, stoner rock/sludge, punk, enz.
Nog steeds (pre- en post-corona) elke week optredens bezoekend, liefst underground optredens
games: opgegroeid met Commodore 64, Atari, Nintendo (Game & Watch, Gameboy en consoles), pc (toen je games nog van 'iets wat op i'net
leek' moest downloaden met de telefoonlijn), Sony, enz. Teveel games om op te noemen, laatste jaren iets minder actief door tijdsgebrek.
films/series: Viking, Peaky Blinders, enz.

Extra info: Jarenlang een lurker, ook op 9lives. Tijdens coronatijd las ik graag de coronathread, aangezien daar geregeld zeer zinnige en intelligente dingen geformuleerd werden (op heel wat uitzonderingen daar gelaten). Ik ben dankbaar voor de cijfers die er telkens geplaatst werden en vond troost in mensen die -net als ik- vasthielden aan waarden en normen en de regels vooral volgden ter bescherming van anderen.
Ik lees ook graag andere onderwerpen, van politiek tot games.
Welkom. Mooie muziek keuze alvast 😎

Terug
Bovenaan