Naam: Tatiana
Leeftijd: 37
Studies/diploma's: Bachelor leerkracht secundair onderwijs Ne-bio-gesch + Master of Science in Management (Engelstalige Bedrijfskunde)
Werk: leerkracht secundair derde graad
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?):
sport: jaren HIIT/krachttraining + joggen
muziek: ruim opgegroeid met alternatieve muziek jaren '70, metal (death en black), gothic rock/industrial/noize, stoner rock/sludge, punk, enz.
Nog steeds (pre- en post-corona) elke week optredens bezoekend, liefst underground optredens
games: opgegroeid met Commodore 64, Atari, Nintendo (Game & Watch, Gameboy en consoles), pc (toen je games nog van 'iets wat op i'net
leek' moest downloaden met de telefoonlijn), Sony, enz. Teveel games om op te noemen, laatste jaren iets minder actief door tijdsgebrek.
films/series: Viking, Peaky Blinders, enz.
Extra info: Jarenlang een lurker, ook op 9lives. Tijdens coronatijd las ik graag de coronathread, aangezien daar geregeld zeer zinnige en intelligente dingen geformuleerd werden (op heel wat uitzonderingen daar gelaten). Ik ben dankbaar voor de cijfers die er telkens geplaatst werden en vond troost in mensen die -net als ik- vasthielden aan waarden en normen en de regels vooral volgden ter bescherming van anderen.
Ik lees ook graag andere onderwerpen, van politiek tot games.