Stel jezelf voor

Leeftijd: 35
Woonplaats: Maasmechelen
Studies/diploma's: Orthopedagogie
Werk: tot mei 2021: 50% cbaw begeleider 50% pedagogische ondersteuner. vanaf April 2021 100% Armoedecoordinator.

Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): lopen boardgames maar zoek mensen in de regio.
Extra info: getrouwd, 1kindje(8 maanden). Door mijn broer als snotneus binnengekomen TFC clan Borg LTTUVIX Basically grootgebracht dus met het forum. ik mis manowar, punisher (biebel), jonagold en Nono.. als ge dit leest, pm me bitches !
 
Naam: Sam
Leeftijd: 26, 27 over een paar dagen
Woonplaats: Veldwezelt, Lanaken
Studies/diploma's: Office management aka secretarisopleiding , wie een hogeschoolbachelor wilt zonder veel moeite maar ook zonder iets te leren, (niet) doen !
Werk: credit controller, al is dit zeer zeker niet hetgeen ik blijf doen. Saai werk, best wel aangename collega's en heel toffe baas. Wil graag meer ''maatschappijgericht'' gaan werken.
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): Kunst van veel kunnen eten en niet dik te worden: hardlopen, binnenkort eigen homegym, bij 15 graden + fietsen, speciaalbieren uitproberen op Untapped, DC Universe, geregeld gamen (fighters, RPG, platformers en classic remakes toch wel).
Series; Arrowverse, Lucifer, Titans, Vikings, Pillars of the Earth...

Extra info/foto? Ik zat ook op 9lives en had zelfs m'n oude account mee overgenomen, al was ik dat precies vergeten en weet ik het wachwoord niet meer :unsure:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Naam: M.
Leeftijd: 37
Woonplaats: Manila
Studies/diploma's: Handelswetenschappen & Europees recht.
Werk: IT
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): wakeboarden, kitesurfen, badminton, boksen, ngo volunteering, travel, tech
Extra info: Oud lid van games.telenet & 9lives maar niet meer actief, ik las wel bepaalde stukken van het forum, maar dat was het zowat. Denk dat men laatste post 2 jaar terug was ofzo. Nooit getrouwd, geen kids, geen vriendin. Alleen gaat ook wel 😬
 
Naam: Mathias
Leeftijd: 28
Woonplaats: Oost-Vlaanderen
Studies/diploma's: Mechanische Vormgevingstechnieken (A2). Diploma's: sportcoach (Syntra) - sportmasseur
Werk: logistics
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): Used 2 be die hard fitness (competities gedaan) - door Corona: wielrennen - Voornamelijk interesse in wielrennen en voetbal. Tv kijken doen wij weinig - al is er 1 ding..: F.C. DE KAMPIOENEN :-D (niet de films)
Extra info/foto? 6 jaar samen met de vriendin. Nieuw huis gekocht en in blijde verwachting van ons eerste kindje in Juli 2021.
 
Laatst bewerkt:
Nieuw hier dus dit is mijn eerste post:

Naam: R.
Leeftijd: 42
Woonplaats: Haspengouw
Studies/diploma's: Prof. Bachelor Maatschappelijk Werk (optie Personeelswerk)
Werk: HR
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): muziek, gitaar, films & series, wetenschap, politiek

Weetjes: in een ver verleden een 9 Lives account gehad. Jaren niet meer actief gepost, maar las nog af en toe mee.

Vroeger véél gegamed. Begonnen in de jaren 80 op ZX Spectrum en Commodore (California games!!!). Later wat NES en veel PC games.
Vooral Point & Click adventures was ik zot van. Day Of The Tentacle is nog altijd mijn favoriete spel ooit. Dan ten tijde van Quake 1 en 2 zwaar verslingerd geraakt aan het online multiplayer gebeuren. Ook nog effe met Half-Life bezig geweest maar daarna eigenlijk gestopt. Sindsdien is er van gamen niet meer veel in huis gekomen.
 
Laatst bewerkt:
Naam: SGR.
Leeftijd: 30.
Woonplaats: provincie Antwerpen.
Studies/diploma's: Twee Bachelors in Antwerpen en Gent, alleen wel nooit afgewerkt :nono: en daaropvolgend 7e jaar Integrale Veiligheid afgewerkt.
Werk: Bewakingsagent.
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): Fietsen, zowel het beleven als het bekijken; enorme fan van stealth-games, zoals de eerste drie Splinter Cell' en de MGS-Hitman franchise; af en toe schrijf ik wat neer in proza of poëzie - als de sterren het eisen - op mijn bedenkelijk niveau van beneden alle peil :tongue:.
Extra info/foto? Winterliefhebber, in België liefst. Niets gaat boven grauwe, regenachtige (ijs)koude dagen. Een foto van mezelve doe ik niemand aan.
 
Naam: Guido
Leeftijd: 27
Woonplaats: Antwerpen
Studies/diploma's: Bachelor Elektromechanica
Werk: Automation Engineer
Hobby's of interesses: Bierbrouwen, Fotografie, (ooit zal ik gitaar leren spelen)
  • Games: RPG en ja, Fifa
  • Films: Fantasy en uiteenlopend (buiten horror)
  • Music: Veel verschillende genres, maar zeker Rock en Dnb
  • Sports: euhm, nog zoekende :rolleyes: (wil wel gaan muurklimmen)
  • Series: momenteel Breaking Bad en The Office. Daarna zoeken we wel opnieuw
Extra info/foto? Sinds 1 maand samenwonend met vriendin. Ik was blijkbaar al 10 jaar actief op 9Lives 😮, in het begin voor ps3 spellen kopen en ruilen, later actief op andere delen.
 
Naam: Nicolás
Leeftijd: 39, bijna 40
Woonplaats: Marke (Kortrijk)
Studies/diploma's: wetenschappen-wiskunde (middelbaar) TEW unief. Allebei tot een goed einde gebracht
Werk: Beleidsmedewerker + zelfstandig uitbater B&B in Spanje
Hobby's of interesses (sport, muziek, games, tv/series?): voetbal actief en passief. Grote AC Milan en FC Sevilla fan, film en muziekliefhebber, liefhebber van reizen
Extra info/foto? Gelukkig Gehuwd, vader van 1 dochter, liefhebber van vrouwelijk schoon, tegen politieke correctheid, voor vrije meningsuiting, behulpzaam persoon, anti N-VA, anti Vlaams Belang. Echte donkerblauwe liberaal in hart en nieren.
 
Naam: Veerle
Leeftijd: 34
Woonplaats: omgeving Gent
Studies/diploma's: Handelsingeneur
Werk: project manager
Hobby's of interesses:
  • Films: Vanalles, maar vooral mainstream (buiten horror)
  • Music: Veel verschillende genres, geen hiphop of RnB
  • Sports: boogschieten - volleybal
  • Series: waar ik zin in heb, divers :)
  • Other: geschiedenis - 20e eeuw
Extra info/foto? Al een tijd lurker. Tijd om actiever te worden :)
 
Hallo, mijn naam is Pol, ondertussen een man van middelbare leeftijd. Echter maar, nog altijd met alle kwaliteiten die er vroeger al waren, plus enkele nieuwe. Wink wink

Jullie lieveling van Discord (RIP) en het vroegere telenet.games is bij deze terug.

Ik heb lang getwijfeld om mij actief op dit forum te begeven. Maar vermits dat het lente wordt, de vrouwtjes wulps komen (En zichzelf dagelijks bezatten, is mij hier juist verteld, door een goede bron binnen de hoogste rangen van de huidige hiërarchie hier) begroet ik jullie, hallowkes.

Werken ben ik beu, ik denk dat ik er binnekort echt mee ga stoppen. Tweede keer goede keer.

Mijn lievelingshobby is nog steeds niets doen en mensen boos maken in hun online game expierence. Escape From Tarkov, I'm looking @ you.

TL;DR

Sexy vrouwtjes mogen zich melden in mijn PM's.

//edit:

Wegens de constante stroom van PM's. En de persoonlijke vraag om een foto te uploaden, in de hoop dat dit mainstream wordt in dit topic.

Jullie vragen, ik draai


pp23.png
 
Laatst bewerkt:
Hallo, mijn naam is Pol, ondertussen een man van middelbare leeftijd. Echter maar, nog altijd met alle kwaliteiten die er vroeger al waren, plus enkele nieuwe. Wink wink

Jullie lieveling van Discord (RIP) en het vroegere telenet.games is bij deze terug.

Ik heb lang getwijfeld om mij actief op dit forum te begeven. Maar vermits dat het lente wordt, de vrouwtjes wulps komen (En zichzelf dagelijks bezatten, is mij hier juist verteld, door een goede bron binnen de hoogste rangen van de huidige hiërarchie hier) begroet ik jullie, hallowkes.

Werken ben ik beu, ik denk dat ik er binnekort echt mee ga stoppen. Tweede keer goede keer.

Mijn lievelingshobby is nog steeds niets doen en mensen boos maken in hun online game expierence. Escape From Tarkov, I'm looking @ you.

TL;DR

Sexy vrouwtjes mogen zich melden in mijn PM's.
BABY 😍
 
Hey, hey,

Naam: Tom
Leeftijd: veertiger
Woonplaats: Pajottenland
Beroep: zelfstandige
Gezin: gescheiden, 1 kindje en recent in nieuwe relatie
 
Terug
Bovenaan