Dat was netjes. Zijn er beelden vanaf de grond van de landing van de booster? Starship zelf sowieso niet wsl, gezien dat in de Indische oceaan was als ik het goed begreep.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jep, nadat Musk Twitter heeft overgenomen kan er geen positief woord meer af voor hem of zijn bedrijven.Vooral niet kijken naar de verslaggeving van Starship in de mainstream media, want verder dan "de raket van Elon Musk is weer eens ontploft" komen ze daar niet![]()
Volgende launch wordt echt spectaculair met de "chop sticks" idd, zo goed als zeker denk ik dat we dat mogen verwachten.ook soft touch down voor de super heavy. Kan niet wachten om die te zien landen terwijl de chop sticks hem omarmen.![]()
Nee die zaten midden op de buik ter hoogte van 1 van de vacuum motoren (aangezien die niet nodig zijn voor de landing burn). 2 tegels hebben ze gewoon weggelaten, en eentje was precies zwart gemaakt (waarschijnlijk behandeld met 1 of ander product?)Spacex heeft exact op die positie express heat tiles weggelaten km te zien wat er gebeurd. Dat die flap deels zou opbranden was voorzien
er is een grote raket naar de ruimte gegaan en ze is weer gekomen in grotendeels 1 stukKan iemand mij in simpel Nederlands uitleggen wat er precies gebeurd is?

Wel 2 grote en 1 kleiner stuker is een grote raket naar de ruimte gegaan en ze is weer gekomen in grotendeels 1 stuk![]()

Dat heb ik dan gemist precies. Wel vreemd dat ze dit zouden doen op een deel dat elementair is voor de landing, wat toch het hoofddoel was van deze vlucht.Der is ook een tegel weggelaten bij de flap
De tweede toren staat al zeker? Doet me vermoeden dat het veel kans heeft om een ontploffend spektakel te worden.FAA heeft groen licht gegeven aan SpaceX. Morgen misschien al eerste poging om de super heavy op te vangen met de mechazilla launch tower.