Voor volgende lanceringen kan ik de livestreams van Volkssterrenwacht Urania aanraden:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom is dat zo groot? Graag in simpel Nederlands uitleggen, ben grote nOobHeads up stream start binnen minder dan 10 minuten!
![]()
of het nu lukt of niet, spannend en entertainend wordt het sowieso, tenzij het een scrub wordt ofc. ;p
Bij bemande missies naar een ander hemellichaam wil je doorgaans dat de astronauten ook terug kunnen raken. (ik zeg het niet sarcastisch, ik zie het echt nog gebeuren dat eerste marsmissies 'one way tickets' worden) De 'vracht' die je in de ruimte schiet moet dus niet alleen een capsule met astronauten zijn, maar ook een systeem om terug van dat hemellichaam te kunnen opstijgen. De raketten van de maanmissies in de jaren 60 konden 50 ton meenemen naar een baan rond de maan.Waarom is dat zo groot? Graag in simpel Nederlands uitleggen, ben grote nOob

Vooral niet kijken naar de verslaggeving van Starship in de mainstream media, want verder dan "de raket van Elon Musk is weer eens ontploft" komen ze daar nietDie beelden alleen al zouden toch genoeg moeten zijn om het nieuws te halen.![]()

Gewoon heel de dag NSF streamke loeren op youtube![]()
NasaSpaceFlight / EverydayDayAstronaut (voor de lange aanloop). SpaceX streamt niet meer op Youtube, enkel nog op XWat is eigenlijk de interessantste feed ? Ik heb eigenlijk altijd de officiële SpaceX stream gekeken vanwege de telemetrie e.d.
. Maar beelden van SpaceX tijdens de vlucht zelf worden meestal ook door die anderen overgenomen.Wat is eigenlijk de interessantste feed ? Ik heb eigenlijk altijd de officiële SpaceX stream gekeken vanwege de telemetrie e.d.
Eigenlijk is The Launch Pad in mijn ogen het beste kanaal.NasaSpaceFlight / EverydayDayAstronaut (voor de lange aanloop). SpaceX streamt niet meer op Youtube, enkel nog op X. Maar beelden van SpaceX tijdens de vlucht zelf worden meestal ook door die anderen overgenomen.