Uitdaging POLL | Foto Challenge #2: Architectuur

Op welke foto stem je?


  • Totaal aantal stemmers
    77
  • Opiniepeiling gesloten .
Elke maand dagen de fotografen (of eerder creatievelingen) van BeyondGaming zichzelf uit met een fotochallenge! De bedoeling hierbij is vooral om beter te worden en elkaar wat constructieve feedback te geven. Maar uiteraard is het extra leuk als je wint want dan mag je het onderwerp van de volgende ronde kiezen. Stem nu op jou favoriete foto en beslis mee de winnaar van deze maand!

DE POLL

Stemmen kan tot tot 26 mei en nakeuvelen (feedback geven, raden welke foto van wie is, etc) tot 31 mei in deze thread
Op 1 juni start de nieuwe challenge met een onderwerp gekozen door de winnaar van deze maand.

Eigenlijk is iedereen die meegedaan heeft weeral een winnaar :coolbrows:

REGELS

Stemmen tot 26 mei
Niet op jezelf stemmen
Gelieve je foto niet bekend te maken zodat we kunnen raden achteraf
Feedback mag maar hou het leuk en contructief

PRIJS

"Foto Challenge Winner Of May" mag je in je signature zetten.
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen!

Foto's staan in volgorde in de slider.

 
Laatst bewerkt:
Deelnemers revealed!
Over mijn eigen foto. Ik was gaan wandelen in Charleroi (een wandelroute rond de oude industrie en de afvalbergen van de mijnen) en hoopte daar wat leuke foto's te nemen. Wel leuke foto's maar het had maar weinig met architectuur te maken :tongue: Dus rap rap nog een foto gaan maken van een watertoren in de buurt.

Verschillende dingen uitgeprobeerd maar niks dat mezelf echt overtuigde (het weer hielp ook niet) dus iets ingezonden waar ik maar half tevreden mee ben. Proberen origineel uit de hoek te komen maar beetje gefaald. Bij nader inzien heb ik er toch een paar betere beelden van gemaakt maar het is wat het is en gewonnen was ik waarschijnlijk toch niet. Al bij al wel blij dat ik toch iets heb kunnen inzenden.

Bedankt allemaal om mee te doen en hopelijk 10 inzendingen voor de volgende challenge :coolbrows:
Ik zal fan zijn van jouw stijl, want je hebt nu al 2x mijn stem gekregen. :)
 
Over mijn foto: Mijn plan was eigenlijk om het doorkijk kerkje te gaan fotograferen met de supermaan bij. Maar die stond helaas veel te slecht georiënteerd. Het duurde met ook nog veel te lang (+2 uur) voor hij op een plaats zou staan om er iets moois mee te doen. Dus vandaar dat het nu deze "saaiere" variant is geworden.
Mijn 2de optie was Memento geweest Daar staat hier ook ergens een mooi voorbeeld van, maar die is alleen mooi met helder blauwe lucht en die hebben we helaas amper gehad afgelopen maand.

ivm de commentaar: Ik heb totaal geen ervaring met het bewerken van foto's, dus daar kan ik nog veel progressie boeken :)
 
Terug
Bovenaan