Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JaDat is dan voor versie 3.0 van de Venus E, neem ik aan?
Op uw eerste vraag: Jij ook! Want 0,2 afgerond naar een geheel getal is gewoon 0!Niet dat ik er van wakker lig, maar krijgen jullie het verbruik echt op 0 nu?
Laatste dagen dus volledig op batterijen/PV, maar mijn eindresultaat is steeds ongeveer 0.2kwh afname (en dan nog een deel injectie)
Is voor mij prima he, maar vraag me af of er hier mensen zijn die echt 0.0 afname verwezenlijken?
Ik ben gaan kijken op mijn fluvius (hw vertelde niet veel), voor gezamelijk dag + nacht zit ik tussen de 0,1 en de 0,2 kWh. Veel dichter ga je het niet krijgen denk ik, de reactietijd tussen de p1 en de batterij moet je minstens 1 a 3 seconden rekenen als ik de display van HW mag geloven.Niet dat ik er van wakker lig, maar krijgen jullie het verbruik echt op 0 nu?
Laatste dagen dus volledig op batterijen/PV, maar mijn eindresultaat is steeds ongeveer 0.2kwh afname (en dan nog een deel injectie)
Is voor mij prima he, maar vraag me af of er hier mensen zijn die echt 0.0 afname verwezenlijken?
Op uw eerste vraag: Jij ook! Want 0,2 afgerond naar een geheel getal is gewoon 0!
Belangrijkere vraag: maakt het uit of het 0,2 of 0,0 is?
Op uw eerste vraag: Jij ook! Want 0,2 afgerond naar een geheel getal is gewoon 0!
Belangrijkere vraag: maakt het uit of het 0,2 of 0,0 is?

Hmm, dan zien wij andere dingen?Tubotek blijft nog steeds de scherpste prijs hebben? Jammer genoeg wel pas opnieuw beschikbaar vanaf juni.
Kan je bij multi solar dan bestellen als particulier? Je dient een zakelijke account te hebben staat op de websiteHmm, dan zien wij andere dingen?
Tubotek: waarbij je zegt dat je de batterij in het buitenland plaatst: €1.391
Multi-Solar.nl: waar je niet moet liegen: €1.289
nee?Je dient een zakelijke account te hebben staat op de website
Ja. Geen zakelijk account nodig.Kan je bij multi solar dan bestellen als particulier? Je dient een zakelijke account te hebben staat op de website
In principe zou hij in België nog niet mogen gebruikt worden want (nog) niet goedgekeurd.Iemand ervaring met die HYXi HALO modulaire batterij op basis van LiFePO4 accu's bij MultiSolar? Hoe verhouden die zich tegenover de Marstek's
Alle thuisbatterijen zijn toch LFP tegenwoordig? Ook Marstek.Iemand ervaring met die HYXi HALO modulaire batterij op basis van LiFePO4 accu's bij MultiSolar? Hoe verhouden die zich tegenover de Marstek's
. Ik heb ze nog niet geupdate. Laat even weten hoe het verlopen is binnen enkele dagen?Marstek gisteren geüpdate naar V148, nadien niet meer bekeken.
1 batterij is op handmatig gevallen dus ´s nachts niets afgegeven en een verbruik van 3 kwh.
En nu zijn ze aan het opladen, maar pieken in beide richtingen van 300 tot 800w, sebiet beide eens even af en aan zetten en eens zien of de ct003 meter ook een update moet doen.