ja inderdaad. Ging naar een firma zonnepanelen bv?Als ge die met Mastercard of visa gekocht hebt, kunt ge uw geld nog recupereren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja inderdaad. Ging naar een firma zonnepanelen bv?Als ge die met Mastercard of visa gekocht hebt, kunt ge uw geld nog recupereren.
Hier komt het tot op heden ook perfect uit met de simulatie van die Mijn-thuisbatterij.nl. terugverdientijd van 3.5 jaar.Eens gekeken wat mijn Marstek al heeft opgebracht. Sinds eind mei 570kWh aan afname bespaart en 710kWh minder geinjecteerd.
Als ik zo'n beetje doortel en 150kWh voor oktober en maart neem en 100kwh voor april en mei, dan zit ik aan 1070kWh minder afname op jaarbasis. Dat komt ongeveer overeen met wat ik gesimuleerd heb met HA.
Had hem voor die prijs op offgridpowerstation gekocht maar is idd iets duurder nuWaar valt die marstek nu nog interessant te kopen of welke is tegenwoordig aan te raden? Die heb ik ooit gevonden aan 1299 maar is uitverkocht daar.

Daar ook uitverkocht.Had hem voor die prijs op offgridpowerstation gekocht maar is idd iets duurder nu
En nu weet ik dus niet of ik toch niet per ongeluk zonder p1-meter heb besteld
Als ik morgenavond geen reacties van hun heb ga ik de homewizard p1 wel kopen (goedkoper en compacter)
A zo ver had ik niet meer doorgeklikt maar was te verwachten dat de stock snel weg zou zijn vandaar dat ik hem al gekocht had nog voor de digitale meter er isDaar ook uitverkocht.
Hier batterij exact sinds 1 juni in gebruik: 604 kWh bespaard en 756 minder geïnjecteerd. Zit ook perfect op de simulatie.Hier komt het tot op heden ook perfect uit met de simulatie van die Mijn-thuisbatterij.nl. terugverdientijd van 3.5 jaar.
Goede investering, efficiëntie kan beter maar kosten-baten de beste oplossing voor mijn situatie.
Eerlijk, je gaat wrs blij zijn als de HomeWizard P1 moet kopen. Das eigenlijk gewoon nen dongle, die van Marstek moet nog apart 230VAC voeding krijgen en heeft nog zo'n onnozele antenne... de HW variant is veel cleaner.Had hem voor die prijs op offgridpowerstation gekocht maar is idd iets duurder nu
En nu weet ik dus niet of ik toch niet per ongeluk zonder p1-meter heb besteld
Als ik morgenavond geen reacties van hun heb ga ik de homewizard p1 wel kopen (goedkoper en compacter)
Ja dat denk ik ook al zou de voeding niet nodig zijn?Eerlijk, je gaat wrs blij zijn als de HomeWizard P1 moet kopen. Das eigenlijk gewoon nen dongle, die van Marstek moet nog apart 230VAC voeding krijgen en heeft nog zo'n onnozele antenne... de HW variant is veel cleaner.
Bij mij deed hij niks tot ik de voeding instak alleszins, denk ikJa dat denk ik ook al zou de voeding niet nodig zijn?

Mocht ‘m deze week toch komen laat ik iets weten.Waar valt die marstek nu nog interessant te kopen of welke is tegenwoordig aan te raden? Die heb ik ooit gevonden aan 1299 maar is uitverkocht daar.
. Ipv een halve euro bespaard, 10 euro door het rioolputje - lots of effort om wat pindanootjes te sparen en uiteindelijk boomeraing. Dat was ook de laatste keer dat we met die programma's zitten te roefelen. Zou wel ideaal zijn moesten ze in de app toelaten dat je manueel gaat voor 6h of zo en dat het daarna automatisch op het snuggere programma teruggaat...
Vorig jaar op 30 september om 17h30 heeft mijn madam onze maand piek van 2.7 naar 5.5kW gebracht. Nog een dikke 6h te gaan was voorbijaaaah - dolle pret.
Ik dacht even interessant te doen en de batterij op 'manueel laden - 800W' te zetten tijdens het laden van de auto. Kwestie van batterij niet leeg te trekken tijdens laden.
Fast forward naar 18h, vergeten te switchen naar het default snuggere programma tijdens koken. Ik had er nog aan gedacht omdat ik een piek waarschuwing kreeg van HomeWizard. Ik wou switchen naar het snuggere programma, maar de marstek app deed retarded. Dacht dat het uiteindelijk in orde was omdat ik eens geen error kreeg - quod non.
Maand die aan 2.2kW piek zat, zit nu plots aan 4+kW. Ipv een halve euro bespaard, 10 euro door het rioolputje - lots of effort om wat pindanootjes te sparen en uiteindelijk boomeraing. Dat was ook de laatste keer dat we met die programma's zitten te roefelen. Zou wel ideaal zijn moesten ze in de app toelaten dat je manueel gaat voor 6h of zo en dat het daarna automatisch op het snuggere programma teruggaat...
Anyway, voor de fun een paginatje gemaakt die je lokaal kunt open doen en in your face de nodige info geeft - inclusief je peak kost (boven > 2.5kW). Thanks chatGPT.
![]()

Is dat via een code of speciale link? Op hun site zie ik dat toch niet.Iemand ervaringen met smart-charged.nl? Momenteel actie 2 x v2 voor 2350 euro.. Eventueel iemand die samen wilt aankopen? Normale prijs 1250 per stuk.
Code SMART150 vanaf 1400 euroIs dat via een code of speciale link? Op hun site zie ik dat toch niet.
Hier serieus in twijfel, als ik kijk naar injectie van november vorig jaar dan kom ik op de meeste dagen nog niet aan 1a2 kwh en toen had ik zelfs nog geen ev. Dus de slechte maanden waar je de dagen op 1a2 handen met opbrengst gaat kunnen tellen komen er aan. 1175 is echter wel verleidelijk.
Waar haal jij je piek live uit? Homewizard p1?aaaah - dolle pret.
Ik dacht even interessant te doen en de batterij op 'manueel laden - 800W' te zetten tijdens het laden van de auto. Kwestie van batterij niet leeg te trekken tijdens laden.
Fast forward naar 18h, vergeten te switchen naar het default snuggere programma tijdens koken. Ik had er nog aan gedacht omdat ik een piek waarschuwing kreeg van HomeWizard. Ik wou switchen naar het snuggere programma, maar de marstek app deed retarded. Dacht dat het uiteindelijk in orde was omdat ik eens geen error kreeg - quod non.
Maand die aan 2.2kW piek zat, zit nu plots aan 4+kW. Ipv een halve euro bespaard, 10 euro door het rioolputje - lots of effort om wat pindanootjes te sparen en uiteindelijk boomeraing. Dat was ook de laatste keer dat we met die programma's zitten te roefelen. Zou wel ideaal zijn moesten ze in de app toelaten dat je manueel gaat voor 6h of zo en dat het daarna automatisch op het snuggere programma teruggaat...
Anyway, voor de fun een paginatje gemaakt die je lokaal kunt open doen en in your face de nodige info geeft - inclusief je peak kost (boven > 2.5kW). Thanks chatGPT.
![]()
kan je niet uw verbruik eens door https://mijn-thuisbatterij.nl/ halen om te zien wat de besparing zou zijn.Is dat via een code of speciale link? Op hun site zie ik dat toch niet.
Hier serieus in twijfel, als ik kijk naar injectie van november vorig jaar dan kom ik op de meeste dagen nog niet aan 1a2 kwh en toen had ik zelfs nog geen ev. Dus de slechte maanden waar je de dagen op 1a2 handen met opbrengst gaat kunnen tellen komen er aan. 1175 is echter wel verleidelijk.