Strategy SWITCH Pikmin 4

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
p4.png


release: 21 juli 2023
genre: strategy
dev: Nintendo

't Is alweer van 2013 geleden.

Pikmin 4 will arrive on Nintendo Switch in 2023!

The first sneak peek at the next game in the Pikmin franchise revealed a tranquil park and a napping Bulborb, but it was still missing one important element… Pikmin! Where could they be? More details about this new title for Nintendo Switch will be revealed ahead of its 2023 launch.

 
 
Game is echt wel tof op zijn goeie momenten, ben ook grote fan van de Pikmin games.

Wat me toch beetje tegensteekt is echter de lange tutorial (lang vr Pikmin) en de grotten... De grotten zelf zijn best leuk en uitdagend maar ze halen je echt uit de flow van een level. En da is voor mij toch de sterkte van Pikmin, kunnen plannen wat je in een dag doet, X Pikmin baard aar sturen, met de andere iets anders doen, en als je dan moet stoppen vr een grot is het echt wel jammer.

Maar overall weer zeer tevreden, en denk dat ik hierna zeker deel 1 weer opnieuw speel.
 
Dus nooit bij mediamarkt een game pre-orderen blijkbaar. Met die feestdag kon ik nog wel wat vertraging begrijpen maar vandaag nog niets, kijk ik op site en klik ik op pikmin 4, kom ik op een pagina "Dit artikel is permanent uitverkocht". Dat die dan eens iets laten weten of vanzelf bestelling annuleren, nee, we hebben uw geld dus care. Gebeld en wel snel geholpen/geannuleerd want zelf kan je dat niet...
Vraag me af of er in de winkels dan ook geen voorraad is?
Dan maar digitaal gekocht.
edit: op MM nl zie ik dat het wel nog beschikbaar staat.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan