PS5 PlayStation Portal

Of ge logged in op de tweede account op uw ps5 en schakel dan de portal in 🙃? Is omslachtig maar de portal logt idd in op de account die actief is op dat moment.
 
Is de bedoeling dat we alles kunnen doen vanop afstand hé, zonder dat we aan onze tv komen.
Daarmee dat ik mijn dochter ook nog moeten leren de PS in rusttoestand te zetten als ze hem uitschakelt ipv volledig uit te zetten...
 
Ja idd, ik gebruik hem hier beneden als de vrouw naar tv kijkt dus kan het gemakkelijk switchen als het nodig is. Maar zou wel mogen komen met een update.
 
Welke case/hoes hebben jullie gekocht, er is nog niets officieel van Sony uitgebracht, dacht ik?
Ik moet er ook nog eentje aanschaffen.

Over Spigen (reeds eerder vernoemd) en Skull & Co lees ik veel positiefs.

De Spigen is redelijk aan de grote kant met veel opbergruimte. Skull & Co is compacter.
 
Laatst bewerkt:
Donderdag op de playstation website besteld, vandaag goed ontvangen.

Leuk hebbeding; voorlopig enkel AC Mirage & GT7 op gespeeld, maar dat ging vlot. Enkel nog niet dadelijk gevonden hoe ik vlot die trackpad van de gewone controller map; is dat iets dat je apart moet instellen? (touchscreen lijkt alvast niet zo te reageren)
 
Donderdag op de playstation website besteld, vandaag goed ontvangen.

Leuk hebbeding; voorlopig enkel AC Mirage & GT7 op gespeeld, maar dat ging vlot. Enkel nog niet dadelijk gevonden hoe ik vlot die trackpad van de gewone controller map; is dat iets dat je apart moet instellen? (touchscreen lijkt alvast niet zo te reageren)
Als je links of rechts tikt op het scherm dan verschijnt er een doorzichtig touchpad om te gebruiken. Werkt vlotjes bij mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ares
Terug
Bovenaan