PS5 PlayStation Portal

Proper toestel voor zover ik het al heb kunnen testen, ook fluisterstille buttons waardoor het in bed ook perfect nog speelbaar is met een vrouw die nogal snel "HOE IRRITANT IS HET GELUID VAN DIE KNOPPEKES" kweelt als ze probeert te slapen (looking at you Nintendo Switch en Steam Deck).

Enige 'issue' dat ik totnogtoe heb gehad was om hem te kunnen connecteren met mijn PS5 gisteravond - maar dat lag mogelijk aan het feit dat ik tegelijkertijd een game aan 't downloaden was?
Toen ik die download ff op pause gezet had, was er geen issue om de portal connectie te laten maken met mijn PS5. Maar toen ik dan de download weer herstarte via de Portal, had ik wel wat latency.
 
Nu een goede maand verder, en ik moet zeggen dat het wel echt een cool ding is. De eerste dagen was ik bang dat ik mij de aankoop zou beklagen gezien ik een SD OLED heb waar ook Chiaki4Deck op bolt. Quod non.

Maar iets compleet anders: heeft iemand aanraders van games die redelijk relaxed zijn om 's avonds languit in de zetel wat te spelen? Er zijn redelijk wat games die beter tot hun recht komen op een groter scherm en die ik dus eerder spaar voor op mijn 55" OLED. Puzzle games of (indie) RPG's bv, of feitelijk eender wat dat niet AAA is of buttonmashing vereist.

Merci alvast!
 
Nu een goede maand verder, en ik moet zeggen dat het wel echt een cool ding is. De eerste dagen was ik bang dat ik mij de aankoop zou beklagen gezien ik een SD OLED heb waar ook Chiaki4Deck op bolt. Quod non.

Maar iets compleet anders: heeft iemand aanraders van games die redelijk relaxed zijn om 's avonds languit in de zetel wat te spelen? Er zijn redelijk wat games die beter tot hun recht komen op een groter scherm en die ik dus eerder spaar voor op mijn 55" OLED. Puzzle games of (indie) RPG's bv, of feitelijk eender wat dat niet AAA is of buttonmashing vereist.

Merci alvast!

Hangt natuurlijk van uw voorkeuren af, maar als ge op een klein scherm speelt en toch een klein beetje lag af en toe kunt hebben... ik heb dan liever zaken die geen (te) snelle actie hebben en een pickup and play-mentaliteit

Valkyria Chronicles remastered of deel 4 -> SRPG die turn-based combineert met bewegen/aimen in real-time
Balatro -> poker roguelike/deckbuilder
Persona 4/5(R)/3(R)
Slay the Spire
Spyro reignited trilogy
Death's Door

Animal Well schijnt een heel goede metroidvania te zijn die pas uitgekomen is en inbegrepen zit bij PS+ Extra mocht je die hebben.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan