Oei, wie is er de baas?Ik vind die wel handig als de kids de tv inpikken.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oei, wie is er de baas?Ik vind die wel handig als de kids de tv inpikken.

De kindjes en de vrouw natuurlijk!Oei, wie is er de baas?![]()
Eindelijk iemand die er voor uitkomtDe kindjes en de vrouw natuurlijk!
Terug op voorraad en impulsaankoop gedaan. Fuck eh. Ik heb dat niet nodig.
BUT I WANT IT.

Nu een goede maand verder, en ik moet zeggen dat het wel echt een cool ding is. De eerste dagen was ik bang dat ik mij de aankoop zou beklagen gezien ik een SD OLED heb waar ook Chiaki4Deck op bolt. Quod non.
Maar iets compleet anders: heeft iemand aanraders van games die redelijk relaxed zijn om 's avonds languit in de zetel wat te spelen? Er zijn redelijk wat games die beter tot hun recht komen op een groter scherm en die ik dus eerder spaar voor op mijn 55" OLED. Puzzle games of (indie) RPG's bv, of feitelijk eender wat dat niet AAA is of buttonmashing vereist.
Merci alvast!
Ik heb er nog niet veel problemen mee gehad. 1 keer eigenlijk en dat lag aan het internet van het vakantiehuis.Zijn er mensen hier met een Portal die bevindingen kunnen geven over remote play van buiten je thuis-netwerk? Stel dat je PS5 bekabeld is aangesloten op je router... Hoe goed werkt remoteplay als je een deftige wifi-verbinding hebt op een andere locatie?
Niet zozeer PS5 titels, maar ik amuseer me wel met de remakes van Spyro en Crash Bandicoot. Zijn echt ideale games om gewoon eventjes een half uur te spelen.Nu een goede maand verder, en ik moet zeggen dat het wel echt een cool ding is. De eerste dagen was ik bang dat ik mij de aankoop zou beklagen gezien ik een SD OLED heb waar ook Chiaki4Deck op bolt. Quod non.
Maar iets compleet anders: heeft iemand aanraders van games die redelijk relaxed zijn om 's avonds languit in de zetel wat te spelen? Er zijn redelijk wat games die beter tot hun recht komen op een groter scherm en die ik dus eerder spaar voor op mijn 55" OLED. Puzzle games of (indie) RPG's bv, of feitelijk eender wat dat niet AAA is of buttonmashing vereist.
Merci alvast!
Ikzelf woon in het centrum van het land (waar de PS5 staat) en gebruik de Portal wekelijks bij mijn ouders in Limburg zonder problemen.Zijn er mensen hier met een Portal die bevindingen kunnen geven over remote play van buiten je thuis-netwerk? Stel dat je PS5 bekabeld is aangesloten op je router... Hoe goed werkt remoteplay als je een deftige wifi-verbinding hebt op een andere locatie?
.Op mijn Ps5 staan 2 profielen, dus ik moet eerst met de controller een profiel selecteren en dan past maakt de portal verbinding…
Enig idee hoe dit op te lossen is?

In center parcs omzeilen we dit voor onze chromecast door aan te melden via een laptop en dan hotspot te maken.Onlangs op reis geweest, maar daar kon ik via de portal geen connectie maken met de wifi aangezien je via een internetbrowser moest inloggen. Toch een mankement..![]()

Vanaf dat je via uw portal internetconnectie heb, kan je uw ps5 aanzettenheb het zelf nog niet gedaan, maar wat moet je dan doen?
je ps5 in rest mode zetten en zorgen dat die vinkjes aanstaan dat je de ps5 kan aanzetten via netwerk?