PS5 PlayStation Portal

Wel jammer dat cloud gaming nog niet beschikbaar is, maar ik vermoed dat het een kwestie van tijd is zeker?
 
Ik heb hem besteld op Amazon.de

Iemand een idee als je deze gebruikt hebt en het blijkt toch niet te zijn wat je er van verwacht of je deze dan nog kan terugsturen binnen de maand?
Ik heb dat nog nooit gedaan: eerst iets gebruikt en dan terug gezonden.
 
Ik heb hem besteld op Amazon.de

Iemand een idee als je deze gebruikt hebt en het blijkt toch niet te zijn wat je er van verwacht of je deze dan nog kan terugsturen binnen de maand?
Ik heb dat nog nooit gedaan: eerst iets gebruikt en dan terug gezonden.

Dat gaat zeker, Amazon doet daar helemaal niet moeilijk over.
 
Ik heb hem besteld op Amazon.de

Iemand een idee als je deze gebruikt hebt en het blijkt toch niet te zijn wat je er van verwacht of je deze dan nog kan terugsturen binnen de maand?
Ik heb dat nog nooit gedaan: eerst iets gebruikt en dan terug gezonden.
Ik zou dan eerder hier in het topic posten. Als je het toch zou willen terugsturen, waarom een collega BG’er er niet mee blij maken? Je gaat die toch gewoon voor aankoopprijs kunnen verkopen moest het nodig zijn.
 
Ik zou dan eerder hier in het topic posten. Als je het toch zou willen terugsturen, waarom een collega BG’er er niet mee blij maken? Je gaat die toch gewoon voor aankoopprijs kunnen verkopen moest het nodig zijn.
Is nu al volop in voorraad, dus de mensen die hem echt wouden, zullen hem ondertussen wel al bemachtigd hebben.
 
Ik heb hem nu sinds maandag.
En heel content van.
Mijn case is dat de tv vaak wordt ingenomen door de vrouw des huizes.
Dus wil ik in de zetel mijn ding kunnen doen.
Leuke toevoeging naast de switch, al is deze geen echte switch want streaming.

Geen last van happeringen of dergelijke door slechte wifi etc..
Ook beeldkwaliteit is top, ok geen 4K, maar vind het zeer mooi voor klein scherm en stoort me niet.
Komt ook grotendeels door beroepsmisvorming dat het WiFi netwerk & netwerk thuis top is. :)

Heb spider-man2 & nu hogwarts legacy aan het spelen en is fun.
 
Sinds een kleine week heb ik de Portal.

Ondanks mijn eerder trage internet (27 mb/s download, 9 mb/s upload => Proximus) werkt het thuis gewoonweg perfect. De PS5 hangt bedraad aan het internet.

Sinds gisteren heb ik 'm ook mee op vakantie naar de zee. Ook hier werkt het vlekkeloos en vlot. Zalig!

Ik ben helemaal verkocht aan dit apparaat.
 
ik moet zeggen dat ik ook wel content ben van de portal.
vorige week operatie gehad waardoor ik nog niet deftig kan rechtop zetten, de portal helpt dus wel de tijd te doden :)
 
Ik ben ook best tevreden van de portal. Enkel heb ik om de 10 minuten opeens een freeze van 1 seconde. Lijkt me niet per se aan connectie te liggen omdat 98% van de tijd super smooth gaat.

Ben voor eerste keer Spyro aan het spelen op portal, best ontspannend en voelt voor mij als ideaal op handheld. Hebben jullie bepaalde favorieten specifiek voor op de portal?
 
Ik ben ook best tevreden van de portal. Enkel heb ik om de 10 minuten opeens een freeze van 1 seconde. Lijkt me niet per se aan connectie te liggen omdat 98% van de tijd super smooth gaat.

Ben voor eerste keer Spyro aan het spelen op portal, best ontspannend en voelt voor mij als ideaal op handheld. Hebben jullie bepaalde favorieten specifiek voor op de portal?
point and click games en kleine games :p de grafische krachtige games hou ik voor op mijn Oled
 
Als ik mijn portal aanzet zou ik eigenlijk de keuze willen hebben:
- Welke ps5 console ik aansteek.
- welke user er gebruikt maakt van de portal.

Nu lijkt altijd het hoofdaccount in te loggen...
 
Als ik de ps5 inschakel via de portal wordt er automatisch ingelogd op mijn account.
Normaal gezien als ik de ps5 zonder de portal aanzet, kan ik nog kiezen welke gebruiker er wilt inloggen.

Als ik dan wil overschakelen van gebruiker via de portal kan dit niet omdat remote play is ingeschakeld.
 
Zijn toch een paar updates dat ze mogen toevoegen.
Het is dus blijkbaar niet mogelijk om van account te wisselen met de portal. Het account waarmee je deze koppelt, is altijd het account die gekozen wordt om op te starten. Wisselen van op afstand is dan ook niet mogelijk...
 
Ondertussen toch gelukt met een tussenoplossing.
Alle gebruikers die willen inloggen op de portal hebben de PS app nodig op hun gsm.
Eerste gebruiker meldt af op de portal.
Vervolgens als de 2de gebruiker wilt aanmelden krijgt hij een QR code. Die moet hij dan inscannen en zo kan hij/zij zijn/haar account koppelen aan de portal.
Om dan weer over te gaan naar de eerste gebruiker, moeten al deze stappen terug doorlopen worden.
 
Terug
Bovenaan