PS5 PlayStation Portal

Er staat een op bol. Verkoop door bol zelf. 242 euro :/

@Jonas89 iets voor u? Ik ga wachten tot ze aan de gewone prijs bij PlayStation beschikbaar zijn.

PS.jpg
Merci om te melden maar alweer te laat 😅 en twas redelijk overpriced
 
@Jonas89 momenteel nog 1 beschikbaar in dreamland Waregem. Je kan hem bestellen en hij blijft 3 dagen gereserveerd liggen
Te laat alweer, ik denk dat die ook weg is? Want kan niets meer doen

Tedju, nja tijdens mijn werk heb ik geen smartphone bij :(

Merci iedereen voor te taggen. Wat een slopende zoektocht geworden sinds 17 nov 😅 dus je mag me blijven taggen 😅😅
 
Te laat alweer, ik denk dat die ook weg is? Want kan niets meer doen

Tedju, nja tijdens mijn werk heb ik geen smartphone bij :(

Merci iedereen voor te taggen. Wat een slopende zoektocht geworden sinds 17 nov 😅 dus je mag me blijven taggen 😅😅
Ah crap. Toen ik hem bestelde waren er nog 5, toen ik u tagde waren er nog 2 dacht ik😅 En waregem is niet zoo ver van Oudenaarde.
Succes allesinds!
Ik merk wel op dat er vooral de woensdag beschikbaar komen.
 
Ah crap. Toen ik hem bestelde waren er nog 5, toen ik u tagde waren er nog 2 dacht ik😅 En waregem is niet zoo ver van Oudenaarde.
Succes allesinds!
Ik merk wel op dat er vooral de woensdag beschikbaar komen.
Merci alvast, zolang het overdag is zal het moeilijk zijn om te kopen voor mij. Oftewel zie ik het te laat de tags. Maar Ik blijf zoeken
 
Veel plezier iedereen!
De portal gaat bij mij overal mee naartoe ;)
In bed, in de zetel, bij mijn ouders, in bad en ook op het toilet!

Prachtig toestel :love:
Heb hem gisteren kunnen kopen, installeren en eens testen. Even getest in bed, maar mijn vriendin had direct klachten over het ‘geklik’ van de controller😂
Wel leuk hebbedingetje!
Helaas savonds weer ziek gevallen dus niet echt de kracht/zin op erop te spelen. That’s my luck..😂
 
Terug
Bovenaan