PS5 PlayStation Portal

Ik heb gisteren voor de eerste maal remote play gebruikt op m’n IPhone 15 Pro en had af en toe lag toen ik EA FC24 aan het spelen was. Ga ik dezelfde probleem hebben als ik dat op de portal zou spelen?
Ik kan helaas niet vergelijken maar heb de Portal vandaag een uurtje getest en ben toch onder de indruk.
Squad battles gespeeld, wat kaarten proberen snipen (goed gelukt) en online hier en daar een kleine mili seconden dat alles iets trager reageert.
Rekening houdend dat de servers ook wel last hebben omdat meer mensen WL spelen.
Vriendin keek naar Netflix en ik kon lekker gamen naast haar.
Hopelijk nog een update voor bluetooth en Netflix/Youtube te kunnen kijken en de Portal zal voor mij zeker een 9 krijgen
 
Even een vraagje na wat opzoekwerk online.
De playstation 5 moet in rust staan en dan alleen kan je hem aansteken via je Portal?

Een playstation 5 die gewoon in het stopcontact zit kan dus (als hij volledig uit staat) niet aangestoken worden?
Dus op verplaatsing moet uw ps5 dus zeker thuis in rust staan?
 
Even een vraagje na wat opzoekwerk online.
De playstation 5 moet in rust staan en dan alleen kan je hem aansteken via je Portal?

Een playstation 5 die gewoon in het stopcontact zit kan dus (als hij volledig uit staat) niet aangestoken worden?
Dus op verplaatsing moet uw ps5 dus zeker thuis in rust staan?
Klopt. Moet standby staan.
 
ik heb het aangegeven bij de klantendienst van Bol en ze gingen onderzoeken of die verkoper dat aan zo een prijs op hun platform mag zetten.
Staat vanmiddag plots aan 380 euro😂 Levertermijn 1-2 weken.
Waarschijnlijk in de hoop dat ze een kunnen belachtigen voor 219€ en dan verkopen voor 380-400€. Goeie minstmarges 😁
 
Ik vraag me af waarom er zo tekorten zijn, iets van speciaal onderdeel in het toestel? Of eerder kleine productie en onderschat van populariteit.
Komen er ook amper precies in Europa aan.
 
ik heb het aangegeven bij de klantendienst van Bol en ze gingen onderzoeken of die verkoper dat aan zo een prijs op hun platform mag zetten.
Waarom niet? De MSRP die Sony meegeeft is een suggestie om als max prijs te hanteren, retailers mogen uiteindelijk zelf kiezen.
 
Waarom niet? De MSRP die Sony meegeeft is een suggestie om als max prijs te hanteren, retailers mogen uiteindelijk zelf kiezen.

het zal wel mogen zeker anders was het product al wel verwijderd. Maar ik dacht dat er regels waren ivm hoe duur je een product mag verkopen. Maar ik zal mis zijn dan.
 
Er staat een op bol. Verkoop door bol zelf. 242 euro :/

@Jonas89 iets voor u? Ik ga wachten tot ze aan de gewone prijs bij PlayStation beschikbaar zijn.

PS.jpg
 
Er staat een op bol. Verkoop door bol zelf. 242 euro :/

@Jonas89 iets voor u? Ik ga wachten tot ze aan de gewone prijs bij PlayStation beschikbaar zijn.

PS.jpg
Intussen al uitverkocht.
Was even aan het twijfelen als in het wel wou doen. En dan dacht ik van ‘fuck it, dan moet ik niet alle dagen checken als ze beschikbaar zijn’. Maar was al uitverkocht😅
 
Terug
Bovenaan