PlayStation Portal

De mijne had ook last van lag/connecting maar sinds ik een TP link geplaatst heb waar enkel de portal op is geconnecteerd werkt het perfect. Mijn vriendin speelde vroeger veel Need for Speed op haar PSP en vindt het geweldig om het nu te spelen op de portal.
 
Iemand die kan helpen checken waar en wanneer er stock zou zijn? Dreamland heeft mijn voorkeur, maar daar niks zien voorbijkomen...
 
Werkt prima. Voor mij perfect wanneer vriendinlief graag haar CSI/NCIS/FBI serie wilt kijken in de zetel en ik er graag langs blijf zitten. PS5 is met UTP verbonden aan router, zetel staat langs router dus verbinding is in orde. Geen problemen gemerkt met verschillende spellen (Elden Ring, Sekiro, Little Nightmares, ..).
 
Iemand die kan helpen checken waar en wanneer er stock zou zijn? Dreamland heeft mijn voorkeur, maar daar niks zien voorbijkomen...
Ben ook al een maand dagelijks al de sites tevergeefs aan het overlopen.. Volgens mediamarkt zou het binnekort terug beschikbaar moeten zijn, maar dat staat er ook al op van voor Kerstmis 😄
 
Ben ook al een maand dagelijks al de sites tevergeefs aan het overlopen.. Volgens mediamarkt zou het binnekort terug beschikbaar moeten zijn, maar dat staat er ook al op van voor Kerstmis 😄
Ik had Dreamland gemaild (en dan gebeld, want ze lieten pas na 14 dagen iets weten...) en daar was het antwoord dat ze nog geen nieuwe stock verwachten en ik dus ook geen kon bestellen. Typisch verhaaltje als de PS5 dus, op het rek en naar de scalper.
 
In mediamarkt zwijnaarde deze ochtend ook geen stock. Ik was daar toevallig deze ochtend. ☺️☺️
 
Zo raar. Ze konden met de feestdagen een stuk meer verkocht hebben moesten ze stock hebben.
 
Wss uw cache, want heeft zeker 30min tot een uur beschikbaar gestaan deze keer. Mocht ik nog eentje vinden, dan post ik het hier :)
Ik heb al ene sinds release hoor, maar wou ene kopen voor mijn schoonvader. Is er ook op aan het wachten.
 
Terug
Bovenaan