vrij veel opties... (simpel voorbeeld via Google)
Voor die prijs zou ik voor dat van Playstation gaan

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vrij veel opties... (simpel voorbeeld via Google)

Voor die prijs zou ik voor dat van Playstation gaan![]()

Als je PS5 in rest mode staat, kan je het met je smartphone of tablet via Remote Play opstarten en ook terugzetten in rest mode. De Portal zal op dezelfde manier werken.En je kan je PS5 toch niet op zetten vanop afstand met je phone of tablet, toch? Met de portal wel. Ma ok, benieuwd hoe goed de verbinding uiteindelijk echt gaat zijn, noem maar op.
Ik ben benieuwd of streamen veel beter zal zijn tegenover het gebruik van de desktopclient of de android/ios-app. Als je tijd hebt om je indrukken te posten, wil ik graag weten of je minder lag/gestotter hebt via de Portal als bvb de desktopclient op je eigen thuis netwerk.Ik heb die PlayStation Portal alleszins besteld.
Al kunnen testen ?
Ja, werkt uitstekend.Al kunnen testen ?
Ben er ook wel erg benieuwd naar. Ik ben vooral bang dat het niet altijd vlot zou spelen.Ja, werkt uitstekend.
Zonde dat ik het op mijn Steam Deck niet deftig krijg (teveel lag).
Is trouwens een gekocht exemplaar, niet om te reviewen.

Heb ik ook wat schrik van, op men iphone heb ik steeds lag.Ben er ook wel erg benieuwd naar. Ik ben vooral bang dat het niet altijd vlot zou spelen.
Serieus aan het twijfelen om het in huis te halen. Geen ruzie om de tv![]()
Dat blijft binnen uw netwerk dus neenStom vraagje misschien maar ik zag dat de playstation portal remote player uit is, deze maakt via je wifi connectie met je ps5 maar gaat dat ook van je data verbruik af?
Want zitten nu tijdelijk met een basic gelimiteerd abo van telenet (150gig) totdat we kunnen intrekken in onze bouw

idd ook blij om te horenBest zeer positieve reacties op de Playstation portal. Zeer blij om. Weet nog goed toen het aangekondigd was dat de meerderheid zo negatieve reacties gaf. Maar nu men het effectief in actie zien is het toch een ander verhaal. Uiteraard geen bluetooth wat wel bizar is. Ma bon, voornaamste is dat er weinig lag is, dat het beeld goed is en dat het comfortabel speelt. En dat is allemaal zeer goed. Ik heb het hier in het verleden nog gezegd, wat sommigen niet weten, je moet niet op dezelfde wi-fi zitten van je PS5. Maar het moet wel wi-fi zijn natuurlijk. Mobiel internet gaat dus niet (als je op de trein zit ofzo)
Ik heb het hier in het verleden nog gezegd, wat sommigen niet weten, je moet niet op dezelfde wi-fi zitten van je PS5. Maar het moet wel wi-fi zijn natuurlijk. Mobiel internet gaat dus niet (als je op de trein zit ofzo)