Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schijnt dat de portal net iets minder lag heeft. Maar hangt echt af van uw verbinding..Ik heb gisteren voor de eerste maal remote play gebruikt op m’n IPhone 15 Pro en had af en toe lag toen ik EA FC24 aan het spelen was. Ga ik dezelfde probleem hebben als ik dat op de portal zou spelen?
Nog altijd verschillende websites aan het checken wanneer ik kan, maar tis precies hopeloos aant worden.en als ze erop staan net aan het werk en te laat
Nja, opbieden, dan wacht ik liever tegen de correcte prijsStaat hier eentje te koop
Onderwerp 'Playstation portal'
https://www.beyondgaming.be/threads/playstation-portal.28987/
Tis overal tzelfde.. 220 aankopen, en minstens 250-300 eruit halen..Nja, opbieden, dan wacht ik liever tegen de correcte prijs
Ik kan helaas niet vergelijken maar heb de Portal vandaag een uurtje getest en ben toch onder de indruk.Ik heb gisteren voor de eerste maal remote play gebruikt op m’n IPhone 15 Pro en had af en toe lag toen ik EA FC24 aan het spelen was. Ga ik dezelfde probleem hebben als ik dat op de portal zou spelen?
Klopt. Moet standby staan.Even een vraagje na wat opzoekwerk online.
De playstation 5 moet in rust staan en dan alleen kan je hem aansteken via je Portal?
Een playstation 5 die gewoon in het stopcontact zit kan dus (als hij volledig uit staat) niet aangestoken worden?
Dus op verplaatsing moet uw ps5 dus zeker thuis in rust staan?
Khad er een melding van gekregen dat er een beschikbaar was. Maar 399 is mij toch wle teveel.Irritant dat er eentje op bol staat voor slechts 399 euro...![]()

ik heb het aangegeven bij de klantendienst van Bol en ze gingen onderzoeken of die verkoper dat aan zo een prijs op hun platform mag zetten.Irritant dat er eentje op bol staat voor slechts 399 euro...![]()
Staat vanmiddag plots aan 380 euroik heb het aangegeven bij de klantendienst van Bol en ze gingen onderzoeken of die verkoper dat aan zo een prijs op hun platform mag zetten.
Levertermijn 1-2 weken. 
Waarom niet? De MSRP die Sony meegeeft is een suggestie om als max prijs te hanteren, retailers mogen uiteindelijk zelf kiezen.ik heb het aangegeven bij de klantendienst van Bol en ze gingen onderzoeken of die verkoper dat aan zo een prijs op hun platform mag zetten.
Waarom niet? De MSRP die Sony meegeeft is een suggestie om als max prijs te hanteren, retailers mogen uiteindelijk zelf kiezen.
Er staat/stond er een in de Buy and sell hier op het forumAlé, nieuwe week, nieuwe hoop om eentje te kunnen bemachtigen![]()
I know, maar hoger dan de originele aankoopprijs ga ik nietEr staat/stond er een in de Buy and sell hier op het forum