Shooter Tom Clancy's The Division 3

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
thedivision.png


release: TBA
genre: action RPG
dev: Massive Entertainment

Tom Clancy's The Division 3.

Julian Gerighty is returning to the brand he helped usher into the world. Gerighty has been appointed Executive Producer for The Division Brand, and will make the move once Star Wars Outlaws – a game he is currently overseeing as Creative Director - has shipped.

Gerighty is excited to return The Division. Before he joined Tom Clancy’s The Division team as Associate Creative Director in 2014, he remembers seeing the promise in its first reveal at E3 2013. “I remember the gameplay promise – the co-op, PvP, the open world RPG aspects. Its world seemed very relatable, and very realistic, like you could really be an agent for change within it.”

After joining the team at Massive Entertainment – A Ubisoft Studio and shipping the original in 2016, he moved to Tom Clancy’s The Division 2 as Creative Director, where he and his team crafted a new adventure in the summertime streets of Washington, D.C. Now, he’s setting his sights on Tom Clancy’s The Division 3, as well as the plethora of other projects set in The Division universe, including the mobile game Tom Clancy’s The Division Resurgence, and the survival-action shooter Tom Clancy’s The Division Heartland.

A core focus of Gerighty’s is to build a team for Tom Clancy’s The Division 3, which will be led by Massive Entertainment, while making sure Tom Clancy’s The Division 2 remains well supported. Outside of that, his attention will be on a solidification of brand identity.

“We may have over 40 million players, but The Division is still in its early years as a franchise. There are so many incredible stories to tell, places to explore and people to protect. “

A key throughline, Gerighty stresses, is that every single expression of The Division needs to be of the highest quality. “I think that we delivered that with Tom Clancy’s The Division’s cutting-edge visuals, incredible gameplay, and promise to the player that they can't get this experience anywhere else, and then again with Tom Clancy’s The Division 2. It’s about refinement, it's about pushing the quality bar consistently forward.”

Julian remains fully committed to making Star Wars Outlaws a success both for the development team and fans. He will remain on the project through launch to ensure the game meets the intended creative vision and provide a great experience for players.

When asked if there’s anything else Gerighty wants to let players of The Division know about its future, he brought up the talent of the Ubisoft development teams. “There are a huge number of talented developers currently working on the brand, and I think that having more consistency can only make everybody's work sing.”
 
Ben benieuwd, de huidige twee veel gespeeld en was altijd dikke fun in co-op. 't zal toch nog niet voor binnen 5 jaar zijn als hij de move nog moet maken en het team nog moet samenstellen.
 
vreemd, eerder deze week nog eens gedacht om één van de voorgangers te installeren, en nu ineens die aankondiging...

anyway, ik heb die 2 enorm graag gespeeld, met lichte voorkeur voor de sfeer in 1, dus als dit meer van hetzelfde is: count me in.
 
Bijna 940u op de teller voor The Division 2. Nog een tijdje in een clan geweest om de raids te kunnen voltooien, maar op een bepaald moment ben ik daar wel mee gestopt. Nu start ik het (twee)maandelijks nog ne keer op om de nieuwe missies te spelen.
Ondanks de bugs en crashes blijft het mijn favoriete game.
Division ook uitgespeeld maar ik vind de twee beter (waarschijnlijk doordat ik die eerst heb gespeeld).
 
Ben benieuwd naar deze, vorige telgen van de serie ook massa's gespeeld. Al heb ik wel een vaag vermoeden dat het nog héél lang kan duren eer we hier iets van gaan zien.
 
Division 2 was heel plezant co-op. Ik kijk ernaar uit!

Gingen ze met Division 3 niet een andere toer opgaan (geen idee meer hoe precies) of waren dat puur speculaties? Ze gingen het concept ofzo veranderen.
 
heb d1 en d2 zeer graag gespeeld, maar d2 was meer van hetzelfde en redelijk rap "uitgespeeld".
benieuwd wat ze met d3 gaan doen
 
Terug
Bovenaan