Path of Exile

RPG PC PS4 XBOX Path of Exile

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
pae.jpg


release: 23 oktober 2013
genre: RPG
dev: Grinding Gear Games

/!\ free-to-play

Path of Exile.

You are an Exile, struggling to survive on the dark continent of Wraeclast, as you fight to earn power that will allow you to exact your revenge against those who wronged you. Created by hardcore gamers, Path of Exile is an online Action RPG set in a dark fantasy world. With a focus on visceral action combat, powerful items and deep character customization, Path of Exile is completely free and will never be pay-to-win.

 
Ik havo’s ne bleedbuild spelen , allee toch iets met dmg over time :)
Als er iemand suggesties heeft :)
 
Serieuze problemen met de servers precies :) toch al de volled lv 8 geraakt met al die queues en dc's hehe
ranged vink toch een pak relaxer ze
 
Serieuze problemen met de servers precies :) toch al de volled lv 8 geraakt met al die queues en dc's hehe
ranged vink toch een pak relaxer ze
Ben ook gisteren redelijk vroeg gaan slapen. Ben lvl 48 geraakt tussen de dc's en que's. Normaal gezien ben ik nu al deep in yellows :unsure:

Sucks to be them right now :C

Mensen zijn ook echt fucking toxic op reddit enzo. Jeez. Ik mag daar eigenlijk allemaal niet naar kijken, ik krijg altijd dik compassie met dat dev team
 
En vroeger was het nog zoveel erger. Mensen kunnen niets meer verdragen. Indertijd moest ik nog een hoop accounts op mijn pc opstarten voor vrienden smorgens, zodat iedereen tegen de avond kon loggen als ze thuiskwamen. Was met wow tbc release dacht ik.
 
Mensen zijn ook echt fucking toxic op reddit enzo. Jeez. Ik mag daar eigenlijk allemaal niet naar kijken, ik krijg altijd dik compassie met dat dev team
Ene helft vd actieve klagers: omg die pauze functionaliteit is supercrap, laat ons op voorhand kiezen welke straffen we krijgen zodat we zonder onderbrekingen kunnen spelen *rage*

Andere helft vd actieve klagers: omg die pauze functionaliteit is super OP, steek dat aub op zoveel mogelijk bestaande game mechanics (tbh yes plz... op tower defence game dan kan ik EINDELIJK es zien welke opties er eigenlijk zijn kkthxbb) *rage*

... gl ggg inderdaad, anderzijds is het ook wel weer bij het enigste gamebedrijf dat ik ken dat het kan voorvallen dat 1 iemand een superbelangrijk migrationscript 3 dagen op voorhand vergeet runnen (waardoor de launch compleet ontploft) en NIEMAND DAT DOORHEEFT TOTDAT HET TE LAAT IS >_< echt komaan de hoeveelste keer is het al niet dat er zo'n epic facepalm nodig is...

---

Deze keer (half uit verveling omdat Dyson Sphere Program mij echt nie kan vast pakken in afwachting van D2 remastered) toch nog es eentje aangemaakt en aan mijn rad van favo builds gedraaid... Spectre vs RF vs totems vs bane... Totems it was, en amai als een heet mes door lauwe boter door de acts aan het vliegen nu xD

Divine Ire in 5L Soul Mantle (met -100% curse effect (2x ring + passive) + self flaggelation) + wave of conviction skitterbot mines go BRRRRRRRRRRRRRR :love: ... om dan prolly weer kotsbeu te geraken vanaf yellow maps :unsure:
 
Ik wou weer mijn standaard cyclone life leech marauder build maken, tot ik rond lvl 20 een fire chieftain (staf cyclone) build tegenkwam.
Kga deze maar eens testen. Dmg output in pob ziet er nice uit en niet al te duur dus we zien wel wat het brengt.
 
Ik heb er eentje gevonden die op later moment naar ne flickerstrike om gaat. Misschien als ik me er aan toe kan zetten ga ik het nog eens proberen.

Kheb zo heel ff ne flickerstrike gedaan en da was super tof en grappig, maar zoooo squishy :p Deze kan schijnt wel wa aan qua tank, maar super duur :(
 
Was ook begonnen op launch, denk dat ik een jaar niet gespeeld heb...

Was begonnen met een ED trickster, geript op level 80 door een bug in Belfry (Kitava boss). Ik sta in het hoekje bovenaan, boss is dood, plots word ik 2shot door iets. Wellicht nog een mechanic die ze deed voor ze stierf, maar zonder visuals... Ik kon dus niet reageren. Was wel zuur.

Had wel al een Kaom's Heart gevonden en uiteindelijk een build begonnen die ik nog NOOIT gespeeld had... Righteous Fire!
Gaat wel goed eigenlijk nu, vanavond proberen 90 hitten.
 
Ik moet eerlijk zeggen dat ondanks de nieuwe league ik nog altijd niet begonne ben. Allee ja, kben just voor Deidres cave... Dus lvl 12 ofzo

Kheb echt nul komma nul goesting om nog is opnieuw te levele. Khoop echt dat ze bij PoE 2.0 ze zoiets als adventure mode van diablo invoeren. Elke keer weer al die acts door. Boring
 
Heb het gevoel dat dit spel, of dit topic althans, populairder was ten tijde van 9lives :p

Ik ben wat uitgebrand. De hele atlas grind steekt mij een beetje tegen de laatste twee leagues. Normaal heb ik op 4 dagen heel mijn atlas uitgegrind, of zogoed als. Deze league ben ik er bijna, maar als ik een uurtje aan het spelen ben, is mijn aandacht weg.

Ik zal denk ik effe poe opzij moeten leggen. Helpt ook niet dat de dagen langer zijn geworden en het weer wat beter is :')
 
Mwaaa da levelen moede gewoon ff doorbijten. Ik doe het ook liever in 2 delen, tot eind act5 en volgende sessie tot blood aquaduct.

Al bij al gaat het wel snel he, mijn raider zat op 4u30 in blood aqua.

Verder heb ik nog altijd veel goesting :) ik ben natuurlijk een klein jaartje gestopt geweest... was ook volledig burned out. Nu terug hyped ^^
 
Levelen heb ik persoonlijk ook nooit problemen mee gehad. Ik knal meestal ook in een 7 uurtjes naar Kitava, en vind het altijd mooi om je eerste build van de league stilletjes aan tot zijn recht te zien komen.

Als je verder in de league zit maakt het helemaal niet uit, gewoon leveling gear en op 4u zit ge in maps.
 
Ik ga deze game eens een kans geven, alle tips and tricks zijn welkom!
Volg een goeie build. Als het je eerste game is, Arc Witch, Skeleton Mage of zo, zoek iets dat niet te ingewikkeld is.
Installeer een lootfilter, dan weet je ineens ook welke orbs belangrijk zijn en welke niet.
Probeer tijdens de campaign niet te snel te levellen, best 1 of 2 levels onder de maplevel blijven.
Een 5-link chest is beter dan een 6-socket unlinked chest.
Kan eigenlijk blijven typen maar ik moet weg. :)
 
Terug
Bovenaan