Last Epoch

Heb het op de steam wishlist gezet, es aanschaffen als het in korting is :) mss wel nog es leuk tussendoor in afwachting tot PoE wat meer gestabiliseerd is :unsure:

lvl 100 als marksman heartseeker gehaald
very happy, seizoen 2 was echt een knaller, hopelijk blijven ze zo verder gaan, voor mij speelt het geen rol dat ze wat meer tijd nodig hebben. Dit was echt een top seizoen.

Kan er iemand uitleggen wat nu de bedoeling is in LE? Campaign is uit lvl 63 of 64 is het nu de bedoeling om gewoon Monoliths te farmen? En wat is de bedoeling van die CoF guild ik snap daar de nougabollen van met die lenses en prophecies.

Kan er iemand uitleggen wat nu de bedoeling is in LE? Campaign is uit lvl 63 of 64 is het nu de bedoeling om gewoon Monoliths te farmen? En wat is de bedoeling van die CoF guild ik snap daar de nougabollen van met die lenses en prophecies.
Onder 'resources'.

Factions voor uitleg ivm COF.
Activities voor uitleg end game.

monoliths is het mapping systeem van poe. Uiteindelijke einddoel is uber aberoth, dus op zich dezelfde grind zoals in poe
cof is de keuze waarmee je extra gear kan krijgen door bepaalde "quests" te doen. Aan de andere kant heb je de merchant guild waarbij je gear kan kopen van auction house.
bv. kan je via cof een "prophecy" kopen die 7 wapens geeft als je 1 boss kilt. Je moet dus gewoon met die prophecies kijken welke je kan doen en wat je precies nodig hebt. Als je aan het farmen bent voor bv. een unique armor dan kan je alle unique armor prophecies aannemen in de hoop dat je armor dropt.
Als je voor de merchant guild had gekozen dan kon je unique armor gewoon kopen van auction house (voor stevige gold bedragen weliswaar, dus denk niet dat je zomaar een volledige build in een half uur zal kunnen kopen..)
De meeste kiezen wel voor CoF denk ik, in merchant guild heb je vooral rmt'ers en zijn de prijzen van gear dus redelijk belachelijk hoog

Behalve monoliths (en corruption verhogen) is er dus geen ander endgame, dat is iets waar de devs nog gaan moeten aanwerken denk ik want na een tijdje wordt dit wel redelijk monotoom

Laatst bewerkt:
FYI: LE is atm 20% off op Steam, es piepen of het mij ook kan bekoren :)
voor mij is le op dit moment de beste arpg, heb ondertussen ook een paladin op lvl 100.
en eigenlijk maak ik nooit 2 chars in een seizoen, maarja :)
eens zien of ze nu het momentum kunnen vasthouden, ze kunnen het zich niet veroorloven om weer een jaar te wachten voor seizoen 3 komt.

De seasonal mechanic voor season 3 is: Primal hunt

Ja mocht ik me niet zo goed amuseren met crimson desert zou ik er inhaken op last epoch. :biglaugh:
Maar ga het laten voor wat het is.

Binnen 4 weekje ook expansie D4 en zal dan nog wel eens een weekje of twee arpg'n. :)

Ja mocht ik me niet zo goed amuseren met crimson desert zou ik er inhaken op last epoch. :biglaugh:
Maar ga het laten voor wat het is.

Binnen 4 weekje ook expansie D4 en zal dan nog wel eens een weekje of twee arpg'n. :)
Heb het hier ook een uurtje of 2 gespeeld maar eigenlijk heel de tijd zin om CD verder te spelen.
Ga het denk ik ook gewoon laten zitten dit seizoen. Net ook PoE Mirage gedaan dus een kleine pauze zonder arpgs is ook eens goed

Terug
Bovenaan