RPG PC Last Epoch

Ik speel LE nu ook sinds gisteren...

Moet zeggen dat het wel goed meevalt, sowieso beter dan Diablo (maar dat is ook niet moeilijk), maar toch een pak minder goed dan PoE imo.

Maar wel plezant, en tis nieuw... Vooral benieuwd naar de endgame, dan kan ik pas echt vergelijken met PoE.
 
Ik speel LE nu ook sinds gisteren...

Moet zeggen dat het wel goed meevalt, sowieso beter dan Diablo (maar dat is ook niet moeilijk), maar toch een pak minder goed dan PoE imo.

Maar wel plezant, en tis nieuw... Vooral benieuwd naar de endgame, dan kan ik pas echt vergelijken met PoE.

ben zelf nu al een tijdje met die monoliths bezig, maar is een beetje veel van hetzelfde
lvlen is eigenlijk ook redelijk traag vanaf lvl 75 ofzo
 
happy :)

20240303155429-1.jpg
 
ik ben ook bezig maar ben meer bezig met Helldivers 2 dan deze :(
Mijn rogue is nog maar lvl 15 ofzo en mage is lvl 8 ben nog niet zeker met welke class ik verder will, ook een Void Knight klinkt aanlokelijk....

Maar denk dat het niet zo slecht is dat ik LE wat links laat liggen want er komt nog wat content bij met de volgende patch niet?
En ik heb wat schrik dat de endgame wat te repetitief is.
 
Er zijn Cycles ( Zoals Seasons in Diablo of Leagues in PoE) die content en nieuwe mechanics brengen ja.
Endgame lijkt wel meer variatie te hebben dan Diablo 4 maar er is niet echt nood om te rushen imo. Ik ben zelf ook bezig met andere games en tussendoor speel ik deze.

Ken het probleem ook dat ik steeds andere classes wil spelen. :D Maar afin, ben nu bezig met een void knight en dan in de volgende cycle zal ik dan wel wat anders spelen.
 
ze gingen binnenkort info geven over 1.1 (eerste echte cycle), ze gingen daar sowieso nieuwe endgame content insteken.
Lvlen gaat wel te traag vind ik, ben nog altijd niet lvl 100 (99 atm) en volgens steam ben ik er al 90 uur mee bezig..
 
Ook aan deze begonnen donderdagavond. Echt wel topper en veel beter dan dan Diablo. Gisteren lvl 50 gehaald dus wat aan het zien voor een deftige build nu.

Ze moeten wel iets aandenken bugs doen. Regelmatig verdwijnt mijn character of regenerate mijn mana niet meer.
 
Ik ben ook nog altijd bezig, maar ook op een laag pitje wegens teveel games op dit moment. :)
Nog maar net in eerste end game cluster en level 65 met online Beastmaster.
Nog een offline char ook gelevelled tot einde campain (Warlock), maar sinds de online connectie weer wat beter was dan toch maar geswitched.
 
Dit spel kan ik alleen maar dik aanraden. Waar ik de geest van Diablo 2 niet voelde bij 3 en 4, heb ik dat hier wel. Wat een fantastisch game. Kopen die handel!
 
Terug
Bovenaan