Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onder 'resources'.Kan er iemand uitleggen wat nu de bedoeling is in LE? Campaign is uit lvl 63 of 64 is het nu de bedoeling om gewoon Monoliths te farmen? En wat is de bedoeling van die CoF guild ik snap daar de nougabollen van met die lenses en prophecies.
Kan er iemand uitleggen wat nu de bedoeling is in LE? Campaign is uit lvl 63 of 64 is het nu de bedoeling om gewoon Monoliths te farmen? En wat is de bedoeling van die CoF guild ik snap daar de nougabollen van met die lenses en prophecies.
FYI: LE is atm 20% off op Steam, es piepen of het mij ook kan bekorenHeb het op de steam wishlist gezet, es aanschaffen als het in korting ismss wel nog es leuk tussendoor in afwachting tot PoE wat meer gestabiliseerd is
![]()

voor mij is le op dit moment de beste arpg, heb ondertussen ook een paladin op lvl 100.FYI: LE is atm 20% off op Steam, es piepen of het mij ook kan bekoren![]()

forum.lastepoch.com
Heb het hier ook een uurtje of 2 gespeeld maar eigenlijk heel de tijd zin om CD verder te spelen.Ja mocht ik me niet zo goed amuseren met crimson desert zou ik er inhaken op last epoch.
Maar ga het laten voor wat het is.
Binnen 4 weekje ook expansie D4 en zal dan nog wel eens een weekje of twee arpg'n.![]()