MMORPG PC PS5 PS4 XBOX Path Of Exile 2

Cyberkef

Shinigami
Crowdfunder FE
poe2.png


release: 2024
genre: MMORPG
dev: Grinding Gear Games

/!\ free-to-play

Path of Exile 2.

Path of Exile 2 will introduce a completely new campaign storyline, consisting of seven acts, and an overhaul of many of the game's core systems. The skill gem system will be drastically changed, removing gem sockets from equipment and moving them to active skill gems instead.

 
Was te verwachten dat dit niet meer dit jaar ging komen.
Voor Blizzard wrs een geschenk, want oof dit was andere koekenbak amai xD
 
Komt voor een gratis spel toch aardig dicht in de buurt van een €70 Diablo hoor. Straf.
 
Wou net ook nog iets posten nu dat ik alles nog eens uitgebreid bekeken en opgezocht heb.
Ze komen niet aardig dicht in de buurt, maar springer er gewoon overheen alsof D4 er niet staat.

Hoeveel diepgang zit hier weer niet in, veel van de changes die ze doen aan de al reeds bestaande mechanics zijn echt wel goed.
Spel ziet er prachtig uit grafisch en die animaties zijn echt mooi om zien. Voor de rest ziet ge vaak dingen terug komen die D4 ook doen, maar gewoon anders en tbh beter...

Dom voorbeeld: D4 heeft Lillith Althars die ge moet zoeken en dan krijg je een permanente stat bonus. Terwijl PoE2 zegt, wat als we nu eens een dungeons met unieke bosses maken die als reward naast loot ook een item droppen die je character een permanente stat bonus geeft.

Welk van de twee is leuker, ik heb in D4 eigenlijk nooit echt specifieke dungeons gaan doen om aspects te unlocken die toch maar de minimum stats geven. Maar als dungeons echt coole bossen hebben en ook loot + nuttig rewards geven, dan hell yeah laat maar komen!

Over bosses gesproken, 600 mobs en 100 unieke bosses. OOOF, heeft D4 eigenlijk wel 100 unieke mobs met bosses gecombineerd?

Dit zijn nu gewoon de eerste zaken dat in me op kwamen, maar damn, ik ben wel hyped hiervoor nu :p
 
Terug
Bovenaan