Shooter PC PS4 XBOX SWITCH Overwatch

Dr. Sheldon Cooper

Well-known member
apps.55128.64800374430761253.40710270-b54a-4aa0-8da0-dba524848906.caa51886-6e23-4621-932f-5427027ca8dd


officiële site

release: 24 mei 2016
genre: multiplayer FPS
dev: Blizzard Entertainment


Multiplayer FPS van de makers van World of Warcraft.

In a time of global crisis, an international task force of heroes banded together to restore peace to a war-torn world. This organization, known as Overwatch, ended the crisis and helped maintain peace for a generation, inspiring an era of exploration, innovation, and discovery.

After many years, Overwatch’s influence waned and it was eventually disbanded. Now in the wake of its dismantling, conflict is rising once again. Overwatch may be gone…but the world still needs heroes.

 
Dacht voor deze ook eens een draadje te maken hier. Misschien ff vertellen waar je speelt, wie je speelt en wat je rank is.
Moesten er spelers zijn die comp met mics willen spelen, feel free to add me.

Platform: PC
Rank: 2400SR nu, vorig seizoen 3300, ELO hell is real
Mains: Moira, Lucio, Ana, D.Va, Zarya, Orisa, Junkrat maar kan wel met de meeste spelen.
Battle.net: Merlin #24619
 
Niemand anders hier die Overwatch speelt? :'(
Word echt onnozel van al die wannabe DPS-spelers die er geen hol van kunnen en mij gewoon naar silver aan het sleuren zijn
 
Ik een jaar of 3 geleden Overwatch gespeeld (vooral op PS4) met wat anderen van 9lives maar weet hun nicknames nie meer (ondertussen zijn die wrs al aangepast). Was wel tof maar ik was zeker gene pro, verre van. Mijne favoriet was wel Junkrat.
 
Het feit dat je nu gelocked wordt in een class en dat als je geen 10 minuten wil wachten in een queue je verplicht wordt om steeds healer of tank te spelen heeft het voor mij kapot gemaakt.

Jaar na jaar hebben ze gekeken naar wat Overwatch uniek maakt, en dat dan uit het spel verwijderd.
 
Het feit dat je nu gelocked wordt in een class en dat als je geen 10 minuten wil wachten in een queue je verplicht wordt om steeds healer of tank te spelen heeft het voor mij kapot gemaakt.

Jaar na jaar hebben ze gekeken naar wat Overwatch uniek maakt, en dat dan uit het spel verwijderd.
Je hebt al een paar seizoenen terug Open Queue waar je kan spelen wat je wil.
Zit gewoon vol met wannabe DPS'en die niet willen wachten
 
Niemand anders hier die Overwatch speelt? :'(
Word echt onnozel van al die wannabe DPS-spelers die er geen hol van kunnen en mij gewoon naar silver aan het sleuren zijn
Heb het terug geprobeerd na een LAAAANGE pauze, maar het feit dat je in role que moet gaan en ik bijna altijd support moet spelen omdat het anders 15min duurt voordat je een game als DPS kan spelen vind ik het niet zo super leuk.
Open que ga ik niet proberen want daar is wrs iedereen dps en good luck om daarin iets te winnen lol.
 
Ik moet eigenlijk altijd tank spelen als ik flex role pak... Denk 10 keer op rij tank.
Speel nu open queue en speel meestal tank of support. Heel af en toe eens dps
 
Terug
Bovenaan