Action PC PS5 PS4 XBOX Assassin's Creed Mirage

Een uurtje gameplay gezien en ben gestopt met kijken omdat ik toch eerst zelf wil spelen. Maar ga wel wachten op een sale want met wat ik er van lees, is het maar 20-30€ waard.
Spijtig, had hier wel enorm naar uitgekeken. Wel blij dat ik nooit pre-order.
 
Ja de gekochte reviews geven een 9 en de echte reviews geven een 5 dus het gemiddelde is een 7.
Ubisoft ten top, net onder het gemiddelde games afleveren.
Euhm, veel 5'en heb ik anders niet gezien. Vooral veel tussen 6 en 8.
Ik ben ervan overtuigd dat bij die 9's er echt wel bijzitten die dit menen, want het zijn niet enkel grote namen. Net zoals er bij de lage cijfers uitgevers bijzitten die wel vaker een zeer laag/hoog cijfer tegen de wind ingeven om controversieel te zijn.
Die cijfers zijn zo subjectief. Lees/kijk naar reviews en zie wat ze zeggen.
Zelfde als in het topic van Starfield, zovel te doen over het cijfertje. Maar als je de reviews kijkt, zie je dat mensen die Bethesda games niet leuk vinden het laag scoren, en fans van het soort spellen het een hoog cijfer geven. Daar had ik ook meer gehoopt dat het meer als Mass effect zou zijn, is het niet, en Skyrim was mijn ding niet. Dan pas ik ook, al zijn er genoeg mensen die het geweldig vinden, dus goed voor hen. Daarom moet ik het spel niet blijven natrappen omdat het even niet mijn ding is.
Hetzelfde hier. Ik vond de RPG's goed, de oude ook, maar stealth is niet mijn ding. Laten de reviews nu net aangeven dat de games eerder terug gaan naar AC 1 + 2 en niet meteen Syndicate. Dan is dit voor mij geen instabuy.

Mag er aub terug wat nuance zijn ipv onmiddelijk zo extreem te gaan (niet meteen op jou bedoeld, maar je ziet het in het algemeen)...
 
Aww, dat is wel tof van de devs dat ze dit in de game hebben gemaakt

a77wdrc8vltb1.jpg
 
Beste moeilijke game ook, zeker als zo ne bruut afkomt. Tools helpen dan wel.
Amuseer me er goed mee

je voelt ook dat je ook meer progressie maakt in deze kleinere wereld.
 
Laatst bewerkt:
Net ook ff het begin gespeeld. Ik vind de game er op ultra high echt slecht uit zien... Kan mss te maken met te veel of te weinig sharpening maar het ziet er begod (bijna) een PS4 game uit... In mijn ogen dan.
 
Net ook ff het begin gespeeld. Ik vind de game er op ultra high echt slecht uit zien... Kan mss te maken met te veel of te weinig sharpening maar het ziet er begod (bijna) een PS4 game uit... In mijn ogen dan.

de graphics zijn niet opperbest. nog altijd op hun oude engine denk ik ...
hopelijk de volgende een game die niet op ps4 en xbone moet uitkomen ...
 
Wat een ronduit vreselijke klucht, deze game.... Ben bezig met de tutorial ivm light, heavy attacks en parry. Uiteraard gaat mn fps van boven de 150 plots naar 3 voor een tiental seconden... Ubishit weer zoals altijd....
 
En uitgespeeld (+ platinum), best leuke game en niet te groot.
30u over gedaan. 8,5/10 heb er van genoten, al vond ik Valhalla nét iets beter
 
Heb hem geinstalleerd staan maar nog niet gespeeld...
Moet die laatste Odin DLC nog uitspelen in Valhalla maar mijn goesting is na 250 uur spelen wat weg lol.

Misschien moet ik gewoon eerst deze spelen en daarna Valhalla eens uitspelen.
 
Ben er ook mee bezig nu en zit zowat aan de helft. Het hoofdpersonage en het verhaal doen me in se niet veel. Maar die sfeer en de gameplay zijn weer echt top. Op het begin was het toch weer even wennen aan die stealth, maar als ge daar eens in zit...
 
Tijdelijk gratis te spelen (vanaf vandaag tot en met 30 april).

Tijdens deze twee weken kunnen spelers de eerste twee uur van de game uitproberen. Als ze besluiten de game aan te schaffen tijdens deze periode, wordt hun voortgang meegenomen naar de volledige versie van de game. De Standard- en Deluxe Edition van de game zijn van 17 tot en met 24 april verkrijgbaar met 40% korting via de Ubisoft Store. Spelers die de game streamen tijdens deze proefperiode krijgen de mogelijkheid om het Basim Valhalla Zwaard aan hun kijkers aan te bieden. Dit unieke zwaard is het wapen dat Basim bij zich draagt in Engeland, waar we hem voor het eerst hebben ontmoet in Assassin's Creed Valhalla.
 
Terug
Bovenaan